Breaking News
Loading...
September 26, 2011

Info Post

Kehadiran tak sampai 300 orang masa ceramah pas di seremban, malu beb.. timbalan presiden pas datang ceramah crowd hanya 300 orang, mane nak letak muke beb...

Jadi untuk divert kan malu tu, mereka kata la perkasa yang berkumpul di seberang jalan sana datang buat kecoh dan mengangu ceramah mereka, so tak nampaklah kegagalan ceramah tu, yang nampak provokasi dari perkasa.

Ceritanya mudah, kenapa pas nak pertahankan seorang barua komunis? perkasa hadir nak serah memo bantahan, kalau tak di halang mereka serah memo, kekecohan tak akan berlaku betul tak ?

Apa pun pas patut malu dengan kehadiran yang crowd seramai 300 orang di ceramah timbalan presiden pas, sepatutnya kalau level timbalan presiden sure kehadiran main ribu-ribu punya.

12 comments:

Anonymous said...

ceramah mat sabu-rit 300 orang je? malu siot, tukang karut pas dah tak de sape nak dengor.

Anonymous said...

Laaaaaa.. Ceramah mat sebu 300 org je ke? Dah macam mesyuarat hal subsidi JKKK la pulak.

Anonymous said...

mat sabu sepatutnya sedar orang dah meluat dengan dia. ceramah yang lebih banyak auta dari fakta hanya pengikut samdol dia je yang nak dengor. woiii mat sabun cermin le diri tu dulu. dari ko melalak menambah dosa lebih baik duk diam kat umah main ngan cucu lagi baik.

Anonymous said...

Yang HAK pasti dapat mengatasi yang BATIL !!!!

KERANA PULUT SANTAN BINASA!!!!
KERANA MULUT PAS BINASA!!!!

NEGARA MALAYSIA KE ARAH SIFAR PARTI-PARTI PAS-DAP-PKR !!!!!

ALLAHUAKHBAR !!! ALLAHUAKHBAR !!! ALLAHUAKHBAR !!!

Anonymous said...

memang tak sampai 300...sebenarnya aku salah sorang dpdnya...yang last sampai..yang ke 299. jangan harap aku nak telan apa sabut burit ni cakap..dengar pun rimas. cuma aku nak tengok monyet buat aksi mengawan...hahahahaha

praha2 said...

itu pon yng 300 oran tu bolum tontu oran pas. mungkin 50% datang nak dongar juo ataupon datang nak makan jo. oran dah tahu dah mat tu penipu siapo nak dongar dio ceramah. dah habis modal dio. tak lamo lagi 3 oran yang ado. balek lah mat. tengok tengok lah oran di kedah tu, nanti nak bertanding di sano kot kot tak diterimo. pindah lah ke kelante sonang monang.

redoff said...

mat sabun kena lah bersyukur dengan 300 horang yang nak datang walaupun duit ceramah tak masyukk.

nak banding dengan al juburi yang hadir cuma 50 horang je

Anonymous said...

Karang kite cakap kang marah pulak penyokong penyokong tegar yang punya wawasan kominis laknattullah.. ni. bangkit lah rakyat selangor.. sedarkan lah diri gerakan lah urat jemurat.. kita bangsa bermaruah... usah digadai tanah nan merah.. cukup lah rebut lah kembali... tebus kembali kesilapan yang lampau salam...

Anonymous said...

taik penipu...gambar ceramah kelompok masa pilihanraya entah bile punye ni...lu berani cari fb pas seremban...kalau tak jumpa kasi potong anu bagi anjing makan...

Anonymous said...

hang pi ambil gambaq katner ni?.
nak bohong pun bajetlah..
siap ada rmah kayu lagi...

Mat Sabun said...

Pengampu Mat Sabut marah nampak, anon 1.17 & 1.42 ada kat tempat ceramah kee ...? ....

Anonymous said...

Tahniah kpd Darul Ehsan Today sbb mnjadi pejuang melayu sejati.. mengembalikan melayu ke zaman sebelum merdeka, sampai mengira pun tak pandai...
sodeh deng!