Nyawa Wan Azizah Dalam Bahaya??, Nak Menipu Pun Logik La Sikit...


Hampir mati pada 19 april, tapi kenapa baru buat report semalam? nak menipu pun biar la logik sikit sani oii... apa alasan sani dah 21 hari kejadian tu berlaku baru dia nak buat polis report, ada dia menunggu pengesahan dari pomen? kalau itu alasannya, bermakna sani berberbohong, pomen specialist kalau cek kereta takaan ambik masa sampai 21 hari kut, lain la kalau sani hantar kereta tu untuk di cek oleh pomen bawah pokok.

Lagi satu yang aku pelik, anwar kata dia bukan manusia yang hidup mewah, kalau kita fikir logik, pendapatan yang anwar ada sekarang ni datangnya dari elaun dia sebagai ahli parlimen, tapi macam mana anwar boleh pakai kereta mercedes benz s350? pelik kan? kereta tu kalau tak silap aku harganya kurang-kurang pun setengah juta, itu kita tengok spec dia la, tapi aku rasa takan anwar nak beli kereta mercedes yang basic, mesti sebagai ketua pembangkang dan bakal presiden republik malaysia, anwar beli mercedes yang full spec, jadi kalau beli kereta full spec dah tentu harganya dekat-dekat 1 juta, cuba cek tengok, silap hari bulan, semua cermin kereta tu bulletproof. mana anwar dapat duit nak beli kereta tu? duit dari karung derma ke?

Tapi apa pun, drama yang anwar buat ni tak logik la....

Comments

Anonymous said…
Geng Anwar semua mana tau logik bro.. Dorang semua belajar ilmu mantik dekat Nik Aziz.., pasal tu lah semua benda dorang tau... Hahahahaha..
Anonymous said…
Semua yang tak betul belaku dalam dunia ini disebabkan oleh UMNO/BN lebih-lebih lagi yang berlaku dia atas anuar omega.. ini semua adalah HUKUM LOGIK PKR.... tak ada kelas, buat malu aje
Anonymous said…
Dari mana Anwar dapat duit ?

Check dgn. kawan2 rapatnya semasa dlm UMNO yang Anwar tolong bagi pink form terutamanya Dato Abd Latiff Mirasa. Dia ni kawan yang paling kaya masa Anwar jadi Menteri Kewangan dan tak pernah condemn Anwar sampai hari ini.
lelaki Y said…
16 may suda dekat
aljubri xtau apa nak buat
itu la sapa suruh meliwat
pakai ky jelly pon belum tentu selamat
KZSO said…
dreber ni kalau keje kat private sector dah lama kena buang keje. dia kena pastikan keta boss dia dlm keadaan tip-top.

skrg polis kena siasat biler dia hantar maintenance keta dan kedai tayar tu..

tetiba polis dapati pekerja workshop yg cuai..ataupun dia yg cuai sbb tak buat keje betol-betol sebagai dreber keta...tak ker bodo namanya dreber tu...
AJAI62 said…
Assalam Bro

Secara logiknya, suspek utama adalah pemandu yang buat laporan itu sendiri. Orang lain kalau mereka nk suspek pun mesti pekerja bengkel kereta yang selalu buat service Anwar. Mana ada orang lain boleh dekat dengan kereta tu terutama orang UMNO. Tak pun Anwar sendrir yang rosakan kereta dia.... mabuk ke apa?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID