Breaking News
Loading...
February 20, 2012

Info Post

Kereta Anwar Ibrahim dilaporkan kemek dan rosak akibat terkena balingan batu dan didakwa ditendang sekumpulan lelaki yang dipercayai sebagai penyokong Umno semasa ceramahnya di kawasan Parlimen Sembrong, Johor malam semalam.

Menurut setiausaha agung PKR Datuk Saifuddin Nasution, ceramah Anwar pada jam 11.30 malam itu  juga diganggu."Mereka juga membaling mercun di atas kepala anggota polis,” katanya kepada wartawan di ibu pejabat PKR di Tropicana, Selangor, hari ini.Pada kejadian itu, Saifuddin berkata penyokong Pakatan juga dilempar dengan mercun, telur dan botol.

Selain itu, mereka juga dilontarkan dengan kata-kata kesat.Beliau berkata "samseng yang dibayar" itu berusia kira-kira 15-18 tahun dan mereka kemudiannya dikenal pasti oleh penduduk tempatan sebagai "orang Umno".

Komen aku: sampai sekarang polis repot tak di buat, kenapa?

Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

Anonymous said...

yang jahat semua umno, yang baik semua pakatan rakyat huhu

kalau pemimpin boleh berdemontrasi takanlah rakyat tak boleh? sama2 bikin ma baru demokrasi terpimpin namanya, apa pasat mau malah baru padan muka ko arr, suka sangat buat demontrasi skang orang bikin demontrasi sama lu apa lu rasa?

tak usah bising2 ma, beli balu saja tu keleta ma, duit curi pasir manyak, simpan itu duit bukan boleh bawa masuk kubur ma...

bolo punya olang kicik2 tak mo mampus, sulah busat bikin olang susah...

Anonymous said...

Cermin kereta boleh claim insuran .... upah samseng pecah kereta sendiri, kata ini perbuatan Najib ...
Serupa juga kes dengan pompuan China, org itu bukan saya, tapi iras adalah, bukan saya....

Anonymous said...

Orang UMNO berusia 15-18 tahun??? Ape mangkuk punye statement??? Cube tengok perlembagaan UMNO, umur berapa baru boleh jadi ahli UMNO??? Lain la penganut hamPAS, dari budak tadika lagi dah diajar ikut serta demonstrasi jalanan. Bukan setakat tengok orang besar dalam PR lakukan provokasi, tengok mereka berlakon mati pun pernah......

Anonymous said...

Dey Thambi Anvar, berapa banyak mahu bohong lagi aaa..? Tarak takut itu api neraka ka?

Anonymous said...

bini ko yg upah samseng sebab ko asik tipu dia aja, gi ceramah lepas tu gi kongkek

man on da street said...

Ini ada lah "ala" "BERSHIT" lah tu kan. Membersihkan kan yang kotor. Jikalau bersih bolih ,tak kan pengamal parti lain tak bolih. Buat aje lah laporan polis, biar polis settle kan.Jangan dok merengek kata kereta kena rosak, tu yang waktu bersih, satu KL dok rosak, apa tah lagi ngan "negative perceptions" towards Malaysian tourism tak kan tak ambil kira kut! Baru baru ni keluar surat khabar, motorsikal kena bakar sederet, kat sunway, tu orang UMNO lah tu kut? Apa lah cetek sangat pemikiran pengamal parti songsang ni! Dah kena cuit sikit aje dah merajuk, walhal bila ana, ente, bro, pangyau ,macha bikin huru hara semua betul lah kan? Rasa rasa nya ini ada lah penduduk Palestin yang bengang ngan Anuar UIbrahim kut, kerana dia sokong si jews dan ketuanan Israel, maka mereka datang kat sini untuk mengacau dia lah ni! Lets all start blaming the Palestinians, kerana Anuar dah kacau mereka, itu lah sebab semua orang Palestin punya pasal, bukan orang UMNO, bolih terima dak ni.

Anonymous said...

Kan kat Johor tu kubu kuat UMNO, tak perlu UMNO nak upah samseng nak bantai Anwar tu.... macam tak masuk akal, lainlah kalau kawasan tu 50:50. Apa da?

Kalau nak buat fitnah pun biarlah masuk akal.... memang orang PKR ni boleh jadi pelakon terbaik la....

Anonymous said...

bersyukurla ....bayangkan kalau kepala ko yang pecah

Anonymous said...

ah lu nuar tak abs2 wat cite,cermin kete pn nk politik,ap pnye bahalol,ah lu all fuckatan dh hilng kepercyaan rakyat mula gabra,hape pn mcm gampang!~undertaker

Anonymous said...

apa lah nuar ni, dah le hari tu tumbuk muka sendiri. lepas tu pecahkan kereta sendiri. lepas tu bawa masuk kapal israel masuk port kelang.

Anonymous said...

Apa susah, la ni kalau apa saja eksident ka, pecah rumah ka, rogol ka kita pakat tuduh ..ini semua kerja PKR & DAP..camna setujuuuu?

eXception said...

Hummm kalo aku, memang dah lempar petrol pastu cucuh api... BURN THE CAR!!! LOL!! LOL!! LOL!!