Khalid Perlu Belajar Dengan Mat Gian Macam Mana Nak Usruskan Bisnes Parking.


Inilah bahananya kalau bagi hamlau tak reti apa untuk uruskan yayasan selangor, yang tak berkelayakan di beri jawatan besar semata-mata kerana dia kroni khalid gagap, bisnes parking kereta adalah satu bisnes yang cukup menguntukan, boleh kata, untungnya 100% hatta mat gian pun tahu macam mana nak uruskan bisnes parking ini.

Tetapi tak di selangor di bawah pimpinan khalid gagap, bisnes yang senang "easy money" pun mereka gagal urus dengan baik, sudah lah tanah tu milik kerajaan negeri, kerajaan negeri dan ys hanya perlu monitor sahaja siapa yang uruskan tempat parking tu, itu pun mereka tak mampu buat, apa punya teruk la depa ni...

Kerugian rm 132,000 sebulan adalah satu jumlah yang cukup besar bagi sebuah yayasan. nilai sebanyak itu kalau dapat di kutip dan diberikan kepada pelajar-pelajar tajaan yayasan selangor, bayangkan lah bertapa besarnya rahmat kepada mereka, baru la betul visi kerajaan negeri selangor untuk "merakyatkan ekonomi negeri selangor". tapi malang itu tak berlaku di selangor.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID