Breaking News
Loading...
November 24, 2011

Info Post
Pembangkang gelabah bila kerajaan buat rang undang-undang perhimpunan aman...

Pembangkang kata, adanya rang undang-undang itu, demokrasi di malaysia dah mati,.

Pada aku lebih baik demokrasi di malaysia mati dari pada ada manusia yang mati di jalan raya macam di tahrin square...

Kenapa mereka gelabah sangat?

Pasal mereka dah plan nak buat huru hara pada perhimpunan bersih 3.0 nanti, dengan adanya rang undang-undang itu, segala plan mereka kantoi.

Tahniah kerajaan, kuat kuasakan segera rang undang-undang itu, kepada pembangkang, padan muka korang, demokrasi yang korang tuntut tu sebenarnya untuk menyelamatkan anwar dari masuk penjara kerana meliwat saiful bukhari azlan...

12 comments:

mdsaf_kyo said...

iya la...esok kalau PR perintah melaysia, org BN pulak yg bermasalah untuk berhimpun....

KL BOYZ said...

salam, mohon link blog..
http://klboyzwangsa.blogspot.com

aku sayang Tun Mahathir said...

mdsaf..

PR perintah Malaysia???????

....AWAK MIMPI BERAGAN KE?

BN barhimpun????

....AWAK LALOK Ke?

Anonymous said...

pelik aku, nak berhimpun gomen dah bagi 'halal'kan, pastu tak puast hati lagi ker... korang nak ape sebenarnya ni? nak jadi militan, nak pegang m16 atau dah kemaruk sangat men doha atau caounter strike tu sampai nak buat kat orang plak... dahlah, jgan asyik menyusahkan rakyat yang inginkan dan berhak untuk hidup aman kat tanahair sendiri...

Anonymous said...

di mesir tak abis abis berhimpun, hosni mubarak da tak perintah tetapi masih tak aman kenapa...dulu mesir maju, bandaraya cantik kini hancur.. tujuan perhimpunan d malsyia nak selamatkan king jubur aka gay tua bangka dari masuk sg buloh Inn.. itu aja..

Anonymous said...

utk apa buat perhimpunan..bikin kacau huru hara..perjuangan tah ke mana..laung2 x tentu hala..yg ikut di belakang tu pn x belum tentu faham ape yg diorg perjuangkan

Depan Taruh said...

Demokrasi dah mati. Kepala otak depa. Ingat demokrasi tu hak depa saja. Demokrasi cara depa la yang patut pi mati.

Suka hati mak bapak depa saja nak buat ikut suka di Negara ini.Dua tiga ekoq samdul dalam pakatan nak cakap pasai demokrasi.

Majori kami rakyat akan pastikan apa yang depa dok merapu dalam negeri yang depa perintah akan dilingkupkan.

Tunggu PRU13 jangan hangpa dan juak-juak hangpa dah rasa cukup hebat.

Ini bukan main-main belakang ini depan kasi taruh punya.

Anonymous said...

Apa2lah pencacai..janji hangpa seronok sorang2..checkmate..dahsat..checkmate..lawak la.Tukar Tiub pun kalah gan posting hang!!

Anonymous said...

sedara mdsaf_kyo,
alah, takyah perintah negara. baru dpt negeri pun dah buli org UMNO, tak bagi pakai dewan org ramai la, tokleh mesyuarat kat dewan org ramai la, nak mesyuarat tokleh ramai2 la, macam2 arahan. tak caya tanya org gombak

sedara aku sayang Tun Mahathir,
ya, sy setuju 10000%.. gelakkan diorg hahahaha

budakkampong said...

di mesir tak abis abis berhimpun, hosni mubarak da tak perintah tetapi masih tak aman kenapa...dulu mesir maju, bandaraya cantik kini hancur.. tujuan perhimpunan d malsyia nak selamatkan king jubur aka gay tua bangka dari masuk sg buloh Inn.. itu aja..

PAKAT2 AMBIL IKTIBAR LA,TAKDA NEGARA YANG AMAN LAGI SELEPAS GULING KERAJAAN YG SEDIA ADA,,BUKTINYA JELAS LAGI NYATA TGOK NEGARA2 YG BERGOLAK TU..SAPA YANG MERANA..

Anonymous said...

mitanesKenapa nak memuja pemimpin banggang lagi bahalol macam umgok ni,tengok kes lembu perjanjian dibuat tahun 2010 tapi duit dah habis pakai tahun 2009 tak kan ni dipangil umgok bahalol namanya

S said...

Oii! Anom 11:46.

Orang cakap fasal demokrasi hang cakap fasal lembu buat apa. Lembu punya cerita itu Benggali Pusing pun tak berani cakap hang pulak dok pi melalut tak tentu hala.

Sebab tu ada peribahasa Bodoh macam Lembu.

Tak fasal2 hang dapat anugerah Bodoh Al Lembu.