Breaking News
Loading...
May 18, 2011

Info Post

Kalau di kira, dari tarikh hari ini, si pandikutti hanya ada masa 20 hari untuk mencari saksi dan alibi untuk melepaskan dirinya dari di tuduh peliwat. soalnya sekarang ni, ada masa ke dia nak cari semua tu... jawapannya mudah, pandikutti tak akan dapat cari seorang saksi yang berwibawa untuk membelanya, maka penyokong pkr akan dapat melawat pandikutti di penjara sungai buloh pada hari raya tahun ini.

Percayalah... si pandikutti akan menggunakan segala tipu helahnya sebelum mahkamah bersidang pada 6 jun ini, sebelum ini pun, pandikutti dah bagi hint dah tentang tipu helah yang bakal dia gunakan untuk mengelak dari dia masuk penjara. aku yakin, sebelum 6 jun ini, pandikutti akan berlakon sekali lagi konon-kononnya ada orang yang nak bunuh dia, korang tau tak, pengawal pribadi si pandikutti yang pakai bush jacket ala-ala utk tu ada carry pistol... ya maka di kambing hitamkan la salah seorang dari pengawal peribadinya tu nanti, konon-konon pengawal peribadinya tu di upah oleh umno untuk membunuhnya.

Dan akan keluarlah lagi cerita kereta mercedes nya di sabotaj oleh umno, cucu kesayangannya di culik oleh umno, bukan apa, cerita tu semua bakal di keluarkan untuk meraih simpati rakyat dan membakar perasaan penyokong, bila perasaan penyokong telah di bakar, mereka akan mengamuk dan dalam masa kekecohan itu berlaku, anwar akan lari meninggalkan negara. jadi kepada rakyat semua, jangan la terpengaruh dengan cerita-cerita dongeng si pandikutti tu nanti, dia akan reka seribu satu cerita untuk selamatkan diri dia... jangan terkejut kalau tetiba korang dengar wan azizah bercerai dengan pandikutti dia sanggup buat cerita sampai tahap tu supaya rakyat bersimpati pada dia...

3 comments:

Anonymous said...

dashyat... dashyat... cukup dashyat... otak anwar nih pembelit sakan... kita mesti celik dengan lakonan anwar nih...

Anonymous said...

tunggu la lakonan anwar n the geng yang akan berlaku sedikit masa lagi untuk mengalih perhatian rakyat kepada liwat tu...ANWAR,AZIZIAH n IZZAH pelakon terhebat Malaysiawood

Anonymous said...

sepatutnya nasihat ulama yang berbunyi "sangat wajar anwar mengadu kepada allah" - kenapakah perkara ini tidak diberi fokus olih anwar dan semua bloger - Sangat wajar beliau mengadu terus ke Hadrat Allah SWT dari menyibukkan diri dengan isu-isu politik yang remeh temeh ini," apakah maknanya di sini. adakah sukar untuk difahami. kalau tak faham makanya di sini saya huraikan - maknanya anwar dan penyokong-penyokongnya hendak membuat solat hajat banyak-banyak, pakat baca yasin ramai-ramai dan amalkan sehingga 40 malam dan berdoalah, saya ulang dan berdoalah. dua musibah utama yang menimpa anwar (1) kes anwar meliwat saiful - alangkah baiknya jika puak-puak pas dan pkr pakat-pakat berdoa sekirnya saiful menfitnah - saiful dilaknat dan sekiranya anwar memang benar meliwat saiful maka anwar dilaknat sebagaimana kaum ad dan samud. (2) kes vcd prono maka mohonlah allah turunkan bala dan azab yang amat pedih kepada pelakun prono yang menyamar sebagai anwar ibrahim tu. apakah anwar dan kumpulannya takut untuk melakukan doa tersebut. janganlah diheret rakyat dengan demontrasi (setan trasi) kononnya membela keadilan.