Breaking News
Loading...
August 9, 2012

Info Post

Semuanya salah umno, pelik sungguh kes nie, dia masuk pas dan salahkan umno pasal memek isterinya di pengang dan di periksa oleh seorang doktor lelaki, katanya suami di malaysia dayus kerana membiarkan lelaki lain memegang dan memeriksa memek isteri mereka...

Soalan aku, bagai mana pulak kalau si suami benarkan isterinya bergasak atas katil dengan bossnya, apakah itu tidak dayus...???

13 comments:

Anonymous said...

kalau gitu tubuh kan pati PAS.... kat negara Arab...baru ada islam..Hoi saudara belajaq dulu.. sebelum mu kato.. negara islam ..hambo syukur duk kat Malaysia .. macam macam progrem... kat TV @ Radiooo pasa... islam tak macam negara lain..muasabah lah mu tu.. banyak banyak bulan ramadan ni... PAS tu parti....bukan Islammmm ha.....

Anonymous said...

Mentaliti kelas apa pon tatau lah dia ni!!

Anonymous said...

Suruh anak pompuang ko jadi dokter pandai2 ..ko bawa dia gi demostrasi lawan kerajaan !...abih tuu...dokter pompuan takde ko salahkan umno...apa punya badigol sama macam BOB lokmey !

Anonymous said...

PEGI HOSPITAL SWASTA la bro...pilih la doktor mana nak...sedia duit ja....hancur betul mentaliti.....

Jika dapat nak perempuan, didik dia supaya jadi Dr sakit puan....jangan didik dia jadi ahli politik PAS...sure jadi hampas.

Kesian Dr dipersalahkan sebab sambut kelahiran....alamat ramai dr lelaki tak pas peksa sebab dapat buat latihan amali menyambut kelahiran.

Gua pun sokong Dr menyambut kelahiran di kalangan orang perempuan.

Anonymous said...

bukan semua doktor lelaki kat sepital kerajaan tu... pilihan lain pun ade pe... tu boleh pun pi sepital muslimah... sepital nie kat Mesia kan... bukan kat Singapork kan?... nanti kalau dah DAP perintah Tanah Melayu nie korang takkan dpt pegang jawatan pun pasal diorg akan guna sistem merit yg mcm mana pun org melayu akan terkebawah... yg timbul mungkin sorg dua je... yg lain gigit jari bila cina kapir harbi yg perintah... Allah dah kata jgn lantik kapir jadi ketua... Waullahu'alam...

hj. hading said...

Agak-agak kau laa, bini pemimpin Pas yang bersalin di hospital tu tak kena pegang ke?

cuba tanya Mat Sabu..

Anonymous said...

bangang sungguh...
dalam perubatan mana ada istilah malu....
kalo nak pilih doktor mana yang disukai pun bole...
lain kali jangan pi hospital/klinik yang ada doktor lelaki....

Anonymous said...

Bodoh,mcm la klu PAS memerintah,doktor semua perempuan..konform DAP ckp hak pasal hak asasi manusia..sbb yg ramai doktor bangsa dorang je..

Anonymous said...

hehehehe..otak poyo....!
islam itu mudah.....jgn susahkan diri kerana menganuti islam...!Tapi hati2 jika terbabas syirik....!

Anonymous said...

apa punya mangkuk anyun la si mamat ni...nak masuk pas masuk aje la lain kali hang sendiri jadi pak bidan......

Anonymous said...

aku nak tya kepada mangkuk PAS ni.sbelum ko kahwin dgn bini ko penah tak ko tya bini ko ada tak jantan lain penah pegang pantat bini ko selain dari ko sorang jer atau penah tak ko tya dgn bini ko sblum ko kenal bini ko skrg ni penah tak jantan lain usung bini ko kehulu-kehilir...lain kali kalau nak bercakap tu pakai pale otak jgn pakai pale lutut....ko suruh bini ko bersalin kat rumah jer..pastu klau sakit nak mati jgn dtg hospital kerajaan nanti takut plak doktor lelaki pegang sana-sini....bengong punya statment

Anonymous said...

mamat ni sah ada masalah..masalah otak letak kat lutut...tp dlm artikel tu aku tertarik dgn soalan DE..ala yang last sekali tu..hehe..terbaeekkk...! Penjilat Anuwar bole tlg jawab soalan tu kot!!

Anak Lenggong said...

Bodoh punya budak..apa dia ingat masuk PAS nanti semua doktor yang rawat perempuan mereupakan doktor perempuan..tau ke dia kalau ada duit boleh pilih sape doktor yang bakal menyambut anaknya..ooo..dia pegi buat rawatan doktor pompuan pegang dia boleh la pulak kut..