PKR Dan PAS Alami Tekanan Perasaan.

Gambar dibawah sudah boleh menunjukan bahawa bertapa tertekannya pkr dan sekutunya dalam mengharungi prk hulu selangor, siri ceramah mereka langsung tidak mendapat sambutan, pembangkang lansung tidak boleh mendabik dada kononnya ceramah mereka mendapat sambutan, korang tengok lah sendiri bertapa lesunya hadirin yang datang dengar ceramah mereka.
Nampaknya jumlah kerusi lebih banyak dari orang yang datang dengar ceramah, atau pun ianya satu strategi pembangkang supaya mereka dilihat lebih lowprofile. dua siri ceramah meraka di kuala kubu bharu hampir kosong, yang paling di stadium kuala kubu, sehinggakan ketua militan wanita pkr zuraida kamaruddin terus blah tampa sempat memberikan ceramahnya, tak tahu la mungkin dia malu kut nak berceramah depan 15 ke 20 orang yang datang, bergitu juga halnya pada 18 hb lepas, forum perdana anjuran pas hanya di dengar oleh ratusan kerusi-kerusi plastik, kumpulan nasyid yang dibawakan khas oleh penganjur gagal menarik crowd yang ramai, mereka beransur-ansur pulang bila ust badrul amin mula membuka mulutnya.

Apa agaknya apa alasan pkr dan pas ceramah mereka kurang dapat sambutan? adakah mereka akan memberikan alasan hujan? tak masuk akal kalau alasan hujan, kerana dua program itu di buat di stadium dan penonton duduk dibawah bumbung, mungkin alasan polis buat road block akan mereka gunakan, tapi apa yang penting sekarang, rakyat hulu selangor sudah memberi signal yang mereka menolak calon kaki todi dan kaki judi untuk menjadi wakil rakyat mereka.

Comments

Anonymous said…
giler babas.. kosong tu....
Anonymous said…
silap tu yang kosong tu jin jin-jin ulu yam duduk tuh...
Anonymous said…
uuu mak aii...ramai bonar yg dtg nih...(jin ngan setan ler...)manusia tak ramai..sbb kalau bab fitnah memfitnah, kutuk, maki hamun memang jin ngan setan cukup suka...
Ashley Ahmed said…
Salam bro,

ish xkan org xdtg support anwar zionis pejuang rakyat, kosong tu. kamera rosak kot bro.
amieiezam said…
hehehhe aku dok tunggu jer posting UMNO punya pasal la yg menyebabkan ceramah mereka kosong...dah lambat sgt...aku sndiri la posting!!! hehehhe
Anonymous said…
itu cam wayang opera cina masa sembahyang hantu...

kusi kosong tuh sebenornya ada yang duduk tuh...kawan rapat wali selipar tuhhh.....ehehe...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID