30 April 2011

Sms Anwar Ajak Rakyat Solat Hajat, Imamnya Nik Ajis


Makin terdesak, yaa anwar makin terdesak selepas video lucah lakonannya tersebar kelmarin dan petang semalam dia telah menghantar samseng-samseng yang di kepalai oleh sam ketot untuk buat kecoh semasa sahabatnya, datuk eskay dan dua yang lain nak membuat sumpah laknat, tapi kehendak ALLAH tak ada siapa boleh halang, walau pun samseng belaan anwar itu cuba menggagalkannya tapi datuk eskay akhirnya berjaya juga bersumpah.

Dan hari ini bertempat di rumahnya, anwar mengajak seluruh umat melayu melalui sms untuk sama-sama bersekongkol dan bersubahat menutup perbuatan zina dan liwat dia, anwar menjemput seluruh umat melayu untuk bersama-sama menutup perbuatan kejinya itu dengan melakukan solat hajat supaya bala menimpa datuk eskay dan yang lain, kononnya dia telah di fitnah.

Tapi yang malangnya ialah, solat hajat itu di imamkan oleh murshidul am pas, nik ajis, itulah cara anwar menarik sokongan ahli-ahli pas yang kini sudah mula menjarakan diri dari anwar sejak tersebarnya video lucah lakonannya itu. kalau betul anwar tidak bersalah dan solat hajat itu bukan agenda politik untuk mengaburi mata orang lain, kenapa tak di jemput, mufti perlis atau mana-mana mufti menjadi imam solat hajat itu, kenapa mesti di panggil ahli politik seperti nik ajis untuk menjadi imam?

Pada aku, biarlah anwar nak buat solat hajat, tiap-tiap hari dia nak buat solat hajat pun tak pe, dengan solat hajat itu jugalah satu persatu kebenaran muncul, lepas solat hajat ni, tak tau la pulak apa lagi kebenaran yang akan muncul untuk kita semua buat penilaian.

Video Yang Harus Di Tonton Oleh Semua Rakyat MALAYSIA

Video ini harus di tonton oleh semua lapisan rakyat, dalam video ini bukan sekadar video sumpah laknat datuk eskay, tapi dalam video ini juga di muatkan juga mesej untuk kita semua renungkan.


29 April 2011

Anwar Tikam Cina

Anwar memang rasis, anwar tikam cina, kenapa dalam banyak-banyak perempuan dalam dunia ni, perempuan cina juga yang anwar nak tikam? tikam tu bukan dengan pisau, tapi dengan totey dia la. bergitu rendahnya mertabat orang cina di mata anwar. pada anwar, cina hanya layak di jadikan perkakas pemuas nafsu anwar sahaja.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Anwar kecut telur, hantar samseng gagalkan sumpah eskay

Picasa Web Albums
Takutnya anwar pada eskay sampaikan dia terpaksa mengupah samseng untuk gagalkan sumpah laknat yang nak di buat oleh eskay, anwar makin gelabah bila tengah malam tadi full video sexnya telah di keluarkan.

Eskay yang sepatutnya bersumpah di masjid bandar baru sentul terpaksa membatalkan kerana bimbang keselamatannya bila gerombolan samseng upahan anwar membuat kecoh didalam dan perkarangan masjid.

Sudah tentu pemimpin PgayR akan mengatakan eskay tak berani bersumpah kerana takut di makan sumpah, pada hal eskay bimbang tentang keselamatannya.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Download Video Sex Pemimpin Anugerah Tuhan 3, 4 & 5 Klik Sini.

Sapa-sapa yang rasa nak download video sex pemimpin anugerah tuhan tu korang boleh klik pada link di bawah, depa dah panas...panas dan makin panas. terima kasih kepada orang yang uploadkan video ni.

Video sex anwar 3 download
Video sex anwar 4 download
Video sex anwar 5 download

28 April 2011

Anwar Mengamuk Dengan Wartawan Tv3...

Korang tengok video ni, macam mana gelabahnya ketua pembangkang nak jawab soalan para wartawan yang bertanyakan pada dia tentang video lucah yang di sebarkan dalam internet semalam, sambil dengan kurang ajarnya ketua pembangkang menolak microphone wartawan tv3 dan menuduh wartawan yang hanya menjalakan tugas tu sebagai perkakas umno... lehhh dia yang sedap memantat, balik-balik umno juga yang kena.



Anwar juga meminta wartawan yang bertanyakan kenapa dia tak mahu bersumpah, jawapan anwar ialah, minta rujuk pada kenyataan dr, asri, di bawah adalah klip video penjelasan dr, asri, jelas dalam video tu dr. azri meminta anwar untuk bersumpah.



So korang nilaikanlah sendiri ekk...

Kepada Yang Teringin Nak Tengok Video Anwar


video

27 April 2011

Dowload Video Anwar Part 1, 2, 3, 4 & 5 Di Sini...


Kepada mereka yang nak dowload video sex pemimpin anugerah tuhan tu, korang boleh klik link di bawah ni... aku yakin video tu tak akan bertahan lama dalam youtube... pasal depa dah panas...panas dan panas.... haaahaaahaaa.....

video sex anwar 1 download
video sex anwar 2 download
video sex anwar 3 download
video sex anwar 4 download
video sex anwar 5 download

DEDAH: Kenapa Teoh Beng Hock Bunuh Diri.


Si cilaka cina dap yang juga adun sri kembangan meminta seluruh rakyat malaysia meletakan kesalahan atas kepala sprm akibat kematian tbh, tak ke punya sial cina sekor ni, mentang-mentang lah seluruh pegawai sprm tu melayu maka dia nak letakan kes kematian tbh tu atas kepala sprm, nanti dia akan pukul canang dalam ceramhnya kata, sprm=melayu bunuh cina=teoh beng hock, itu je motifnya, tak ada lain.

Tbh mati kerana bunuh diri, bukan di bunuh seperti yang di dakwa oleh dap, bodoh la sprm nak bunuh saksi utama yang boleh membawa kepada terlungkupnya kerajaan pakatan haram selangor, bayangkan kalau tbh tak bunuh diri hari tu, dah tentu selangor akan jadi macam perak, dah bertukar kerajaan dah beb...

Ok kenapa tbh bunuh diri? jawapannya ada pada exco kerajaan negeri selangor dan juga adun sri kembangan, di sebapkan rasuah dan penyalahgunaan kuasa, maka tbh terpaksa bunuh diri, rasuah dan salah guna kuasa dalam kerajaan pakatan haram lebih teruk dari yang berlaku semasa bn memerintah, segala apa harta rakyat selangor yang boleh di seleweng akan di seleweng oleh dap, tbh tau perkara itu dia mengharapkan apabila kerajaan negeri bertukar tangan maka segala rasuah dan salah guna kuasa tidak berlaku lagi, tengok-tengok makin teruk, itu yang mengecewakan tbh.

Itu sebap semasa siasatan dengan sprm, tbh beri kerjasama penuh dengan menjawab soalan-soalan yang ditanya oleh pegawai-pegawai sprm, malah pegawai sprm sendiri mengakui yang tbh amat jujur menjawab segala soalan yang mereka tanya, mungkin kerana tbh terlalu sayang dengan partinya iaitu dap dia telah mengambil keputusan untuk membunuh diri, pada dia itu sahaja jalan untuk menyelamatkan dirinya sekiranya berberapa adun atau ahli dap di sabitkan dengan kesalahan rasuah dan salah guna kuasa, dia tak mahu di persalahkan sekiranya kerajaan selangor tumbang akibat laporan rasuah yang dia beri kepada sprm dan ada adun-adun dap yang ditangkap oleh sprm.

Tapi bak kata alias congo dalam filem madu tiga, "hidup pun susah, mati pun susah" maka kematian tbh tu telah meyusahkan semua pihak terutama kerajaan bn, memang teoh beng hock dah lepas diri dia, tapi yang hidup ni dok berperang sesama sendiri. cina tetap cina, kalau tak menyusahkan orang, bukan cina namanya.

Rafizi Templak PAS & DAP.

Kata pengarah strategik PgayR, sepatutnya PgayR bertanding hanya 25 kerusi, tetapi di sebapkan pas dan dap tidak mahu bertanding di lebihan 24 kerusi maka PgayR terpaksa juga bertanding di lebihan 24 kerusi yang tak mau di tandingi oleh pas dan dap.

Bergitulah ayat yang di keluarkan oleh mamat sengal tu, dia menyalahkan dap dan pas kerana tidak mahu bertanding di lebihan 24 kerusi, maka PgayR konon-konon nak jadi hero, tunjuk berani maka kesudahannya dari 49 kerusi yang PgayR bertanding mereka hanya menang 3 sahaja.

Kenapa nak salahkan pas dan dap ? bukan ke PgayR yang beria-ia nak tawan sarawak? sampai sanggup namakan mamat murtad, baru bian, tu calon ketua menteri, PgayR yang nak jadi ketua menteri maka semestinyalah PgayR lah yang perlu bertanding banyak kerusi.

Tapi cakap lah apa pun, kata lah apa pun, PgayR memang tak boleh terima kekalah teruk mereka di sarawak, bayangkan satu malaysia dari prk galas sampailah ke prk kerdau, PgayR dok canang yang mereka mampu untuk kuasai sarawak, masa pembahagian kerusi, PgayR bergaduh dengan SNAP, semata-mata nak rempat kerusi lebih, tapi bila PgayR kalah teruk, mula lah nak salah pas dan dap, kononnya mereka tak mahu ambil tanggung jawab.

26 April 2011

Adun PgayR Ampangan Kena Tazkirah Dengan MB Negeri Sembilan.

Sijahil dari PgayR ni pertikaikan bacaan talqin, dia kata tak logik kalau tanah tu tak ada cacing, tapi bila mayat masuk dalam kubur, maka cacing yang tak ada di tanah tu memakan mayat tu, ini lah dia contoh-contoh manusia jahil yang di ketengahkan oleh parti PgayR untuk di jadikan wakil rakyat.

Korang tengok sendiri macam mana terkulat-kulat muka adun PgayR tu bila mb negeri sembilan bagi dia pereti pasal bacaan talqin tu.


Sah...Memang Anwar Masukan Koneknya Ke Dalam Jubur Saiful.


Pembangkang tak perlu spin cerita ni lagi, segala-galanya telah terang, memang anwar telah memasukan koneknya kedalam lubang jubur saiful dan anwar pancut dalam lubang jubur saiful, air mani yang di jumpai dalam lubang jubur saiful sepadan dengan dna yang di ambil dari tiga bahan bukti, tuala, botol air dan berus gigi... haaaahaaaahaaaa bulan depan anwar akan masuk penjara sungai buloh. lagi 20 tahun dia keluar...

Kalau korang baca dalam laman web keldaian daily, tak ada sekor pun dari peguam bela anwar berani pertikaikan dna itu memang sepadan dengan sample yang di ambil dari lubang jubor saiful, peguam-peguam anwar hanya berani buat technical argument yang bodoh-bodoh.

Apa pun kita semua kena ingat, ini semua kuasa ALLAH TAALA, pas yang buat sembahyang hajat mintak ALLAH tunjukan kebenaran, maka ALLAH makbulkan permintaan korang, so terimalah kebenaran ini dengan hati yang terbuka.


Adun PgayR Pertikai Bacaan Talqin.

Inilah akibatnya kalau berguru dengan orang jahil macam nik ajis, inilah akibatnya kalau berketuakan si peliwat, otak yang ALLAH berikan di gunaka untuk menipu orang dan chai nombor ekor, ini contoh klasik kalau orang bodoh di angkat menjadi wakil rakyat.

Aku terkejut semalam ada satu berita yang di petik dari bernama mengatakan adun pkr kawasan ampangan mempertikaikan bacaan talqin, kalau yang pertikai tu si kafir harbi dari DAPig aku tak kisah sangat, tapi orang yang pertikai tu dari parti PgayR, melayu pulak tu. dalam bernama menyebut, 'adun PgayR persoal kandungan talqin, di tegur mb negeri sembilan'. korang klik sini dan korang baca la apa yang dia pertikaikan tu. aku malas nak ulas panjang-panjang.

Apa nak jadi dengan adun PgayR ni, bacaan talqin pun dia nak pertikaikan, lepas tu nak tunjuk pandai pulak tu, padahal dia tu jahil nak mampoos, dah la jahil kaki nombor ekor pulak tu, aku tak pasti la macam mana orang pas boleh undi hamlau ni sampai dia menang dan boleh jadi wakil rakyat, so kepada orang-orang pas yang mengundi si hamlau sekor ni, korang tanggung la... aku nak tunggu apa komen nik ajis pasal hamlau sekor ni, agak-agak korang ada tak komen dari si tua kutuk tu...?

25 April 2011

Klip Video Anwar, Aku Nak Share Dengan Korang Semua.


Aku tak tau sapa yang buat klip video ni, kepada orang buat tu terima kasih aku ucapkan, dalam klip video ni, di tunjukan macam mana anwar berpusing-pusing mencarai jawapan untuk mengelakan diri dia dari bersumpah muhabalah.

