Breaking News
Loading...
August 28, 2012

Info Post

Benarkah pengerusi sime darby yang suatu ketika dulu pernah menjadi timbalan perdana menteri malaysia berkata bergini kepada khalid samad ahli parlimen shah alam...???

“mengapa Tun berundur dan tidak melawan apabila Dr. Mahathir berusaha menjatuhkan Tun?”. Tun Musa menjawab dengan nada yang selamba, “kalau saya lawan, maka saya pasti akan dituduh seorang homoseksual malahan mengadakan hubungan seks dengan binatang dan lain-lain. Kamu tidak kenal dia (Dr. M) sepertimana saya. klik sini

Aku nak pintak penjelasan, pasal aku bukan percaya sangat pada khalid samad nie, kalau kalimah ALLAH pun dia boleh gadai lagi kan pulak apa yang dicerita oleh tun musa senang-senang je la dia spin, jadi aku nak mintak penjelasan... kalau terbukti apa yang di tulis oleh khalid samad tu satu pembohongan maka aku minta tun musa atau bagi pihaknya saman khalid samad...

6 comments:

Anonymous said...

kawan pun tak caya gak kalau boleh mintak penjelasan dari tun musa baru fair.

Anonymous said...

kalau khalid TIPU ....SAMAN.....
kalau betul...?

Anonymous said...

ya saya rasa ada benar nya kata bapak khalid itu. Belio ini gak pernah bikin cerita bohong. kerana dia Petinggi Parati PAS gak mungkin bohong. Saya setuju sama bapak musa yang bilang begitu kerna bapak mader pernah bikin begitu sama bapak Anwar.

Anonymous said...

Aku langsung tak terkejut.Cuma yg beza Musa dan Anwar ailah Anwar berani lawan.Sekarang ni pon makin hari makin ramai bekas2 pegawai kerajaan yg dah cabut lari UMNO/BN kerana dah tak tertahan dengan perangai dan tipu daya org politik.Bak kata Tun M yang tinggal hanya org tak berapa cerdik(tak guna akal dlm menilai)dan sudah tentu kroni2 yg berkepentingannn.Yang sudah2 tu sudahlah marilah kita beramai2 tinggalkan UMNO/BN yg sudah tidal lagi releven untuk membawa pembangunan kepada tahap yg lebih tinggi duniawi apatah lagi ukhrawi

man said...

`Anonymous said...
kawan pun tak caya gak kalau boleh mintak penjelasan dari tun musa baru fair.

August 28, 2012 9:20 PM'

Hahaha..... Kalau kena tang batang hidung sendiri kena tanya tuan punya badan, tapi kalau kena pada pemimpin Pembangkang terus jatuh HUKUM.

Anonymous said...

Apa pulak Musa Hitam tak lawan .... Dia partner dengan Ku Li apa masa tu.. Jangan nak ubah fakta pulak. Seingat aku tak pula TDM buat tuduhan lepas tu.