Kupasan Terbaik Ustaz Fathul Bari Pasal Pi Haji Naik Jet Peribadi...

Comments

Anonymous said…
mantap. patutlah azhar idrus dengki sangat dengan ufb sampai dia sanggup kata ufb anjing..
Anonymous said…
lah kasian kat ustaz bangang ni,ini orang panggil ustaz main mainan,cakap takda inti membabi buta,orang umgok sukalah kena perbodoh ngan ustaz ni,sian orang umgok otak dah macam lembu kat izat dia.
Abd Razak said…
anon 3:42
lu benggong!! tanya diri hang tu adakah cukup ilmu hang? orang yang banyak ilmu bukan macam hang.aku pun tak cukup ilmu tapi respect juga kat ustaz ni.kalau dibanding hang dengan dia mau macam langit dgn bumi
Anonymous said…
En Razak hang ajak ustaz mainan ni kita uji dia dengan ustaz azhar secara terus,ustaz mainan ni ada telor ke tidak,atau en razak and the ustaz group atau semesta alam ustaz umgok berdailog ngan ustaz azhar apa macam boleh ke.
Anonymous said…
Ilmu Agama utk diamalkan dan disebarkan.

Masing2 sekarang sanggup lak nk berdebat dan berlawan utk tunjukkan siapa yang hebat.

Masing2 ada ilmu, cuma mgkn berbeza tahap.

Dan setiap orang masih belajar dan akan terus belajar.
Anonymous said…
Ya lah bang ustaz ni ustaz duit,bagi ustaz ni kalau takda masok takda lah komen dia,bukan dia bercakap ke jalan allah itu yang kita persoalkan.
md_saf said…
setiap alim ulama' ada pendapatnya tersendiri, tidak wajar sekiranya kita mengatakan ustaz ni kata boleh, tapi ustaz ni kata tidak, ustaz ni kata makruh, harus dsb...pendirian mereka pastinya berdasarkan hujah dan dalil yang mereka peganng...bagi kita? hendaklah kita belajar dengan seberapa banyak yang boleh, tetapkan pendirian, jangan sangka buruk dan salah menyalahkan org lain...
Anonymous said…
Tuan2 semua, untuk pengetahuan tuan2 ustaz azhar idrus dari terengganu tu bukannya seorang ustaz dan dia tak punya apa2 ilmu pun ini di buktikan oleh majlis agama islam kelantan, dia telah di banned dari berceramah di seluruh negeri kelantan, majlis agama islam kelantan tak keluarkan tauliah untuk dia berceramah, ustaz tu syok sendiri, level dia lebih kurang sama macam bob lokman dan akil baligh tu, cuma janggut dia je panjang dari dua ekor tu.
Abd Razak said…
ustaz idrus yang korang puja tu ada sifat riak.contohnya semasa beliau menonggang motorbike kuasa besar.fuh!!! punya lah posing giler!!
jelas sangat riak semasa tu.
kat motor tu siap dengan lambang kepala red indian,boleh ke dalam islam lambang kepala red indian yg takder agama tu di megahkan?
aku mals lah nak bertekak dgn golongan yang taksuf dan di perbodohkan dgn agama sedangkan dibelakang kita mereka tu buat maksiat .ramai juga seperti anwar ibrahim,mat sabu,azmin ali dan lain2.cuma kita ni yang sanggup di perbodohkan oleh mereka2 yang aku sebut diatas.
Anonymous said…
AZHAR IDRUS tak payah dengar mengarut jer banyak pastu suka dok hina orang ..... lancau laa
Anonymous said…
Itu belum kira kamera yg dia tayang kehulu kehilir yg harga dekat2 30 ribu.
Anonymous said…
kesian nooo!
Anonymous said…
Yup...aku pernah dengar ceramah ustaz idruz 2 kali di youtube, banyak yg mengelirukan. Ustaz idruz suka kat tak boleh, haram itu haram ini tapi dalam islam bila kita dalam situasi tertentu, islam memberi kita alternatif. Bukan nak hina tapi ceramah dia tak meningkatkan ilmu ugama aku. Islam is solution.
Anonymous said…
istighfar byk2 sahabat..x elok bersangka buruk atas org lain..inikan pula ustaz..sedarlah sahabat sekalian..jgn kerana politik kite berpecah belah..wallahualam..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID