Breaking News
Loading...
May 30, 2011

Info Post
Jawapan datuk noh omar, timbalan pengerusi umno selangor bila di tanya oleh wartawan malaysiakini mengenai penyebaran video sex lakonan pandikutti.

Apa yang di jawab oleh datuk noh memang tepat, pembangkang dilihat seolah-olah meludah dan ludah tu bertepek atas muka mereka sendiri... ini jawapan datuk noh:

Pemimpin Pakatan Rakyat sepatutnya berasa gembira sekiranya penyebaran video berkenaan akan menyebabkan rakyat berasa marah terhadap Umno.

"Kalau bagi kesan negatif sebab video, rakyat rasa marah, sepatutnya pembangkang rasa lebih seronok.

"Pembangkang patut sokong video disebarkan lebih luas. Kenapa pembangkang risau?,"

"Jangan salahkan Umno, bukan Umno yang sebarkan," tuduhan berkenaan sengaja ditimbulkan oleh pemimpin Pakatan yang didakwa mula "berasa bahang" akibat penyebaran video berkenaan.

10 comments:

Anonymous said...

betul datuk.. dah ada yang panas la tu..

Anonymous said...

sapatutnya puakx pkr rasa banga sebab ketua dia mempunyai batang ala-ala hero blue

Anonymous said...

Bila puak puak yang gila kuasa nak bersatu di selangor,kamu ingat dah kuat ke oi

Anonymous said...

laaaaaaa...pembangkang takut sangat apasallll....tu bukan video sapa-sapa pun, kan cuma mirippemimpin pembangkang......lantaklah kalau nak sebar pun, pegi mampusla dengan video tu....ntah sapa-sapa ntah yang membalun cina doll tu....TAPIIIII...heran la pulak....gelabah semacam jer puak2 pakatan nihhh...ishh..ishhh..ishhh...

Anonymous said...

dalam 100 org ahli pkr 67 org tau siapa lelaki dlm video tu..tapi dek nak jaga periuk nasik masing-masing terpaksalah buat dono jer!!

captain said...

TAK RISAU PUN TOK. CUMA KAMI TAK SABAR POLIS UMUMKAN PELAKON TU ADALAH ANWAR. ...CAKAPLAH TOK..TOK.. ANWAR KAN?MESITI CONFIRM 110%...JGN POLIS KATA BUKAN SUDAHLAH..X DAPEK UMNO NK TOLON..

captain said...

BUKAN RISAU TOK.TAKUT POLIS BILANG PELAKON TU BUKAN ANWAR JER...TAPI DATUK MESTI 110% CONFIRM TU ANWAR.POLIS PUN SAMA KOT, IKUT PERINTAH,,

ANACONDA said...

KLU BUKAN SI NUAR YG KORANG MENGELABAH GILER BABI TU PEHAL...

BODOH PUNYA FUCKATAN...

KLU DAH KUAT BUBAR DUN ESOK...

PUNDEK LU NUAR...

Anonymous said...

Sudahlah Datuk Gengster...

PR nak risau apa pulak...

Korang yg tengah risau, desprate...malu nak cakap...

Porahhhhhhhhhhhhh lah...

He he

Anonymous said...

Bkn isu video tu betoi ke x betoi... Bkn isu ngelabah x ngelabah... Tp sepatutnya sebagai manusia yang ada moral, ada adab, ada tatasusila, ada pegangan agama.. Tuan2 semua x rasee bersalah ker kalu video lucah sebegitu jadi tontonan ??? lebih2 lagi kalu video tu dtonton oleh kanak2.. MasyaAllah sesat betoi datuk neh...