Dalam klip video ni juga, ada ulasan dari ustaz asri mengenai sumpah muhabalah dan hukum hudud yang kerap di mainkan oleh pas, aku tak pasti la korang dah tengok ke belum video ni, tapi bagus untuk kita tengok macam mana gelabahnya anwar bila orang suruh dia bersumpah kalau betul dia tak liwat saiful.


Kote Azmin Tak Berfungsi: Cerita Arsenik Di Jaja Semula.


Pening dengan masaalah yang di hadapi oleh kekasihnya sehinggakan kotenya tidak dapat berfungsi dengan sempurna, banyak masaalah betul kekasaih azmin ni, macam-macam benda yang dia buat satu-persatu kantoi, inilah keberkatan sembahyang hajat.

Dalam cari punya cari isu untuk di divertkan, azmin terjumpa satu isu lama yang kalau di polish balik rakyat boleh percaya, lalu azmin mengatakan sakit belakang anwar yang terbaru kerana dia diracun oleh arsenik semasa dalam penjara dulu.

Lalu bermula semalam, azmin dan para gay dalam pgayr telah menjaja semula cerita arsenik ni, kata mereka anwar sakit belakang pasal di racun arsenik dan ada seorang gay dalam pkr tu kata anwar sakit belakang pasal terlebih makan arsenik.. haaahaaahaaa bodoh punya pgayr.

MCA Keluar BN Join Pakatan...


Cina tetap cina, tak kiralah apa parti pun dia tetap cina, 'nothing to loose' kalau cina mca undi dap dalam pru akan datang, yang menang tetap cina, 'no problem' kalau yang jadi pm nanti cina, mca akan tunduk taat setia pada dap kerana dia orang cina.

Mca kalau nak keluar dari bn, baik keluar sekarang, bio senang orang melayu dan umno nak susun strategi, jangan last minit nanti baru terhegeh-hegeh nak keluar, itu jam maunya perang salip beb..

Kelmarin mca dah ada berkira-kira nak kaji semula kedudukan mereka dalam komponen bn, pada aku senang, tak payah nak kaji, mca dah jadi pariya di mata kaum cina, mca hanya perlu 'shut up and listen' apa sahaja arahan yang pm bagi, jangan nak memandai-mandai.

Aku setuju dengan saranan berberapa pemimpin umno dan ngo melayu supaya pru 13 nanti, kerusi yang majoritinya pengundi melayu ditandingi oleh melayu dan biarkan mca bertanding di kerusi yang majoritinya cina, itu jam baru kita boleh tengok, mca ni ada teloq ke tidak, sekarang ni dia boleh la melalak pasal banyak pak menteri mca tu menang di kawasan majoriti melayu.

Lagi cepat mca berambus lagi baik, biar umno bersama-sama mic dan lain-lain komponen bn di sabah dan sarawak susun strategi bagi mendapat majoriti 2/3 dalam pru 13, aku yakin dengan perangai yang mca macam ni, orang umno pun akan pangkah pembangkang atau tak keluar mengundi kalau calon tempat dia tu adalah cina dari mca.

24 April 2011

Kita Imbas Balik... Janji-Janji Pakatan Haram Sebelum Dapat Kuasa..

Janji-janji ini bukan datangnya dari bn tapi dari pesuruhjaya pas selangor, hassan ali, dalam ceramhnya di shah alam pada malam terakhir kempen pilihanraya umum lepas, hassan ali yang mewakili pemimpin pakatan haram selangor telah berjanji untuk...:

1. meurunkan 20% cukai pintu di selangor (dah 3 tahun beb... mana diskaun tu)

2. kerajaan negeri selangor akan bayarkan 20 milileter padu air (rumah orang kaya pun dapat air percuma 20 milileter padu, adil ka???)

3. setiap anak yang di hantar ke pusat asuhan, kerajaan negeri akan bayar rm 75 (mana tak ada pun... menipu kaa...)

4. kerajaan pakatan haram akan menangung kos perkahwinan bagi anak-anak selangor (nak menipu pun agak-agak la)

5. anak-anak yang masuk tadika akan di bayar satu kepala rm 50, tiap-tiap bulan (tak ada.. menipu)

6. dapat masuk universiti, kerajaan selangor akan bagi 1500 cash, (tapi hassan ali tak bagi tau, kalau gaji ibu bapa lebih dari 1500 sebulan, anak tu tak dapat bantuan.)

7. kerajaan pakatan haram akan pastikan setiap rakyat selangor akan memiliki rumah sendiri (dah berapa banyak projek perumahan kos rendah dan sederhana yang kerajaan pakatan haram buat di selangor???)

8. menurunkan statistik jenayah di selangor (menipu... selangor masih jadi juara indeks jenayah di malaysia)

9. memerangi habis-habisan pelacuran di selangor (bapak ayam jadi exco, boleh hapuskan ke pelacuran? rumah urut tumbuh macam cendawan)

Tak percaya korang tengok sendiri video ni, janji-janji yang di buat oleh manusia munafiq bernama hassan ali yang sekarang ni menjadi pencacai dan pembasuh berak pkr dan dap di selangor.


PERHIMPUNAN MELAYU DI IBU PEJABAT MCA ESOK.


Adalah dengan segala hormatnya PERKASA menyeru seluruh umat melayu untuk bersama-sama kita menunjukan sokongan tidak berbelah bagi kepada utusan malaysia yang kini tengah di serang dan kecam hebat oleh dua parti cina iaitu mca dan dap.

Mari kita turun berkumpul beramai-ramai menunjukan sokongan terhadap akhbar utusan dengan berhimpun di hadapan pejabat mca, jalan ampang pada jam 3 petang, esok (isnin 25/04/2011).

Jangan biarkan utusan bersendirian dalam memperjuangkan agenda melayu, utusan malaysia adalah hak orang melayu yang perlu kita pertahankan.

23 April 2011

GEMPAR: Wan Azizah Dah Tunjuk Jam Omega Anwar Semalam.


Ini betul-betul kes naya, mampos umno/bn, apa lagi point yang umno/bn nak jaja cerita pasal jam omega tu, segala-galanya dah di buktikan, wan azizah dah tunjuk jam omega tu semalam masa pc di kedai mamak dekat segambut, dia kata masa pc kat rumah dia hari tu, memang dia nak tunjuk, tapi khalid gagap tak larat nak bawak turun, nak suruh press naik, bilik dia bersepah dengan baju dan underware, hari ni baru boleh tunjuk pasal ada sam ketot dan sipudin jerawat batu nak tolong angkat...

