Gobala: Anwar Pilih Kekasihnya Azmin Ali.

Tampa berselindung lagi, gobala mengatakan anwar lebih sayang kekasihnya azmin ali dari parti dan kaum india, kata gobala lagi, anwar hanya menjaga kaum melayu dan cina dalam pkr tapi dia memingirkan kaum india, lihat sahaja kes kampung buah pala, selepas berjanji bulan dan bintang sebelum pru 12, akhirnya kampung yang bertahan selama 200 tahun kini lenyap, kenapa anwar tidak mahu membantu masyarakat india di sana?

Bercakap mengenai perlantikan surendran yang bukan seorang ahli pkr itu membuatkan gobala panas hati, gobala juga meminta penjelasan dari anwar bagaimana Surendran boleh dilantik ke jawatan itu sedangkan peguam hak asasi itu tidak menganggotai PKR. "Saya mempertikaikan integritinya apabila dia bercakap mengenai pemilihan PKR. Dia tidak mengundi di (mana-mana) cabang dan dia tidak menganggotai mana-mana mesyuarat agung tahunan cabang".

Gobala yang menganggotai parti itu sejak lebih 11 tahun lalu juga berkata, beliau telah banyak berkorban untuk memperbaiki kehidupan rakyat dan masyarakat india dan beliau tidak mendapat keuntungan peribadi daripada usahanya itu.

Comments

Anonymous said…
Tunggu apa lagi?
Blah-la Gobala ngok!

(AlJub mungkin tanya Gobala: "Can I Fuk U Today? Or why don't u just go to hell Gobala?")
Anonymous said…
Tu lah kalau jenis org tak sabar, inilah jadinya, mabuk tak menentu.

Kalau dah jenis tu, nak buat macam mana.

Po Po macha.. Porahhh...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID