28 January 2013

Confirm Bakal Calon Pakatan Terdiri Dari Kaki Rasuah...


Tien chua bertegas tidak akan memberikan senarai bakal calon pakatan kepada pihak sprm untuk di saring terlebih dahulu, kata tien chua, kerja sprm ialah tangkap perasuah, bukan bantu ahli politik pilih calon...

Kenapa tien chua cuak bila sprm nak membantu pakatan untuk memstikan calon-calon mereka bersih dari rasuah...??

Bukan ke dengan bantuan dari sprm lebih memudahkan kerja pakatan dalam memilih calon yang benar-bernar bersih? atau mereka ada agenda lain, sebab itu mereka menolak bantuan sprm...

3 comments:

Anonymous said...

pada aku bro mereka ada agenda tersirat, pusing2 nanti sprm dan bn juga akan mereka salahkan tak percaya tengok lah nanti.

Anonymous said...

Ermmm betul tuh bro... Dia taknak sprm takpe, biarkan jer... Nanti kalo kalah pun dia da ada alasan dia sendiri... Dia kata SPR menipu... Pengundi hantu... Indon yg undi... Dan lain² lg...
(Aku dpt rasekan yg dorang da siap² stanby alasan bila kalah nNti, pastu akan ada rentetannyer... Mungkin bersih 4.0 akan muncul)

P/S: anwar kata, kalo PR kalah dia nk bersara dari politik... Aku waswas la.. Ermmmmm.....

nsr said...

Dah kebuntat pun cina-cina ni