Inilah dia jam omega anwar.
haaaahaaaahaaa

22 April 2011

Aku Swing 360 Darjah: Rakyat Malaysia Beruntung Ada Anwar Ibrahim


Rakyat malaysia antara manusia yang beruntung di atas muka bumi ini, kerana ALLAH jelmakan wajah syaitan tu dalam bentuk manusia seperti anwar ibrahim, segala perbuatan syatian yang di rejam, semuanya ada pada anwar... haaahaaahaaa.

Anwar Berlakon Lagi, Adeehhh Sakit Tulang Belakang Ku.


Dia berlakon lagi, anwar batalkan lawatan dua hari ke penang kerana sakit tulang belakangnya berulang... pehhh baik punya berlakon, tutuh jubo tak sakit tulang belakang, main pelacur, tak sakit tulang belakang, pi berkempen di sarawak tak sakit tulang belakang, tapi bila dengar polis nak panggil dia untuk soal siasat lagi sekali, dan-dan tu la sakit tulang belakang.

Sakit tulang belakang di rasakan oleh anwar selepas dia balik dari london, agaknya banyak sangat main dengan pelacur mat salleh untuk release tension pasal pkr kalah teruk di sarawak, jangan terpedaya dengan tipu helah anwar tu, dia tak pernah sakit belakang pun, kalau sakit pun pasal dia jatuh kuda, bukan pasal kena terajang dengan rahim nor.

Memang hebat lakonan anwar ni, sampaikan dalam fb dan twitter pencacainya siap doakan dia supaya cepat sembuh dan boleh jadi pm... haaahaaahaaa kepala bapak korang. percayalah sakit tulang belakang tu akan reda kalau-kalau mahkamah buang kes liwatnya (tak mungkin berlaku) atau jam omega yang dikatakan ada dalam simpanannya itu dia dah dapat cari ganti, itu jam segala penyakit dah sembuh....

"Pendedahan Video Seks Lelaki Y"


Roadshow Selamatkan Selangor DUN SEMENTA,

"Pendedahan Video Seks Lelaki Y"

Lokasi Taman Cempaka Sari Fasa 3, Batu 4, Jalan Kapar, Klang.
Tarikh - 22 April 2011, Jumaat, 9 mlm.
Penceramah - Sdri Ummi Hafilda Ali (Aktivist Masyarakat).

Perangai Cina Di Malaysia, Mehh Aku Cite...

Kalau di bariskan 3 orang, melayu, cina dan india di hadapan budak sekolah darjah 1 dan tanya budak itu, mana satu komunis, pasti korang akan dapat jawapan yang mengejutkan, berdasarkan pengalaman aku, pasti 100% budak itu akan tunjuk si cina itulah komunis, haaahaaahaaa...

Kalau tak merasuah, bukan cina namanya... betul...?
Kalau tak menipu, bukan cina namanya.... betul...?
Kalau tak berjudi bukan cina namanya.... betul....?
Kalau tak main pelacur bukan anwar namanya....betul...?

Rasuah dan menipu dah jadi darah daging cina di malaysia, tak tau la aku cina tempat lain sama spisis ke tidak dengan cina kat malaysia ni, banyak pegawai kerajaan kantoi kes rasuah di sebapkan cina, banyak projek perumahan malah apa sahaja projek yang melibatkan penggunaan batu, pasir, simen dan besi tak tahan lama kalau kontraktornya adalah cina. ini berdasarkan pengalaman aku pernah berkerja dengan satu syarikat engineering yang tersohor di malaysia.

Depa ni cukup susah nak ikut peraturan, kalau menipu cukup licik, kalau memujuk cukup pandai, mula-mula hantar taukei, tak jalan, hantar amoi, tak jalan jugak bawak duit satu bag, bila gempak depa kata nak report, mula tunjuk muka seposen, merayu mintak simpati, "tolong la boss waa cari makan, lu pun cari makan maa...." itu ayat standart depa, tapi kalau kantoi, kita kantoi sorang-sorang depa dok gelak, jumpa tepi jalan pun buat tak kenal, padahal dulu pergi asam-asam bilik sebelah-sebelah. benda ni dah banyak jadi pada pegawai-pegawai kerajaan dan swasta yang ada deal dengan kontraktor atau pun developer cina. kalau korang tak percaya cina ni memang kuat merasuah korang klik sini.

Bak kata almarhum tok wan aku, "cina yang tak menipu ni cina mati je" itulah perangai cina di malaysia, mungkin korang pun ada pengalaman dalam berurus niaga dengan cina. jadi berhati-hatilah, tapi bukan semua cina perangainya macam lahanat, ada jugak cina yang baik-baik, terutama cina-cina tua yang pernah merasa penangan parang terbang, ingat ini malaysia, ini tanah melayu, pusing la kot mana pun kita tuan kat sini, depa tu pendatang jee...

21 April 2011

1Melayu 1Bumi, Makin Kecik Aku Tengok Cina Sekarang Ni...


Kata pepatah, "di beri betis nak peha" "susu yang di beri, tuba yang di balas" itu lah pepatah yang cukup cantek untuk di berikan pada cina-cina yang ada di malaysia ni, dah di beri warga negara nak berniaga pulak, dah di beri berniaga, nak memerintah pulak, kalau semua kau nak, orang melayu nak buat apa?

Makin kurang ajar dan besar kepala cina-cina sekarang ni, tak kiralah cina tu cina dap, cina pkr, cina gerakan, cina mca atau pun cina komunis, mereka sekarang ni memang kurang ajar, nak tunjuk besar kepala, depa buat tanah melayu ni macam tanah besar cina, macam mak bapak dia punya negara.

Nak tengok besar ke tidak kepala cina ni, korang tengok benda paling simple, kat tempat parking kereta, cina-cina ni kalau parking kereta, bukan reti parking betul-betul, dia kalau nak parking suka hati mak bapak dia je, elok-elok kotak sebelah boleh masuk lagi satu kereta, di sebapkan kebodohan si cina ni, aku kena parking kat tempat lain, bila aku sound dia kata bodoh, dia nak datang kat aku, nahhh aku tunjuk stering lock, terus belah, apa hal mai la kalau berani... bodoh punya cina, parking kereta pun tak reti lagi mau perintah malaysia ka? kejadian tu berlaku tadi masa aku kat subang parade.

