AZMIN ALI TUDUH UMNO BAKAR GEREJA.


Serabut dengan plannya yang katoi, azmin ali kini mengikut jejak bossnya dengan cuba mendivert isu dari projek singkirkan khalid ibrahim ke bakar gereja.

Azmin dengan selamba telah menuduh umno turut terlibat dalam kes bakar gereja di taman melawati, takan azmin nak tuduh umno je kut, macam mane pulak dengan tiga ekor budak pkr yang joint sekali tu? ohhh.. kalau umno pandai kau mengata yee tapi tapi budak kau bakar gereja sekali tu pandai pula kau diam kan, det ada bukti yang lagi tiga ekor tu memang sah budak pkr dalam bahagian azmin, sudah la azmin oii... kau punya gebang tu satu malaya dah tak percaya, azmin dah tak ada kredibiliti sebagai seorang pemimpin apabila dia sanggup memberikan tubuh isterinya kepada bossnya iaitu anwar ibrahim sebagai santapan nafsu bossnya. macam ni ke perangai seorang pemimpin? kau rela isteri kau main dengan boss kau, gila babi punya suami.

Sudah la azmin, semua orang tau kau yang taja bebudak pkr kuala selangor supaya keluar parti dan lumpuhkan pkr cabang kuala selangor semata-mata kau takut khalid ibrahim jadi timbalan presiden pkr kan...

Serang gereja: Azmin dakwa ahli Umno terbabit

Comments

Pemerhati said…
Ingat lagi ke sebuah tilam yg telah diusung turun naik mahkamah pd perbicaraan Anwar dulu?
Mengikut analisa DNA, dah sahlah dpd 13 tompok air mani itu ada kepunyaan Anwar, Shamsidar isteri Azmin, dan seorang wanita yg tidak dikenali.
Apa Azmin yg dayus ini nak kata tentang ini?
Anonymous said…
After I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox
and from now on every time a comment is added I recieve
4 emails with the exact same comment. Perhaps there
is a means you can remove me from that service? Thank you!


Here is my homepage: Funny

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID