Breaking News
Loading...
April 13, 2011

Info Post

Anwar ibrahim memang tak ade teloo, esok dia akan berceramah di sekinchan, selangor, untuk membongkar kononnya ada konspirasi peringkat tertinggi pasal video seksnya.

Kenapa di selangor tidak di sarawak? haaahaaa anwar takut orang sarawak tahu yang dia adalah lelaki yang memakai tuala dan berpeluk dengan pelacur cina, kalau orang sarawak tau, mampos la dia, takan orang sarawak bergitu bodoh nak undi calon dari parti yang ketuanya kaki pelacur.

Esok anwar dan joe bedul, orang yang melompat-lompat mengatakan itu anwar dalam video akan buat ceramah di sekinchan selangor, korang di selangor pergi lah dengar, apa yang nak anwar tipu.

1 comments:

Anonymous said...

lepas itu suruh anwar buka baju tengok perut dia buncit ke tak.
sama tak badan dia dengan orang yang berlakun dalam video sex itu atau orang lain yang anwar upah memegang watak yang dikatakan rupa anwar. setakat cakap saja buat apa. orang yang dengar tu, jangan terlopong mulut saja kalau ada telur tanyalah anwar mana jam omega tu. jangan kata ada saja tunjuklah bukti. kalau datang nak dengar kelentong anwar, baik duduk rumah buat video sex dengan orang rumah. janganlah percaya sangat sesumpah ni, tengok saja pengikut-pengikut tegar dia dulu semua dah belah tak percaya dah, ada yang macam dia orang ke dulu. fikir-fikirlah, tak ada apa pun jasa dia di negeri selangor cuma cerita-cerita pasal dia saja yang dijajah.