Breaking News
Loading...
February 21, 2012

Info Post

Maksud "harga jualan untuk pelanggan akaun" itu ialah, sekiranya korang ahli pkr, maka harga pasir dari 18 ringgit di turunkan ke 17.50. harga hanya tertakluk untuk 4 kawasan diatas.

Tapi di kawasan lain juga, harga diskaun turut di nikmati oleh kontraktor pasir yang menjadi ahli pkr, tapi itu terpulang kepada budi bicara pengurus lombong kssb yang menjaga lombong itu.

Itu penjelasan yang diberikan oleh seorang kontraktor pasir kepada aku, ketika aku mintak penjelasan kenapa KSSB boleh keluarkan dua harga pasir yang berbeza.

So bila aku tanya dia berapa harga kau dapat, dia jawab, sebab aku ahli pkr, maka setiap kali aku beli pasir, aku akan dapat pengurangan harga 50 sen ke 1.50, bila aku tanya, macam mana pengurus lombong tu boleh tahu kau ahli pkr atau tidak, dia jawab, ada orang besar pkr akan call pengurus lombong tu bagi tau yang lori bernombor plate ni budak saya dan ahli pkr, so u buat macam biasa.

Nanti aku sambung lagi, pasal mamat tu kena pi selamatkan lori dia yang kena tahan dengan jpj...

5 comments:

Anonymous said...

ingt lombong mak bpk die pnyer ke hape,porrah ah fuckatan rakyt!!~slash

Anonymous said...

kalau ada rasuah sampe skrg kenapa sprm tak siasat dan buat tangkapan..kan sprm di bawah kerajaan di ketuai olih bn.

Anonymous said...

mana bleh tangkap yg rasuah org2 umno n bn jer puak2 pakatan sume suci bersih....walharammu walhalalku

Anonymous said...

kuasa di tangan u orang, kenapa tunggu lagi, kasi hantamlah sama dia. atau u orang yang sendiri rembat, bubuh tahi kat orang

Anonymous said...

Maaf ....jangan nampak yang baru jee....Yang anak TOYOL bedal tu macam mana???? takan nak diam jeee.....Yg tu lebih teruk...Memang laaa sebab dia anak Toyok ..tak nampak apa pun...