Bible aka Injil: Perkataan Kristian ada 2, Allah Langsung Tiada.


Pas tuduh Umno politikan isu nama ALLAH, biase la PAS tu, bila dia dah tersepit dia mula la divert cerita pukul orang lain, demi undi bukan melayu, PAS sanggup bersekongkol dengan puak kristian?

Kenapa PAS menyokong kristian menggunakan perkataan ALLAH tu? jawapannya senang je PAS dah termakan budi, dengan undi orang kristian, buddha dan hindu, dengan undi mereka la PAS berjaya menawan berberapa negeri dan berberapa orang ahli PAS kini menjadi Yang Berhormat, sehingga yang bodoh macam mahfudz pun kalau pakai kod nampak cerdik.

Tak payah bertegang urat nak gaduh pasal kristian nak pakai nama ALLAH, jawapannya memang tak boleh, hatta dalam bible sendiri pun tak ada nama ALLAH, dalam bible pun hanya dua kali je di tulis perkataan CHRISTIAN, Christ bermaksud penyelamat dan juga gelaran yang diberikan kepada ISA, CHRISTIAN pulak bermaksud pengikut penyelamat. so nama agama kristian pun hanya dua kali je di sebut dalam bible. tak caya kata det, hang buleh pi cek sendiri.

Lagi satu det nak tanya, kenapa hanya Kristian Malaysia je yang beria ia bonar mengatakan Allah adalah nama kepada TUHAN bapa? dan Allah adalah terjemahan kepada perkataan GOD? padahal dalam Bible tidak ada pun perkataan Allah. apa tujuan mereka? adakah Khalid Samad dan Hearld telah di upah oleh Anwar Ibrahim untuk membuat kacau di malaysia, supaya senang bila negara huru-hara, perang antara islam dan kristian terjadi maka, Anwar boleh menjemput amerika untuk serang malaysia dan bila malaysia dijajah, maka amerika akan lantik dia jadi PM pasal anwar kan barua amerika, atau pun, inikah permulaan perang salib zaman moden?



tengok video ni, belum pun mahkamah bagi green light untuk guna perkataan ALLAH depa dah hina ISLAM dulu. camane nak bagi depa pakai perkataan ALLAH tu....

Comments

Anonymous said…
SALAM.

BETAPA MURAHAN MERTABAT ALLAH DIBANDINGKAN KEHINAAN ANUAR IBRAHIM, BAPAK KRISTIAN MALAYSIA.

MENGADAI MERTABAT ALLAH DEMI MENUTUP KES PERIBADI.

ANUARLAH MANUSIA JELAS SEJELASNYA MUNAFIK KEPADA ISLAM.
Anonymous said…
rupa-rupanya pas yang jadi talibarut kristian ya... bercakap pasal agama bagi nak rak, last-last jadi talibarut kaum nasrani.

sial punya pas, butuh la
Jo said…
Pas/Hadi Awang kata Kristian yang dibawa oleh Pakiam Agama Samawi...
oleh yang demikian anak dia dan pemuda-pemuda Pas boleh kawin dengan anak-anak buah Pakiam..tak payah masuk Islam...Juga haji Hadi juga boleh lah makan sembelihan Pakiam atau pope atau mana-mana Kristian..
Kalu macam itu makanlah apa-apa pon di restaurant kristian..halal bagi mereka tu!...semoga mendapat taufik...
Anonymous said…
Nama Allah bukan hak eksklusif mana mana kaum atau agama...bukan hak org melayu pun...manusia dah mempermainkan nama Allah sejak beribu tahun yg lalu kan? Allah tetap Maha Besar dan Maha Berkuasa..Belum pasti mereka yg sensitif sgt nama Allah digunakan agama lain..tu benar banar hamba Allah yang taat padaNye...cube fikirkan sejenak wahai umat Islam..

January 7, 2010 7:22 PM

tulisan di atas merupakan dalil yang selalu digunapakai oleh yahudi dan nasrani kalau nak menghalalkan segala perbuatannya, kalau dalil ini kita terima bulat-bulat maka segala bentuk dan pandangan Dr. Haron Din dan Ust Taib Azzamudin boleh la kita campak ke longkang.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID