Breaking News
Loading...
May 24, 2011

Info Post
Pendapat pas selangor cukup bertentangan dengan pendapat dewan pemuda pas wilayah persekutuan, kalau dppwp menyalahkan bn/umno dalam hal ni, tapi pas selangor pulak menyalahkan ronnie liew dan khalid samad sebagai punca ranking arak kita naik.

Kata mereka, dulu hasan ali dah buat satu operasi untuk benteras arak yang banyak di jual di kedai di kawasan melayu, tapi cina dap tu (ronnie liew) pi halang pulak, dah lah dia halang dia suruh pulak arak yang di rampas tu di pulangkan balik, bila penguatkuasa mpsj atau mbpj (aku tak ingat yang mana satu) buat serbuan di premis arak yang tak berlesen, sekali lagi ronnie liew campur tangan. rujuk sini

Hasan ali cuba buat garis panduan yang orang islam tidak di benarkan berkerja di premis jual arak tak boleh dijual kepada mereka yang beragama islam di mana-mana premis hiburan di selangor, tapi garis panduan itu di perlekehkan oleh ronnie liew. rujuk sini

Malah ahli parlimen pas sendiri menyokong industri arak di malaysia bila mana, khalid samad, ahli parlimen pas, shah alam, memberi cadangan supaya kilang carlsberg membesarkan lagi kilangnya dan berpindah dari shah alam ke perlabuhan kelang dan carlsberg akan di beri tapak baru yang besar untuk membuat kilangnya di situ. rujuk sini.

Pas selangor pernah kata... sebelum ayam berkokok, mereka akan tutup semua kilang arak di selangor, tapi dah berapa kali ayam berkokok beb.. kilang arak tetap tak di tutup, rakyat dulu percaya pada pas kononnya pas berani nak tutup kilang arak, tapi kepercayaan yang rakyat bagi tu di lacurkan oleh pas hanya kerana kuasa...

7 comments:

Anonymous said...

Tak sangka parti isle tak dak teloq apabila berdepan dengan dap tetapi cakap menggunung tinggi apabila berdepan dengan "min lam alif ya wau".

Kalau setakat dua kali operasi terus berhenti kerana adanya cakaran dan cabaran macam manalah puak-puak ni mahu mengujudkan negara teokrasi weh!

Parti hAnjing Suruhan DAP said...

ha ha ha.
sebijik macam anjing. mampus la lu pengikut anjing. anjing kalau dah kene gosok, bukan main lagi eksyen.
ingat mcm werewolf, Rupanya anjing dah kene kasi.
banyak la anjing tak dpt main. habis la bisnes ubat kuat. patut la merdeka review bungkus.
nik aziz laknatullah anjing tua tak de taring. dah kene kasi.
HA HA HA!!

Anonymous said...

orang islam mesti berjihat menentang PAS yg telah menjual ugama pada DAP.

hangkedee said...

PASPKR Parti Dajjal Semalaysia

saya pembodek tegar umno said...

haha..siapa yang luluskan kilang arak di selangor ni??

siapa yang luluskan lesen judi di negara kita ni?

usahlah pertikai kan..
telan lah cukup2..

mcm ludah ats muka sendiri la aku tengok para pencacai umno ni..

Anonymous said...

Pas tidak dapat menutup kilang arak sebab dihalang oleh org UMno sendiri dan kemudia mika2(UMNO) ini mulalah kata orang pas tak tak kota janjilah dan sbgnya ....inilah politik kotor yang selama ni menipu kalian yang sgt percaya kepada UMngok ni!...

Anonymous said...

rupanya kalian ini masih buta ....mimpi siang hari....

salam drp bakal mujahid TRG