Bila kereta dia lalu depan aku, baru aku perasan, patung burung kenyalang, maskot dap masa prn sarawak, memang sial punya cina dap ni, tapi cina tu badan je besar dengan stering lock pun dia takut, kalau dia masuk tadi mau aku tibai je.... aku dah tak boleh tengok cina sekarang ni, menyirap je darah aku, hatta cina jiran sebelah rumah mak aku pun kecik je dah aku nampak.

Anwar Main Pelacur Cina: 99.9% Itu Adalah Anwar.


Nalla sahkan lelaki dalam video itu adalah anwar ibrahim. nala kata 99.9% lelaki itu adalah anwar kerana dia telah lama berkawan dengan anwar selama 30 tahun, nala turut mencabar anwar supaya menunjukan jam omega yang di dakwa berada dalam simpanan nya, kalau betul jam itu di simpan seperti yang di dakwa oleh wan azizah. "be gentleman", kata nalla.

Dengan pendedahan inilah pkr keparit di sarawak, bertanding berpuluh kerusi menang 3 je.. haaahaaahaa...





20 April 2011

Khalid Perlu Belajar Dengan Mat Gian Macam Mana Nak Usruskan Bisnes Parking.


Inilah bahananya kalau bagi hamlau tak reti apa untuk uruskan yayasan selangor, yang tak berkelayakan di beri jawatan besar semata-mata kerana dia kroni khalid gagap, bisnes parking kereta adalah satu bisnes yang cukup menguntukan, boleh kata, untungnya 100% hatta mat gian pun tahu macam mana nak uruskan bisnes parking ini.

Tetapi tak di selangor di bawah pimpinan khalid gagap, bisnes yang senang "easy money" pun mereka gagal urus dengan baik, sudah lah tanah tu milik kerajaan negeri, kerajaan negeri dan ys hanya perlu monitor sahaja siapa yang uruskan tempat parking tu, itu pun mereka tak mampu buat, apa punya teruk la depa ni...

Kerugian rm 132,000 sebulan adalah satu jumlah yang cukup besar bagi sebuah yayasan. nilai sebanyak itu kalau dapat di kutip dan diberikan kepada pelajar-pelajar tajaan yayasan selangor, bayangkan lah bertapa besarnya rahmat kepada mereka, baru la betul visi kerajaan negeri selangor untuk "merakyatkan ekonomi negeri selangor". tapi malang itu tak berlaku di selangor.

UMNO JAHAT.... Yaaa Umno Perlu Jadi Jahat...


Ini hanyalah pendapat aku, tak ada kene mengena dengan orang lain.

Pada aku, sekarang sudah tiba masanya untuk umno yang jadi tulang belakang bn menunjukan sikap dan perangai yang selalu di katakan oleh pembangkang, iaitu "umno jahat," yaa... umno perlu jadi jahat dan kurang ajar demi memastikan tanah melayu tidak di rampas oleh si mata sepet dan memastikan agama islam tetap syumul di negara ini.

Untuk apa umno perlu menjadi orang baik sedangkan pas, pkr dan dap mengatakan umno itu jahat, racis dan macam-macam lagi, lagi umno buat baik kepada rakyat, lagi kuat tuduhan yang pakatan haram kata umno itu jahat, so pada aku, kalau orang dah kata umno jahat, maka jahat betullah umno jadinya.

Untuk apa umno perlu jadi baik, kebaikan yang dibuat oleh umno tidak di senenagi oleh pembangkang, segala kemewahan yang umno berikan untuk kaum pendatang si mata sepet mereka balas dengan undi pembangkang, hentikan lah beri mereka ruang dan peluang untuk berniaga, bila dah senang, bila dah kaya mereka sokong pembangkang, mungkin ada yang kata itulah demokrasi, bullshit demokrasi, kalau di amerika boleh la cerita pasal demokrasi, tapi ini tanah melayu beb... nak demokrasi pi hong kong atau macau, hatta negara cina dan singapore pun demokrasinya mati.

Si mata sepet sudah tolak bn yang banyak bagi kesenangan kepada mereka, so pilihanraya umum nanti, aku harap seluruh pimpinan umno jangan bagi tempat kepada si mata sapet ini, baik gerakan dan mca, pemimpin umno perlu pastikan kerusi yang majoriti melayu di tandingi oleh orang melayu juga, pergi jahanam dengan mca dan gerakan, pandai-pandai la depa nak hidup bila bertanding dengan dap dan pkr cina.

Apa nak diharap pada pas dan pkr untuk jaga agama islam, kalau lacurkan agama, serah pada mereka... umno perlu jadi jahat untuk pertahankan agama islam dan bangsa melayu, 500 tahun tanah melayu di jajah, takan kita nak tanah melayu di jajah sekali lagi oleh pendatang yang pernah kita bagi makan....

19 April 2011

Aziz Bari Kata Hadi Awang Biawak Hidup...

Selama ni puak-puak pas mengambil bulat-bulat apa sahaja komen dari profesor kangkung "aziz bari" kalau komen dan cercaan itu kena pada umno atau memberi kelebihan kepada pas, malah ada dari ahli pas mengambil bulat-bulat apa yang dikatakan oleh aziz bari tampa memikir buruk baiknya....

Tapi hari ini segalanya bertukar, profesor yang di anggap dewa oleh pas kini dilihat semacam syaitan, apa bila aziz bari mengatakan hadi awang persiden pas itu sebagai biawak hidup (laibiliti) kecoh seluruh penyokong pas memaki hamun aziz bari.

Dalam malaysian insider, aziz bari menyifatkan hadi sebagai biawak hidup (liabiliti) kepada pakatan haram dan hadi lah punca kekalah demi kekalah pas dalam pilihanraya kecil dan pilihanraya negeri sarawak yang lepas, malah aziz juga mengatakan hadi lah punca kegagalan projek 16 sept.

Mungkinkah aziz bari di upah oleh seseorang untuk menghentam hadi awang??? aku rasa ya...

Yang Memantat Boleh Pergi Holiday, Yang Dedahkan Akan Di Tangkap...


Ada sikit pelik undang-undang di malaysia ni, aku ambik contoh, kes filem lucah pemimpin anugerah tuhan, gang datuk t yang dedahkan salahlaku pemimpin anugerah tuhan hendak di tahan oleh polis tapi pelaku yang menyewa pelacur cina itu masih lepas bebas dan boleh holiday ke luar negara.

Kenapa polis tak mau ambil tindakan sekali kepada pelakon filem lucah itu? adakah kerana dia pemimpin anugerah tuhan atau polis takut di hentam dengan lebih teruk oleh geng-geng pemimpin anugerah tuhan itu? hanya polis je yang boleh jawab, walau pun hari tu, ketua polis negara telah mengesahkan pelakon filem lucah itu telah di kenal pasti.

Mana lebih teruk, mendedahkan salahlaku orang atau menyewa pelacur untuk memuaskan nafsu serakah walau pun sudah beristeri, apa yang pihak polis buat ni lebih kurang sama je dengan jabatan agama islam, aku pernah tulis, (klik sini) yang jabatan agama islam buat bodoh bila ada bukti yang pemimpin anugerah tuhan memantat dengan pelacur, jabatan agama islam hanya berani tangkap pasangan berkhalwat dalam bilik yang mereka sendiri pun tak pasti apa yang pasangan itu buat, tapi bila yang terang-terang memantat tu apa cerita, jabatan agama islam diam macam orang bisu, sampai sekarang aku tak dengar lagi kenyataan jabatan agama islam kata nak ambil tindakan kepada pelakon video lucah itu, jadi adakah jabatan agama nak tutup mata dan biarkan hanya kerana dia adalah pemimpin anugerah tuhan....

Masihkah Kita Mahu Percaya Pada CINA ???

Bila sebut sahaja komunis tak kira la budak atau orang tua, mesti jawapan mereka akan di tujukan pada si mata sepet, komunis dan si mata sepet adalah sinonim, bagai isi dan kuku, haaahaaahaaa....

Ok prn sarawak si mata sepet dah mula tunjuk taringnya, macam kata tun m, kemenangan dap di sarawak bukan pasal parti itu namanya dap, tapi kerana dap mewakili bangsa cina yang lebih cina dari cina, kalau korang tanya aku apa yang disyarahkan oleh penceramah dap tu, 100% aku tak boleh jawab pasal aku bukan bangsa cina, tapi aku yakin, dalam ceramah dap tu, pasti ada hasutan untuk mengnyahkan orang melayu dan bumiputra dari negeri sarawak, itu pasti.

Akhirnya dap terkantoi juga, calon (kini adun) pending, violet telah kantoi, dalam ceramahnya di hadapan ratusan kaum cina, dia mempertikaikan kedudukan penduduk peribumi melanau, (klik sini)dia pertikaikan kenapa hanya orang melanau sahaja yang yang boleh jadi ketua menteri, dia minta seluruh orang cina di sarawak mengundi dap dan calon-calon cina dari pakatan, kalau semua cina pembangkang menang, akan tertegak lah satu kerajaan cina sarawak.

Trand cina tolak bn ni berlaku sejak adanya berberapa pemimpin melayu yang jadi barua cina, nik ajis, anwar dan hadi, ketiga-tiga ekor ini lah menjadi punca kenapa cina naik kepala, tiga ekor ini menjadi penghasut supaya cina menolak bn, melawan umno dan mempertikaikan ketuanan melayu, tampa tiga ekor ini, cina tak berani naik kepala, tiga ekor pemimpin pembangkang ini jugalah yang memparia kan bangsanya sendiri, malah ada dari tiga ekor ini kata dia tak bangga jadi melayu.

Cina telah tolak bn, jadi masih mau kerajaan membantu cina? pada aku tak perlulah di habiskan jutaan ringgit untuk memberi peruntukan kepada bangsa yang tak reti mengenang budi ini, ada orang cina pernah kata, kalau tak ada cina, malaysia tak maju, pirahhh..... sepatutnya orang cina perlu berterima kasih kepada melayu dan bumiputra kerana beri mereka peluang untuk hidup mewah di malaysia, dulu cina pernah kata, kami jaga ekonomi dan melayu jaga pentadbiran, tapi bila mereka sudah rasa bertapa manisnya darah yang di hirup itu, maka korang sendiri mau ingat la ekkk....

18 April 2011

Memang Nik Ajis Barua CINA....


Kata nik ajis, "Penduduk bandar jelas menolak Barisan Nasional (BN) dan memihak kepada DAP tetapi bagi PAS kita gembira sokongan semakin meningkat walaupun tewas kesemua kerusi,"

Jelas nik ajis berbangga cina kafir harbi menang, nik ajis bangga kalau cina kafir harbi perintah malaysia, inikah contoh ulama pewaris nabi yang di bangga-banggakan oleh pas?

Kalau hamlau macam nik ajis ni masih ada, jangan harap la orang islam/melayu boleh bersatu, inilah manusia keparat yang berserban di kepala, tapi hati penuh dengan hasat dengki.

17 April 2011

Anwar Main Pelacur Cina: Keluarkan Segera Video Porno Anwar Bahagian 2.


Kejahatan anwar ibrahim perlu di dedahkan kepada umum, kenapa? pasal anwar kerap dedahkan keburukan orang, buat fitnah yang bukan-bukan, tuduh orang benda yang mengarut-garut, tapi bila anwar kena atas batang hidung dia, kecoh satu malaya, tok-tok yangoot mula la bersurah kata itu kata ini, macam-macam hadis yang pak-pak yangoot keluarkan untuk backup anwar.

Tapi kenapa bila anwar fitnah orang, pak-pak yangoot tu diam? bila keluar video porno lakonan anwar, pak-pak yangoot tu kata, haram tonton video lucah, pirahhh.... anwar fitnah orang tak haram ka? anwar menipu tak haram ka? anwar meliwat tak haram ka? nabi tak mengaku umat ooo....

Aku setuju kalau video porno anwar bahagian kedua di keluarkan, manusia macam anwar bin ibrahim tak layak jadi pemimpin, jadi pada sesiapa yang ada copy video porno lakonan anwar tu, keluarkan lah, biar rakyat tengok, macam mana perangai manusia hipokrit yang di katakan pemimpin anugerah tuhan tu....

16 April 2011

Blogger Pas Kata Pas Genetik Lembap.


Meroyan semua cyber troopers pas, ada yang syok sendiri, ada tak boleh terima kekalahan 5 kerusi yang mereka bertanding, macam-macam la yang depa dok kata kat bn dan spr, tapi yang paling best aku terbaca, tulisan budak blogger pas yang kena belasah kat masjid rusila, korang baca la tulisan dia ni.

PAS genetik Melayu yang lembab untuk menang (hampir 100% genetik Melayu). Keliru sama ada menang untuk tegakkan Islam, atau kalah dan biarkan Allah bekerja untuknya.

"Biar Islam kalah peringkat negara dan tertindas selama 60 tahun di Malaysia, asalkan ulama menang di peringkat parti."

Pernahkah setiap perwakilan PAS yang dikuasai PJ Negeri yang dilantik Presiden PAS tanpa demokrasi itu, melakukan solat istikarah atas tajuk :

"Dalam waqi terkini ini, layakkah Hadi Awang memegang amanah Presiden PAS?"

