Breaking News
Loading...
November 27, 2012

Info Post
Taklimat presiden umno kepada para perwakilan hampir di cemari dengan insiden kekecohan apabila berberapa ekor anjing peliharaan husam musa yang membawa memo royalti bertindak untuk menceroboh dewan merdeka tempat berlangsungnya taklimat presiden sebentar tadi, walau bagaimana pun ia berjaya di halang oleh pihak berkuasa dan anjing-anjing husam itu di halau keluar dari bangunan pwtc...








14 comments:

Anonymous said...

Ini kesilapan pihak Keselamatan PWTC khasnya UMNO Sendiri...Anjing-anjing gila bahaya dan memudaratkan.

Sepatutnya disediakan senapang awal2 untuk tembak sahaja.

Anonymous said...

MALUnya aku, hidung tak mancung pipi tersorong2...

Anonymous said...

depa tu malu apa. bangkai pun depa makan

Anonymous said...

Kita UMNO harus berbaik sangka , mungkin juga depa tu nak serah borang masuk UMNO.. Siapa tau !!!!

Anonymous said...

nilah antara baso oranag kelate bodo, bengong, dajal.. baik mung gi mapuhlah drp susoh kot orang....ada orge kacar ko majlis pas dikelate pasal hudud mung tok buat sapa lonih dan 22 janji pas kelate tu ..... inilah orang beruk bengong

Anonymous said...

sediakan kawalan ketat kpd puak2 harbi ni....

Anonymous said...

Depa dah naik taraf BABI dah...anjeng kalo marah senyap gak tapi kalo BABI jenis main sondol melulu jer....

Camana nak mmrintah negara , adab sopan langsong xde? main redah majlis org....

SiamangBukit said...

Tak payah nak jumpa MKT . Memo tu Kalau hantar kat aku pun tak lepas.

Anonymous said...

jgn la buat muka tak malu...hormatlah mjlis org wei...perhimpunan PAS di KB baru2 ni ada org UMNO kacau ke...!.sial punya melaun...Muka tampal dikulit babi hutan.....pengawal PWTC perlu halau sewel2 tu cepat...halau..halau...

Anonymous said...

Nik aziz otak udang,harapkan royalti minyak baru boleh urus Kelantan....natang!

Anonymous said...

Bersangka baiklLa, sebenarnya husam hantar memo minta tolong selamatkan project kambing dia ...........

Anonymous said...

Ngapa pakaian ahli UMNO meraaah?

Tu warna Komunis dan syaitan.

Ikut Ibrahim Ali, harus pakai putih ke atau hijau.

mohd. natar said...

... Heran ye. Kenapa muka muka anjing anjing tu serupa muka manusia? ...

Anonymous said...

APA BODON NYER...
TU PERSIDANGAN PARTI....
BUKAN PEMBENTANGAN UNTUK NEGARA...
MASUK MAJLIS ORANG BUAT BISING...
BODOH BEBENOR AKU TENGOKKAN.....