"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Selangor"

"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Negeri Selangor" itulah harapan dan permintaan aku kepada DYMM Sultan Selangor, melihatkan sekarang ni pembangkang PAS, PKR & DAP makin kurang ajar, aku mintak diharamkan sahaja parti itu di selangor, tidak menjadi kudis pun kalau pkr diharamkan di selangor, adanya pkr dan parti-parti pembangkang yang lain lebih merosak dan memecahbelahkan lagi melayu dan rakyat negeri selangor.

Kurang ajarnya pembangkang sudah sampai ke tahap melampau apa bila ketuanan melayu ingin mereka "bakul sampahkan" pada aku bakul sampahkan ketuanan melayu samalah seperti mereka ingin membakul sampahkan institusi raja-raja melayu.

Kalau kita tengok record penghinaan pembangkang, DYMM Sultan Selangor lah yang paling teruk menjadi mangsa penghinaan mereka, kita ambil dari nik ajis, zaid ibrahim, suhaimi shafie, khalid ibrahim dan yang terbaru wan azizah di konvensyen pkr, nampak jelas pembangkang terlalu anti kepada Sultan Selangor.

Comments

Gerakan Timur said…
DAULAT TUANKU!!!
DAULAT TUANKU!!!
DAULAT TUANKU!!!
Menghapuskan ketuanan melayu adalah agenda menghapuskan raja-raja melayu kerana tuan kepada orang-orang melayu adalah raja-raja melayu.Inilah tugas untuk al-juburi kalau al juburi hendak jadi PM kerajaan pakatan.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID