Janji PAS Ibarat Janji Yahudi...

Kementerian Dalam Negeri (KDN) memutuskan untuk memperbaharui permit penerbitan lidah rasmi PAS, Harakah, dengan memberi amaran keras supaya ia hanya dijual di markas dan pejabat urusan parti itu sahaja. Datuk Zaitun Ab Samad berkata keputusan untuk memperbaharui permit penerbitan Harakah dibuat setelah KDN berpuas hati dengan kerjasama, penjelasan dan janji pihak pengurusan Harakah akan mematuhi syarat-syarat permit penerbitan serta Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984.Bernama klik sini.


Itu janji pas masa tengah tersepit, pasal harakah tak boleh di jual jadi pas tak masyukk... tapi lepas berberapa bulan pas buat perangai balik, segala janji-janji pas kepada pihak kementerian dalam negeri hanya tinggal janji, pas buat perangai yahudi, harakah di jual secara terbuka di kedai-kedai, dua gambar kat atas menunjukan bertapa degilnya pas menjual harakah di tempat terbuka.

Dua keping gambar ini aku ambil di dua buah kedai yang berlainan dan di hari yang berlainan di seksyen 7 dan seksyen 10 shah alam. segala peraturan yang pihak kdn keluarkan di langgar habis oleh pas dan harakah, aku harap kalau ada pihak kdn yang terbaca artikel aku ni, korang tarik balik lah pengeluaran harakah.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID