Breaking News
Loading...
May 22, 2012

Info Post

Memang betul cakap orang, asal kecewa je masuk pas, asal masuk pas je mesti orang kecewa, maka itulah yang berlaku dekat fauzi shaari, bekas pengarah siasatan jenayah bukit aman, kalau tak silap aku, dia nie pernah jadi ketua polis selangor, kalau tak silap aku la...

Kecewa tak di angkat jadi timbalan ketua polis negara dan ketua polis negara, dia pun sertai pas, ntah nasib kau la labu...

14 comments:

Anonymous said...

Hihi...keciwa pun ok...sbb semua orang pun pernah keciwa..jadi kalau semua keciwa masuk Pas...alamat bungkus la umno kita dalam PRU13 nanti....minta pencerahan

Anonymous said...

jgn salahkan dia.kita pun jika ingin mencari "surga" pasti akan masuk PAS. tak masuk"surga" jika tdk masuk PAS

Anonymous said...

Kutuk polis tapi ambik polis..apa da Pas ni...mamat ni nak masuk PAS ke masuk kain Hadi ke, terpulang lah kat dia. Dia dapat pergi syurga ke atau dapat lesen kawin lagi ke, ikut dia punya pasal lah. Jgn sibuk2 hal mamat ni, kita tak tau sbb apa tetiba je cari pembangkang, tu dia punya pasal lah.

Anonymous said...

Biase lerrr dah insaf...dolu tak sempat banyak operasi sampai polis Dang Wangi nak coti pun susah...Tabekk Tok

Anonymous said...

Kambing hitam...duluk jika kita kesian kat pas wahh angin dia kata jgn gigit tgn yg beri kita makan, da pencen masuk pas...kelak ada yg dedahkan sejarah lama ..payah nanti..

Anonymous said...

Tu la..kecewa je masuk pas..tapi yg masik pas semua yg terer2..tinggal lah kat kita ni yg mangkok2 jer..kompius aku..

Anonymous said...

parah la mcm ni,

Anonymous said...

La! "Anjing" nih dah masuk PAS?

"Anjing" - gelaran PAS kepada anggota Polis

solitaire Hunter

Anonymous said...

PAS sedang kumpul Anjing-Anjing Pencen Yang Kecewa.
PAS sedang kumpul Artis-Artis Monopos.
Anjing-Anjing ni pun nak rasa masuk Syurga Nik Ajis....Najisssss

Anonymous said...

Aku harap dia jadi menteri KDN bukan macam Hisyam auw

Anonymous said...

Yang aku kenal Datuk Fauzi ni....dia seorang yang sentiasa merendah diri, pertuturan lembut bukan seorang yang mencari glamour dan publisiti tetapi tegas semasa dalam perkhidmatan Polis dulu.Tentulah beliau ada sebab tersendiri mengapa memilih PAS,itu tak menghairankan kita sebab beliau bebas samaada memilih PAS,UMNO atau apa-apa parti sekali pun. Bagi pandangan saya kalau boleh pesara-pesara pegawai tinggi kerajaan supaya tidak secara langsung melibatkan diri secara terangan memasuki mana -mana parti politik cukup sekadar menjadi penyokong saja kerana orang lain tak tahu kita pengkah apa semasa pilihan raya nanti. Ini boleh membuat rakyat akan keliru dan timbul pula khabaran yang menjadi fitnah yang dibuat oleh mereka yang berkepentingan akibat penyertaan pegawai itu nanti,walaupun individu yang memilih parti itu adalah atas dasar keikhlasan nya sendiri.

Panji Semerang.

Sueufqj said...

parah la mcm ni,

Martinezdydv said...

parah la mcm ni,

Mitchelllkiz said...

parah la mcm ni,