Bayangkan betapa besarnya dosa setiap perwakilan genetik melayu dalam PAS jika memilih sesuatu yang bukan ahlinya, dan bukan bukan qawinya; di mana ianya memudaratkan kuasa Islam.

Kepimpinan Ulama adalah bidaah ciptaan Melayu. Kepimpinan mengikut kasta adalah sesat. Dalam Islam, Allah menyuruh kita memilih qawi (keahlian / kelayakan) dahulu, kemudian baru amanah.

sumber: aduka taruna.

Barisan Nasional Pertahan Negeri Sarawak..


Keputusan Rasmi PRN Sarawak

Barisan Nasional...55
PKR...3
DAP...12
Bebas...1
PAS...Omega

Hidup BN!!!!

ALLAH Masih Sayangkan BN... Tubuh Kerajaan Dengan Simple Majoriti


BN berjaya mengekalkan negeri sarawak, keputusan rasmi spr, bn berjaya dengan simple majoriti dengan kemenangan setakat ini BN 36 kerusi, cukup untuk menubuhkan kerajaan negeri dengan simple majoriti.

ALLAH Laknat PAS & PKR. Keputusan Tak Rasmi PRN Sarawak.

BN.....56
DAP...11
PKR.....3
BEBAS.1

Ini keputusan tidak rasmi...

aku akan teruskan update....

ALLAH Laknat PAS.....

ALLAH laknat pas, berita terkini dari blog cina islam.

PAS dijangka sukar membuat kejutan pada pilihan raya ke-10 Sarawak ini. Daripada lima kerusi yang ditandingi parti itu, setakat ini keputusan awal tidak rasmi menunjukkan calon-calonnya masih ketinggalan. Berikut antara kerusi tersebut:

N22 Sebuyau
PAS - 698 undi
BN - 1,860 undi
Bebas - 44 undi

N03 Tanjong Datu
PAS - 184 undi
BN - 763 undi
Bebas - 32 undi

N20 Sadong Jaya
PAS - 163 undi
BN - 448undi
Bebas...

Beting Maro
PAS - 144
BN - 223
Bebas - 2

Tun Mahathir Perli Anwar Di Kuching...


Baik punya perli.... kaw-kaw anwar kena perli dengan tun mahathir dalam ceramah bn di petrajaya semalam. video ceramah tun m di bawah....


Update: Ceramah DAP Di Bandar Miri.

Seperti yang aku janjikan, gambar-gambar sekitar ceramah dap di bandar miri walau pun hujan, mereka berduyun-duyun datang mendengar ceramah terakhir dalam kampen pilihanraya negeri sarawak, walaupun penceramah boleh di katakan penceramah cap ayam, tapi mood pengundi cina di miri lain macam aku tengok, supp aku tak nampak pulak buat ceramah, agaknya mereka pun tak yakin kut boleh menang di miri.

Apa pun kita tengok la apa nak jadi esok.








15 April 2011

Miri Milik DAP.

Hujan lebat pun ceramah dap penuh, yang datang bukan penceramah hebat, hanya pemimpin cap ayam, mana ceramah supp boleh tarik crowd macam ni.

Nanti aku upload lagi gambar ceramah dap di bandar miri ni lagi.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Anwar Main Pelacur Cina: Koleksi Video Penipuan Anwar.

Menipu rakyat, kononnya dia sakit belakang.



Janji-janji anwar sewaktu pilihanraya umum lepas.



Anwar main pelacur cina.



Orang macam ni ke orang sarawak nak angkat jadi pemimpin...?

Anwar Main Pelacur Cina: Pakatan Haram Pening Tengok Gambar Ini

Hari ini adalah hari terakhir kempen, malam ini merupakan malam terakhir untuk menghabiskan saki baki ceramah.

Bagi bn, ada berita melegakan hati telah diterima malam tadi. hasil maklumat yang diperolehi, sebahagian besar pengundi telah menetapkan pendirian mereka untuk terus bersama menyokong bn dan pentadbiran kerajaan dengan syarat beberapa masalah yang menjadi punca pertelagahan diselesaikan segera.

Bagaimanapun, keputusan sebenar rakyat untuk menentukan siapa kerajaan yang mereka pilih bergantung pada 16 hari bulan ini (esok).. Diharap wakil rakyat yang dipilih nanti akan terus berkhidmat dengan penuh tanggungjawab sesuai amanah yang diberikan.

Anwar Main Pelacur Cina: Video PAS & Tian Chua Kena Halau Di Miri.

Takbir yang kerap pas laungkan dan di salang selikan dengan maki hamun dan kafir mengkafir sesama islam tidak di senangi oleh penduduk bandar baru permy jaya, miri, kelmarin ceramah pas di berhentikan oleh berberapa penduduk kampung yang menyampah mendengar caci maki pas dalam ceramahnya.

Tian chua yang turut berada di situ tak boleh buat apa-apa, nak halang penduduk kampung, dia tak berani, jadi dia blah bodoh je... orang miri pun dah tahu cara pas berceramah, maki hamun orang, kemudia bertakbir, maki hamun orang lepas tu takbir, depa macam seronok pula maki hamun orang, di semenanjung boleh la... tapi ni sarawak beb...


14 April 2011

Anwar Main Pelacur Cina: Mama San Violet Hina Bangsa Melanau...

Tengoklah siapa di sebelah violet tu... tony puah, agen singapura yang menjadi ahli parlimen dap.

Mama san violet calon dap untuk dun pending telah menghina bangsa melanau dengan mengatakan "buat apa dan kenapa bangsa melanau sahaja yang di benarkan memerintah sarawak" sambil dia mengatakan kalau bangsa melanau menjadi pemerintah sarawak, maka munculah seorang lagi diktator seperti pehin seri taib mahmud.

Kurang ajar betul mama san ni, demi untuk memecah kan undi, dia sanggup menghina bangsa peribumi sarawak, wal hal dia tak sedar yang dia tu sendiri adalah pendatang. inilah politik yang di bawa oleh dap ke sarawak, pecah belahkan masyarakat untuk mendapat undi.

Saksikan video violet hina bangsa melanau di sini.

Anwar Main Pelacur: Kerajaan Perpaduan Semakin Nampak Sinar.


Tak ada apa yang boleh di sorok lagi, idea kerajaan perpaduan bakal menjadi kenyataan, kalau hari tu nik ajis bersama pm najib (klik sini), semalam pulak, dengan hadi awang meluru berjumpa dengan najib sambil memeluknya.

Pas selalu mengatakan haram berkawan dengan umno, hatta ada ulama jumud pas mengatakan haram makan sembelihan orang umno, haram menjadi makmum kalau imamnya orang umno dan haram bersentuhan dengan orang umno, tapi semua itu berubah.

Demi perpaduan islam dan melayu, dua orang pemimpin pas sanggup berjumpa dengan najib yang juga presiden umno, korang tengok sendiri video tu, siapa yang meluru jumpa siapa? adakah najib meluru jumpa hadi atau hadi yang meluru jumpa najib....

Apakah maknanya ini? angin-angin pas bersetuju untuk menubuhkan kerajaan perpaduan dengan umno dah nampak sinarnya, kuat tak kuat la angin untuk menubuhkan kerajaan perpaduan tu, sampai husam pun tarik diri dari bertanding jawatan presiden dan timbalan presiden pas...


13 April 2011

Anwar Main Pelacur Cina: RPK Kata Anwar Dalang Pembunuhan Altantuya

Rpk (raja petra kamarudin) dalam berita tv3 jam 8 malam tadi mengakui dia mendapat arahan dari anwar ibrahim untuk meburukan najib dengan harapan najib tidak di angkat menjadi perdana menteri menggantikan pak lah.

Dalam temu bual itu, raja petra berkata, dia memang tidak melihat pembunuhan altantuya itu, tapi cerita tentang pembunuhan itu di ceritakan oleh seorang rakan baik anwar yang bergelar jeneral, malah anwar mengakui apa yang dikatakan oleh jeneral itu adalah benar dan menyuruhnya untuk membelasah najib dalam laman webnya.

Alhamdulillah, segala apa yang di doakan oleh pas dan pengikutnya supaya ALLAH menunjukan kebenaran sudah menampakan hasilnya, satu persatu penipuan dan pembohongan anwar di tunjukan ALLAH kepada kita semua.

Anwar Seronok Main Pelacur, Jabatan Agama Islam Buat Bodoh Je...


Kalau orang lain (rakyat biasa) mereka akan di hukum dan mungkin akan di penjara sekiranya didapati mereka berkhalwat, berzina dan melanggan pelacur, pihak jabatan agama akan mengenakan denda beribu ringgit kepada pasangan itu, walau pun mereka ketika di tangkap mereka dalam keadaan berpakaian lengakap.

Tapi dalam kes anwar main dengan pelacur, kenapa jabatan agama islam tak buat apa-apa tindakan? tidak perlu 4 orang saksi untuk menyaksikan anwar memasukan kotenya kedalam pantat pelacur itu, kerana kejadian itu berlaku dalam bilik, mana ada logiknya untuk 4 orang tengok perkara itu, tapi ALLAH maha besar, dia melorongkan seseorang untuk merakam aksi pemimpin anugerah tuhan itu.

Kenapa lambat sangat nak dakwa anwar, sedangkan terang-terang dia memantat dengan perempuan yang bukan isterinya, apa dengan menggunakan alasan itu konspirasi politik atau alasan "looks like me, sounds like me...but not my tummy.." anwar boleh terlepas dan bebas? kalau itulah perkiraannya, rakyat akan kata, tengok, jabatan agama islam bilih bulu, rakyat berdua-duaan dalam bilik kena tangkap, tapi anwar main pelacur di biarkan lepas bebas...

klip video anwar: klik sini

Anwar Berceramah Pasal Video Seksnya Di Selangor, Kenapa Tidak Di Sarawak???


Anwar ibrahim memang tak ade teloo, esok dia akan berceramah di sekinchan, selangor, untuk membongkar kononnya ada konspirasi peringkat tertinggi pasal video seksnya.

Kenapa di selangor tidak di sarawak? haaahaaa anwar takut orang sarawak tahu yang dia adalah lelaki yang memakai tuala dan berpeluk dengan pelacur cina, kalau orang sarawak tau, mampos la dia, takan orang sarawak bergitu bodoh nak undi calon dari parti yang ketuanya kaki pelacur.

Esok anwar dan joe bedul, orang yang melompat-lompat mengatakan itu anwar dalam video akan buat ceramah di sekinchan selangor, korang di selangor pergi lah dengar, apa yang nak anwar tipu.

Anwar Meroyan, Penyokong PKR Mengganas Di Kampung Boyan...

Anwar dan penyokongnya dari semenanjung naik hantu bila dia tahu umi hafilda dan ezam turut berada di sarawak, ya memang betul, ezam dan umi ada di kuching, bukan hanya untuk membantu jentera bn sarawak tapi untuk mendedahkan perangai buruk anwar yang gila seks itu.

Panas dengan kehadiran ezam dan umi, anwar menuduh kedua-duanya tu di upah untuk memburuk-burukan peribadinya, kata ezam dalam ceramahnya, mereka datang untuk dedahkan siapa sebenarnya anwar, dulu semasa dalam dia menjadi tpm,

"anwar adalah manusia hipokrit, dulu masa dia jadi tpm, dia menggunakan wang peruntukan kerajaan persekutuan yang di salurkan untuk membina universiti malaysia sarawak (unimas) untuk kempen politiknya, sepatutnya sarawak mendapat unuversiti lebih awal, kerana sikap tak amanah anwar, sarawak lambat dapat universiti, sekaran baru dia nak perjuangkan hak rakyat sarawak, kenapa tidak dulu sewaktu dia berkuasa"? soal ezam.

Ezam yang juga bekas setiausaha politik anwar mengakui, semasa anwar jadi menteri kewangan, banyak permohonan meminta peruntukan untuk pembangunan untuk negeri sarawak telah diketepikan oleh anwar, malah dalam masa berberapa tahun dia menjadi menteri kewangan, anwar pernah mencadangkan kepada kabinet supaya limbang diserahkan kepada brunei, kata anwar, limbang adalah kawasan kecil yang tidak ada pontensi untuk dimajukan, jadi lebih baik diserahkan kepada brunei...

12 April 2011

Barang Di Jauhi ALLAH Pembangkang Perintah Sarawak.

"Mereka datang untuk mengkritik pemimpin pilihan anda, seolah-olah merekalah pemimpin yang sempurna, mereka membawa politik pecah belah di sarawak, sesuatu yang tidak pernah berlaku sebelum ini".

"Barang di jauhakan ALLAH pembangkang memerintah sarawak",
kata dato' seri utama rais yatim sewaktu program 1malaysia bersama pertubuhan dan pengusaha teksi, limosin dan kereta sewa bintulu.



Calon bn-supp, dun n.59 kidurong, henry ling koung meng.
Calon bn-pbb dun n.58 jepak, datuk talib zulphilip