Anwar Memang Barua Yahudi Zionis. Sambungan 1

Kawan baik dan mantor anwar ibrahim, Carl Gersman, Presiden NED dan seorang yahudi zionis.

Semalam det ceritakan apa kaitan anwar dengan Foundation for The Future, dan siapa di belakang perhimpunan BERSIH. hari ini seperti yang dijanjikan semalam, det akan kenalkan kepada korang semua siapa kawan anwar di dalam gambar itu. nama kawan anwar dalam gambar itu ialah, Martin S Indyk dia merupakan Presiden SABAN Centre sebuah organisasi Pro-Yahudi Zionis di Timur Tengah, Martin S.Indyk ini adalah bekas duta Amerika Syarikat ke Israel. dia seorang pendukung fahaman ekstrim Yahudi Zionis, jiwa dan raganya hanyalah untuk Israel dan sentiasa gigih berusaha melemahkan negara-negara Islam Timur Tengah yang menjadi ancaman ketuanan Israel dan survival bangsa Yahudi. tapi macam mana anwar boleh berkawan dengan dia? anwar berkenalan dengan Martin S Indyk ketika anwar berkhidmat dengan IMF dan Foundation for The Future, ketika itu SABAN Centre merupakan funder utama untuk Foudation for The Future, selain itu, martin s indyk adalah kawan baik paul Wolfowitz salah seorang pengasas foundation for the future dan juga kawan baik anwar.

Anwar bersama mentornya Carl Gersman dalam satu forum anjuran NED di AS.

Macam yang det tulis semalam, anwar ni turut juga berkerja dengan NED (National Endowment for Democracy) sebuah agensi cover up CIA, antara tugas-tugas penting anwar pada ialah mempromosikan DEMOKRASI di semua negara-negara dunia sebagai platform untuk memenangkan calon-calon pemimpin yang mempunyai POPULARITI melalui undian majoriti rakyat walaupun calon tersebut tidak BERINTEGRITI seperti mengiktiraf dan melibatkan diri secara langsung dalam kaum liwat dan lesbian dan anwar juga ditugaskan untuk mengembangkan ideologi sesat ini di Malaysia, Asia Tenggara dan Timur Tengah.

Esok det akan ceritakan modius operandi NED dan contoh negara yang berjaya di huruharakan oleh kerja-kerja batu api NED, termasuk satu negara di asia tenggara.

Comments

Anonymous said…
kita semua dah lama maklum siapa anwar tu..tun M pun dah bagi tau lama dah..cumanya yg buat2 tak tau atau sengaja tak nak tau tu yg bermasaalah.mereka2 ni kalau nampak bukti depan mata pun tak akan percaya kerana dah terlalu taksub dgn anwar.bagi aku mereka2 ni zombie anwar yg sgt setia.kentut anwar pun dia bau wangi.heran bin ajaib!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID