Breaking News
Loading...
November 30, 2011

Info Post
Maklumat terkini yang aku dapat dari pejabat pkr selangor di seksyen 13 shah alam.

Fariz musa pengerusi kelab jinggay 13 akan bertanding di kerusi dun seri setia menggantikan nik nazmi. untuk pengetahuan semua, fariz musa ni dulu seorang guru sekolah rendah milik kerajaan, dia ni betul-betul cikgu sekolah tak macam cekgubard yang mengaku dia seorang cekgu sekolah tapi sebenarnya hanyalah seorang guru tusyen.

Fariz musa di buang dari perkhidmatan guru kerana dia kerap ponteng mengajar dan selalu datang lewat ke sekolah, pasal apa, tiap malam dia pergi berceramah atas pentas pkr.

Bertahun-tahun jugalah dia ni mengangur, sampailah khalid berahim ambik dia berkerja di suk sebagai pegawai penyelaras media dengan gaji sebanyak 15 ribu sebulan dengan menggunakan duit rakyat selangor, untuk pengetahuan semua, jawatan fariz musa sebagai pegawai penyelaras media adalah jawatan baru yang create oleh khalid gagap, dulu masa bn memerintah jawatan itu tidak wujud.

Dan inilah yang terbaru, fariz musa bakal menggantikan nik nazmi di dun seri setia dalam pru akan datang... TERIMA KASIH AKU KEPADA PEMBERI MAKLUMAT ITU...

3 comments:

Anonymous said...

bodohnya pemberi maklumat kau DET... hahaha tunjuk bukti bhai

Anonymous said...

Nampak sangat pemberi maklumat ko tu bodoh dan ko pulak bebal! Mana ada pejabat PKR kat Seksyen 13 Shah Alam der! Dah lama pindah tolol! Kah kah kah... ko kena troll dgn org ni tolol!

Anonymous said...

haha....trick tak jadi ...jgn gelabah yop.....tunggu je kejap rakyat akan bukti kan kemenyampahan terhadap kau..