Breaking News
Loading...
July 18, 2011

Info Post
Video ini menjadi bukti yang perhimpunan bersih mengambil contoh dari perhimpunan yachad, apa itu yachad? yacahd ni pun sama jugak dan lebih kurang macam bersih jugak lah, yachad satu pertubuhan ngo yang memperjuangkan demokarasi ala yahudi.

Kalau di bersih di ketuai oleh betina bernama ambiga, yachad juga di ketuai oleh pompuan yang bernama hannah weisfeld. kalau di malaysia, bersih di dokong oleh 3 parti utama, yachad juga di dokong oleh 3 parti utama israel juga.

Itulah serba sedikit persamaan antara bersih di malaysia dan yachad israel di united kingdom. tengok video ni sampai habis, korang akan dapat lihat persamaan bersih dan yachad.

5 comments:

Anonymous said...

APCO tu Israel gak ker?....

Anonymous said...

APCO yg mana saudara nak tahu.... APCO kat bukit Aman...itu adalah nama singkatan untuk sistem komunikasi yg di guna pakai oleh PDRM....APCO yg kat amerika tu nama 1 syarikat perunding....dan APCO yg di heboh2 kan selama ini adalah milik Anuar Ibrahim...hahahaha

Anonymous said...

anon 8:19am, sedara leh taip APCO dan rajin rajin baca pasal penjelasan oleh bloggers2 hebat dan berwibawa pro kerajaan. Dah terang lagi bersuluh. Sbb tu nuar likes jubor dah tak berani nak sebut APCO pun la ni.

Anonymous said...

ok..tq..saje nak tahu sbb baca dlm malaysianinsider..sibuk psl APCO..tu yg nak tahu tu..
APCO ni masih jd perunding kerajaan ker atau dah takde..maafla, saya ni tak minat sgt nak ambik tahu, tp sejak 2 menjak ni...kecoh psl BERSIH..tu yang nak mengikuti tu..

As salam...

Anonymous said...

nak tahu pasal APCO..sila layari laman sesawang di bawah..

http://beritasemasa.com/one-israel-one-malaysia-bukan-bawah-apco