Breaking News
Loading...
March 15, 2012

Info Post

Gara-gara keluar dalam berita tv3 berberapa bulan lepas atas kerana mengatakan operasi kilang lynas tidak merbahaya, ahli parlimen hulu langat, che rosli dari pas berdepan dengan hukuman di pecat dari pas atau tidak di calonkan semula oleh parti itu.

Malah ada blogger pro pembangkang mengatakan che rosli seorang pengkhianat kerana kenyataan yang dia keluarkan tidak secocok dengan selera pemimpin pkr dan lain-lain pemimpin pakatan, korang boleh baca artikel itu di blog suara pakatan rakyat.

Pada aku, kesian che rosli nie, dia pakar dalam bidang neukler, jadi selayaknya lah dia bagi komen, apahal pulak kita nak percaya cakap fauziah saleh? apa kelayakan dia untuk kata kilang lynas tu merbahaya...

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Anonymous said...

Apa pula fatwa dari Nik Ajis ttg projek Lynas?

Haram atau harus?
Kalau diteruskan adakah mendapat pahala atau dosa?
Syorga atau naraka bagi mereka yg terlibat dengan projek tersebut?

Yg lain2 tok soh tanyalah, dia tak tahu gapo dio pong....

harmi said...

YB Dr Che Rosli MP Hulu Langat dedah Fakta Keselamatan Teknikal Pembinaan Kilang/Loji memproses 'Rare Earth'di Gebeng,Kuantan. sebagai Pakar dalam Bidang Nuklear...dia tak sebut pon pasal Loji Proses Rare Earth berradioactive...!!!!..Kalo Luu orang tanya YB Che Rosli haram atau harus baru dia kasi jawab BEB..

harmi said...

hursday, March 15, 2012
MP Hulu Langat, Che Rosli Di Anggap Pengkhianat Kerana Dedahkan Fakta Sebenar Pasal Lynas...


Gara-gara keluar dalam berita tv3 berberapa bulan lepas atas kerana mengatakan operasi kilang lynas tidak merbahaya, ahli parlimen hulu langat, che rosli dari pas berdepan dengan hukuman di pecat dari pas atau tidak di calonkan semula oleh parti itu.

Malah ada blogger pro pembangkang mengatakan che rosli seorang pengkhianat kerana kenyataan yang dia keluarkan tidak secocok dengan selera pemimpin pkr dan lain-lain pemimpin pakatan, korang boleh baca artikel itu di blog suara pakatan rakyat.

Pada aku, kesian che rosli nie, dia pakar dalam bidang neukler, jadi selayaknya lah dia bagi komen, apahal pulak kita nak percaya cakap fauziah saleh? apa kelayakan dia untuk kata kilang lynas tu merbahaya...

Published with Blogger-droid v2.0.4
Posted by Unknown 2 comments at 1:17 PM
Wednesday, March 14, 2012

Anonymous said...

dlm tv3 dh jelas die ckp xbole bersuara dlm hal lynas nie...tp akhirnye die bersuara jugak sbb xmau rakyat terus ditipu oleh fuziah n the gang....

Anonymous said...

Baguslah YB,jadilah ahli mpolitik yang bertanggungjawab,yang betul tu betul juga,semoga keikhlasan YB mendapat rahmat ALLAH.Elakkan membuat dosa dengan mengatakan yang batil itu hak,yang hak itu batil.

Anonymous said...

tabik Dr Rosli. Ni baru pemimpin. Bukan anjing politik.