PAS Punca PKR Kalah...

Jangan kita persoalkan kenapa masih ada manusia yang menyokong pakatan sial, tampa mereka sunyilah neraka.

Banyak punca kenapa pkr kalah di hulu selangor, tetapi dalam banyak-banyak itu, penyumbang utamanya adalah dari kawan baik pkr sendiri iaitu pas. semua orang tahu, pas datang ke hulu selangor dengan jentera lebih kurang 7 ke 10 ribu orang, tapi mana semua jentera tu pergi? sehari selepas penamaan calon hinggalah sehari sebelum hari membuang undi, jentera pas semuanya berkampung di kawasan felda, mereka berkampung di sana bukan untuk merayu undi, tetapi mereka berkampung disana untuk menarik orang-orang felda menyertai pas. ini di sah kan sendiri oleh exco pemuda pkr selangor yang terserempak dengan jentera pas sedang buat kerja busuk itu.


Ada berberapa sebap kenapa nik ajis tunjuk gedebe pada sultan selangor, pertama dia memang nak bagi orang kampung menyampah dengan pkr, bila orang kampung dah menyampah jadi orang kampung akan undi bn, so bn menang pkr kalah, kedua, bila pkr dah kalah, dia akan mula cucuk jarum minta kerusi hulu selangor di berikan kepada pas untuk bertanding pada pru nanti, nik ajis akan pakai alasan, pas semakin kuat di hulu selangor, pkr tiada jentera di sana, atau dia akan pakai ayat quran dan dia keluarkan apa-apa hadis untuk menguatkan hujah dia nanti, memang pun pkr tiada jentera di hulu selangor, sehinggakan polling agent dan counting agent pun pas yang bantu, jadi alasan-alasan ini menguatkan hujah pas merekalah yang sebenarnya layak untuk bertanding di situ nanti.

Sebenarnya bn susah nak menang kalau pkr letak dr halili sebagai calon mereka, tapi tak tahulah mungkin ALLAH dah bodohkan otak anwar sampai dia dah tak boleh fikir lagi, maka zaid yang kaki toddy tu juga lah yang anwar pilih, bagus juga ya, kalau kebodohan anwar ni melarat-larat sampai ke pru, senang sikit bn nak menang. tapi apa pun, kekalahan pkr di hulu selangor berpunca dari pas, banyak kempen-kempen pas yang memudaratkan pkr, sekaligus rakyat hulu selangor menolak pkr. khutbah politik di masjid, nik ajis datang ceramah, nik ajis hina sultan selangor, penyokong pas buat masjid macam rumah tumpangan, mengkafirkan sesama islam, itu semua menjadi penyumbang kepada kekalah pkr di hulu selangor.

Comments

Anonymous said…
pas... biase la, apa dia buat semuanya halal....
tamingsari said…
Pas tidak ikhlas membantu PKR. Ada serampang dua mata. Anwar bagi duit untuk buat kerja p.raya tapi buat keje cari ahli. NA sabotaj dalam senyuman.
Anonymous said…
INILAH PUAK-PUAK YANG CUKUP KORANG AJAQ !!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID