Breaking News
Loading...
December 18, 2009

Info Post

Puluhan Ribu menyertai perhimpunan di Masjid Shah Alam selepas solat Jumaat tadi, perhimpunan itu di kepalai oleh ketua pemuda AMK Pusat, Shamsul Iskandar, ini adalah perhimpunan kedua menyokong pelakuan liwat anwar di buat. sebelum ini perhimpunan yang sama juga di anjurkan oleh AMK di Seberang Jaya dalam Parlimen Permatang Pauh.

Menurut sumber dari AMK Selangor, mereka hadir beramai-ramai untuk memberi sokongan kepada peliwat terkenal yang juga ketua umum meraka, di samping itu mereka juga boleh mengukur sejauh mana sokongan rakyat kepada PKR dan Anwar di negeri selangor ini. perhimpunan itu berlangsung selama lima minit.

Lihatlah banyaknya kereta di dalam masjid Shah Alam

Antara pimpinan wanita PKR yang hadir memberi sokongan.

Polis terpaksa di kerah ke Masjid Shah Alam untuk menjaga keselamatan dan laluan trafik, laluan trafik di shah alam sesak teruk akaibat demostrasi itu.

20 comments:

Anonymous said...

sape nak sokong kaki bontot weii...

C L J said...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah suspend je. Penoh jalan kereta limpah orang. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Junah said...

Salam,

fuh nasib ak tak g, klu x mesti ak cedera kena pijak dlm puluhan ribu org kat situ.

Jeffry said...

AKU PUN NK TOMPANG GELAK GAK WEII

KEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEHKEH ADOIYAIII...

Anonymous said...

hishamuddin rais si tukar tiub tu sokong kaki bontot tu..

Anonymous said...

Tahniahlah

Anonymous said...

tahniah kepada mat pendek

anak jati said...

tahniah samsul pendek

Anonymous said...

Eh.. hari ni ke? Camne bole lupa ni? Kalau tak mesti aku dah genapkan jumlah kehadiran menjadi 100,000 orang.... Kui kui kui kui kui.

Anonymous said...

Kesian pihak keselamatan... nasib baik tiada yang cedera kerana balingan objek... yang betina nak mampos 5 ekor tu buat ape kat situ lagi... tunggu bas ker??? balik.!!! laki kau nak makan. Bini ape macam nie....??? hak tuih...!!!

TAIPINGMALI (TM) said...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ka

yobbote said...

habis lah la kau nuar.

Anonymous said...

CELAKA KAU ORANG SEMUA.. APSAL TAK AJAK AKUUUUUUUUUUUUUU..

NANTI AKU DOAKAN BALA KAT KAU BARU TAUUUUUUU

Anonymous said...

Kita mesti sambut semangat orang orang yang berhimpun kerana mereka sangat komited kapada apa yang mereka bawak sebagai pegangan.
Samsul betul betul komited.
Yang tak datang ade komited kerana duk renung betoi kah peganagan kita ?
Pening dan runsing tau sampai mandi tak basah tido tak lena .
changkat lobak.
arjuna waspada

MctHeory said...

Gagah perkasa betul AMK, programnya penuh. . ramainya orang masyallah sampai tak nampak. . kelakarnya. . heh!. . kesian. .lain kali upahla indon2 atau bangla2 gi support. .baru nampak ramai.

Blog Adun Bebas N46 said...

baca komen saya keatas ketua amk sgor di blog saya.

http://adunbebasn46.blogspot.com

Anonymous said...

dia org berhimpun kat ladang babi kat sepang laa......ko silap ambik gambar laa...ngendiii pirroooo

AbgTuah said...

WOIII..RAMAINYA RIBU-RIBU..MENGALAHKAN PERHIMPUNANA LIWAT 1998..

KAHKAHKAHKAH..HUHUHUHUH..HIHIHIHI

Anonymous said...

tak sangka masih ramai penyokong anuwar berahim...jalan sesak sampai 10km di shah alam...pak arab pun dtg sokong anuwar...kembang kempislah bontot anuwar lepas nie...shamsulll pendek...pas ni tadah bontot ko utk anuwar tibai...

kembara said...

Geram betul aku!!!Apasal tak ajak aku?

At least aku boleh cukupkan sammpai 10 orang.