Nizar Kata Bloggers Network Perak Lembik

Nizar berangan nak jadi MB Perak semula, itulah ungkapan yang det boleh bagi kepada si tongong tu, dalam temubual dia dengan media anti melayu dan anti Islam.

Dan yang paling seronoknya dalam temubual itu ialah, si tongong tu mengatakan yang yang media alternatif (blogger network perak) gagal mencabar media arus perdana seperti utusan malaysia. nizar sendiri mengakui yang media alternatif seperti group blogger network perak lembik dalam memainkan isu-isu panas, mereka hanya tahu spin isu yang dah ada dan memfitnah tetapi untuk mencari isu mereka tewas.

Pada det kalau dah sponsor utama blogger network perak dah kata macam tu memang sah la group blogger network ni hampeh, nama-nama seperti al-banjari online, perisik rakyat, ummi hani dan yang lain-lain selama ini dikatakan di sponsor secara pribadi oleh nizar ternyata mereka ni hanya makan gaji buta dan gila glamour.

Sekarang ni mari kita sama-sama siasat mane nizar dapat duit untuk sponsor bloggers network perak? adakah dia pakai duit poket dia sendiri atau dia gunakan duit kerajaan negeri perak time dia jadi MB dulu untuk sponsor mangkok-mangkok penabur fitnah ni? menurut saksi yang ada di majlis yang kununnya program bersama jentera penerangan negeri perak, (lihat gambar)

bloggers-bloggers ini menerima sejumlah wang tunai dan berberapa peralatan seperti laptop, kamera dslr yang bernilai 3-4 ribu ringgit di samping berberapa peralatan lain. ini di ceritakan sendiri oleh 2-3 orang yang ketika itu aktif membantu blogger network perak.

Tapi itu semua kini dah jadi sejarah, dek kerana terlalu kerap menabur fitnah dan suka mereka-reka cerita maka bloggers network perak sekarang ni dah pun berkubur tampa nisan, kenapa mereka berkubur? kerana mereka ni semua tamak berebutkan duit,dana dan kuasa...

Comments

Anonymous said…
det, sebenarnya bloggers network perak seperti albanjari dan umi hanni tu nga kor meng yang support kewangan dia orang, tu pasal dia orang tu mewah, masa prk permatang pauh dan kuala terengganu dulu, dia orang punya base bukan kat bilik gerakan pas atau pkr, base dia orang kat dalam bilik hotel 5 star, sesekali je turun bilik gerakan just nak tunjuk muke.
Anonymous said…
cilaka nizar, pakai duit rakyat untuk taja bloger, aku sebagai rakyat perak tak halal kan duit aku untuk nizar taja bebudak bloger tu.
Arif Omar said…
talkin untuk bloggers network perak.
10 BUDAK HITAM said…
Salam Bro!

Blog kini mmg menjadi satu medium penting dlm dunia politik. Tapi LUMRAHnya kini,Bloggers yang memperjuangkan politik kerap dikaitkan dengan WANG.Antara yg nampak ketara dikalngan pro sekarang.. Parpukari.

Jadi,tak hairanlah Nizar bebelanja ribuan ringgit untuk mengupah individu menulis blog termasuklah BLOG KAMPARINN dia sendiri!
taipingmali said…
kah kah...;aku nak copy paste laa..tqq
depa ni semua tauke2 Cina taja ...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID