Breaking News
Loading...
January 12, 2012

Info Post

Dulu nik ajis kata sambutan maulud nabi satu bidaah, kata nik ajis lagi, tak de maknanya kita menyambut hari kelahiran Rasul kekasih ALLAH itu, dari kita perabis duit merayakan maulud nabi, lebih elok kita baiki tandas surau dan masjid yang kotor dan perlu di selengara.

Nik ajis meletakan nilai sambutan hari kelahiran junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W sama level dengan tandas di masjid dan surau.

Tapi bila kita tengok gambar dibawah nie, masyaallah, potong kek sambut hari lahir style orang puteh nik ajis ikut pulak, potong kek tiup lilin dihalalkan oleh nik ajis ketika dia menyambut hari lahirnya, tapi kalau umat islam nak sambut hari kelahiran Rasulullah, macam-macam fatwa yang dia keluarkan...

12 comments:

Anonymous said...

tak perasan kot, dah orang nak sambut macamana ambo ikut je lah

Anonymous said...

nik aziz bercakap macam kepala butoh

zam said...

ermm...kepada saudara blogger..
bukankah bidaah itu ada dua kategori...bidaah itu bermaksud benda yg tidak dilakukan oleh nabi...bidaah ini ada dua jenis...contoh di johor yg ramai org umno kan mereka selalu buat marhaban ..marhaban tue sudah dikira bidaah tetapi ia kearah kebaikan....dan ada ker bukti nik aziz tiup lilin...tidak takutkah kita kepada ALLAH apabila selalu berfitnah..marilah kita bersama-sama kembali kepada al-quran dan hadis..kita sudah lari jauh,..

opisboi said...

kata jahil murqakab kang marah tapi tula realiti nya ...kalau dah bodoh mcm lembu jgn komen nampak sangat jahil

Anonymous said...

makhluk umat nukaziz berzina ,peliwat , berjubur dengan bini orang, maki hamun, tabur fitnah adalah wajib hukumnya.

Anonymous said...

Dia buat ape pun halal..kunci pintu sturga ade kat tngan dia.

Anonymous said...

Salam. Itu tandanya dia dah dekat kepada mati.

Anonymous said...

Tok guru n.ajis dalam serban penuh najis sbb tu bengong semacam

Anonymous said...

YG DIA PAKAI TU BUKAN SERBAN TAPI PAMPERS..NAK STOP TAHI AND KENCING YG KELUAR MELELEH DARI KEPALA DIA...ORG YG PAKAI SERBAN TAK BERPERANGAI MACAM TU..

Anonymous said...

Dia ni selalu mamai tapi nak juga jadi MB.... bagi la peluang orang lain...

Anonymous said...

lupakah kamu pada dosa..pahala...uuuuuh pun tahu makan...dah dasar uhhh....meme....

Anonymous said...

InsyaAllah saya bersama dengan 457 orang ahli PAS akan menyertai UMNO dlm masa terdekat, ada kemungkinan ramai lagi akan mengikut jejak kami.

Kami berpendapat walaupun UMNO bukanlah sebuat parti yang sempurna disebabkan oleh segelintir ahlinya yangcorrupt tetapi jauh lebih baik dan bermenafaat dari PAS.

Saya dan rakan2 berazam untuk membantu UMNO dari dalam untuk menuju kearah yang lebih cemerlang demi perpaduan Melayu Islam.

Anda bagaimana?