Breaking News
Loading...
November 29, 2012

14 comments:

Anonymous said...

Bangga aku lihat UMNO.
Semoga terus maju insyaallah.

Anonymous said...

Puak puak Pas memey fobia tgk warna merah ! maklum lah pas dari bawah sampai bumbung warna hijau

Nurmujahidah Ismail said...

wah,, bangga rasa bila palestin pun suka ngan orang Melayu,, alhamdulillah,, moga mereka sentiasa selamat and tak terpedaya dengan zionist durjana.

Anonymous said...

Pas..hijau jer....tak pernah 'masak@matang'! ....hehehe

Anonymous said...

Terbongkar cerita satu demi satu kes rasuah. Tak terasa kerrrr.

Anonymous said...

Hidup UMNO. Semoga Allah lindungi Parti keramat ini dan org org Melayu dan agama Islam.

Anonymous said...

Mudah2an yang terAKHIR juga.

Anonymous said...

apa yg terakhir? Ameeen! selamat jadi pembangkang mamak melayu ni.

Anonymous said...

Aiseyman...gambo Dollah Tido tu potong steam betul...yg lain dah ok !!!

Anonymous said...

UMNO terus menerus berjuang mempertahankan ISLAM di bumi sendiri dan PALESTIN. PAS yg x malu mngaku lebih ISLAM dan memurtadkan UMNO pula sibuk mnjilat tapak kaki DAP smbil mnjilat pungkoq anu jubo. PAS itu mmg satu KESESATAN yg NYATA !

Anonymous said...

Semacam perhimpunan Ali Baba Dan pencuri kat gua lebih moden je.

Anonymous said...

Kepada yang komen tak suka UMNO... maaf ye... PR13 ni kalah ke menang ke... Aku akan tetap bersama UMNO, parti lain tak nampak gagah, segak dan teratur macam UMNO... percaya tak... SOrry pas (parti anak syaitan, pkr (parti kian runtuh) dan dap (dap ahhhkkk ptuih)....
UMNO terus mara...

Anonymous said...

UMNO tak cukup hebat.. Klau PKR ada pemerhati dari ISRAEL dan AMERIKA.. amacam UMNO.. ada bran..?

Anonymous said...

hidup UMNO..! BN tetap pilihan kami..Kpd PR...undi kmai..kim salam la..Parti low class...apaaa barangggggg....!