Demostrasi Kalimah ALLAH Di Masjid Shah Alam

Alhamdulilah Demo Bantahan gereja guna kalimah ALLAH di masjid shah alam selepas solat jumaat tadi selesai dengan jayanya, pihak polis amat berkerja sama dengan pihak AMIS (Anak Muda Islam Selangor) walaupun tidak seramai demo di masjid negara, demo di masjid shah alam tadi cukup mengentarkan berberapa YB Pakatan Haram termasuk MBnya sekali, mereka ni terpaksa lari keluar ikut pintu belakang masjid dek kerana takut berdepan dengan kami.

Musuh utama umat islam di shah alam iaitu khalid samad yang di beritakan akan bersembahyang juga di masjid shah alam tidak kelihatan, mungkin dia takut kott... tengok orang pijak gambar dia, apa pun syukur kerana tiada sebarang kekacauan berlaku, dari cakap-cakap mereka yang joint demo tu, mereka cukup kesal dengan sikap flip-flop pas mengenai isu ini, ada yang kata pas bukan lagi sebuah parti islam, tapi pas hanya sebuah parti yang menggunakan islam sebagai modal politik, banyak kecaman dan kutukan rakyat shah alam terhadap pas, sampai ada yang kata lepas ni "no more pas".

det pos kan berberapa gambar demo tadi



Comments

Anonymous said…
Nasib baiklah kat tanah melayu ni melayu yg ada. Melayu yg terkenal dgn sopan santun dan tolak ansur tiada batasan! Jika kat indon atau sulawesi, tak taulah apa nk kata. Agaknya sbb itu jugalah mereka kat sini begitu berani mencabar org melayu.
Anonymous said…
suke aku tengok arkbishop khalid gereja kena pijak.

muahhhhaaa
Anonymous said…
bila hati sudah panas, macam-macam boleh berlaku.
Mv Agusta said…
Khalid samad tak pergi masjid negeri tadi. Dia sakit perut sebab salah makan. Kedai yg dia makan adalah kedai umno, air yg dia minum adalah air umno, masjid yg dia nak pi masjid umno, rumah dia d seksyen 8 tu pun umno. jadi dia fobia dan meracau2.
Anonymous said…
allah dah bongkar dah apa yang ada dalam hati korang, perencanaan korang..selindung belakang perisai kalimah allah..
Anonymous said…
Namun disana ada lagi satu spesis manusia yang muslim tetapi tidak mukmin. Manusia spesis ini hanya mengaku dirinya muslim tetapi di dalam hati sanubarinya tidak takut kepada arahan Allah. Mereka hanya menyatakan bahawa mereka juga adalah pejuang agama, pejuang Islam, berjuang mempertahankan Kalimah Allah, namun malangnya, mereka hanya mempertahankan lafaz bukan makna. Mereka hanya menyatakan keIslaman dan keimanan di lidah namun ingkar dihatinya. Perbuatan menyembunyikan kufur dan menzahirkan keislaman dipanggil nifaq. Orang yang melakukan perbuatan nifaq dipanggil Munafiq. Bahkan Allah menurunkan satu surah khusus dinamakan Surah Al-Munafiqun. Ia meunjukkan betapa antara musuh di kalanga masyarakat Islam ialah munafiq. Ianya tidak mustahil, kerana Allah telah membongkar isi hati mereka yang sebenar di dalam kitabnya yang maha lengkap. Sepertimana firman Allah :

وَمِنَ ٱلنَّاسِ مَن يَقُولُ ءَامَنَّا بِٱللَّهِ وَبِٱلۡيَوۡمِ ٱلۡأَخِرِ وَمَا هُم بِمُؤۡمِنِينَ

“Di antara manusia ada yang mengatakan: “Kami beriman kepada Allah dan Hari kemudian”, padahal mereka itu sesungguhnya bukan orang-orang yang beriman”

( Surah Al-Baqarah : ayat 8)
Anonymous said…
serupa macam terrorist
Anonymous said…
terima kasih anon 12.34, ayat tu sebijik kena atas batang hidung pas, parti yang munafiq gile, terima kasih saya ucapkan, caya lah
taipingmali said…
Khalid Samad tengok muka jer dah macam father kat gereja.
kulatlapok said…
ko punya post komen ni ramai yg takdak teloq semua pakai macam orang kena HIV semuanya ANONYMOUS, pas tu yg Khalid tu dah meliwat agama, apa lagi jatuhkanlah hukum ke atas dia mengikut agama.

pas tu aku rasa aku dah kenallah sapa 'darulehsan today' ni.. jumpa nanti.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID