Nik Ajis Gila, Aku Setuju


Aku cukup setuju dengan apa yang dikatakan oleh UMNO bahagian besut dengan mengatakan nik ajis gila, pada aku memang tak ada salahnya pun mengatakan nik ajis tu gila, kalau aku, aku akan tambah lagi dengan berberapa perkataan lain, memang orang tua tu dah gila.

Nik ajis memang gila, gila nik ajis tu sampai sanggup mengadai agama untuk kepentingan politik, sanggup mengkafirkan sesama Islam hanya semata-mata berlainan aliran politik, malah gila babinya nik ajis tu, sampai sanggup mendoakan orang Islam yang lain pecah perut hanya kerana tak dapat duit royalti, tak ke gila namanya tu.

Apa mulia sangat ke manusia yang bernama nik ajis tu? kita kena ingat, nik ajis bukan ulama, tapi nik ajis orang politik, kalau dia betul-betul ulama, dia takan sanggup mengkafirkan orang Islam lain, kalau dia ulama dia takan sanggup mendoakan pecah perut terhadap umat Islam lain, hanya orang gila macam dia je yang sanggup buat semua tu.

Jadi permintaan aku pada UMNO bahagian besut, supaya tak payah mintak maaf pada orang gila tu, suruh dia minta maaf dulu pada 2.8 juta ahli UMNO yang pernah dia kafirkan, suruh dia mintak maaf dulu pada datuk najib kerana dia pernah doakan datuk najib pecah perut, kalau dia dah dah minta maaf, barulah kita minta maaf balik pada dia, kalau dia tak, lupakan sahaja, tak ada dosanya kita maki dia, pasal dia bukan maksum, dia bukan ulama tapi dia ular-mak, ular-mak gilo.

Comments

Anonymous said…
ALJUBURI
Ye betol..giler nya da sampai tahap gila gaban, sultan sendiri sakit takmo zirah, kapir nak mampos cepat2 pergi ziarah kat S'pore..heehee..pengikot setia nya yang da minum air trompah bole pulak puji2 sikap yang camtu, heran da aku dengan berok2 PAS nie..memang da giler la ..!
Anonymous said…
Tengok kening Tok Nik Ajs macam anwar jugak terangkat macam satu spesis aje...Tok Nik dalam banyak tok guru kau la yang paling gilo babi...
Anonymous said…
Ulamak apa cam ni...

Ulamak guna politik untuk kemajuan & menguatkan Islam. Dia ni guna Islam untuk kemajuan & menguatkan politik.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID