Breaking News
Loading...
November 29, 2011

Info Post
Biar betul rozali nak jadi mb selangor? Pada aku orang sombong dan tamak macam rozali tu tak layak nak pegang jawatan mb, apa pun sebelum dia bercita-cita besar nak jadi mb, aku akan ceritakan macam mana dia melalui syabas mengambil alih perbadanan urus air selangor 10 tahun dulu...

Pengambilalihan syabas keatas puas dulu masih banyak cerita yang belum diketahui ramai, senang cerita, ia menjadi satu misteri lagi, bayangkan dari pemaju perumahan yang banyak masaalah, tiba-tiba dia jadi tycoon air.

Malah ada yang kata punca kekalahan BN di selangor berpunca dari pengambialihan itu.

4 comments:

Anonymous said...

Dah agak dah ape lg bro kasi bongkar la.

ahlee said...

musa hassan calon terbaek lah bro anak jati selangor

Anonymous said...

kita manusia biasa, ingat tu! kalo dia ada cable rezeki dia laa, kalo DET ada cable baik pon mungkin dia pon jadi taikun air gak kan? ingat bro DET, selangor kalah pasal protes pak lah, kira TRI berani amek PUAS dengan hutang berbillion, jangan fikir buruk je, fikirkan sekali jasa anak melayu nih skit, baru adil maaaaaaaaa

Anonymous said...

Di malaysia ni, tan sri rozali ismail duduk di tangga 30 lebih, daripada senarai 40 orang terkaya. Yang aku rasa ganjil apasal orang melayu kaya lain seperti bukhary, mokhzani, shahril sapura dan azman hashim yang duduk di ranking atas rozali tak pulak orang bising..ini mesti sebab rozali lebih terkenal dengan sikap dan sifat keusahawanannya yang suka bantu bimbing Melayu lain untuk jadi kaya macam dia.. Sekarang ni pulak timbul isu kata dia bercita2 nak jadi MB selangor..ya lah kalau dia layak (memang layak pun) apa salahnya..boleh dia gunakan kebolehan dan pengalaman yang luas untuk bantu rakyat. Lagipun dia dah kaya tak mungkin nak kaut kekayaan hasil mahsul selangor..tak macam pemimpin sebelum ni yang pantang nampak peluang habis dikebasnya...pada aku lebih selamat orang kaya jadi MB daripada orang politik yang tak kaya..aku yakin rozali ni ada ciri 'winnable candidate' yang digariskan PM