Breaking News
Loading...
August 22, 2011

Info Post
Macam yang aku tulis pagi la, anwar hari ni masuk kandang okt dan hari ni dia mengambil option kedua, iaitu, memberi keterangan dalam kandang dan tak mahu bersumpah.

Anwar memang takut betul nak bersumpah, malah pagi tadi dia di beri masa 2 jam tampa gangguan memaki hamun kerajaan dalam mahkamah.

Bila dia ambik option ke2 tu bermakna, pihak pendakwa tak boleh soal balas dia dan sekiranya anwar menipu pun dalam sesi membela diri dia selama 2 jam tadi, pihak pendakwa langsung tak boleh buat apa, kerana dia tak angkat sumpah maka kenyataan dia tu tak ada kredibiliti. Sampai bila kes ni nak selesai....
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

Anonymous said...

Bapak kepada segala munafikin memang macam tu le perangainya Bro.. Nak diheran apa Dajjal berlidahkan syaitan.

Anonymous said...

aku rasa le kan, bukan anwar tapi kao yang tak de teloq
hahaha hihihi huhuhu

Anonymous said...

orang suruh dia bela diri kes liwat, dia pergi cerita pasal dia kena pecat tahun 1998 dulu, ke bangang punya ketua pembangkang macam ni.