Breaking News
Loading...
March 4, 2013

Info Post
Hishammuddin perlu segera letak jawatan. full stop, itulah berberapa komen pemimpin umno dan rakyat yang tidak berpati terhadap hisham ckmm menangani insiden lahad datu.

Kalau kita ingat balik, peristiwa sauk, insiden itu berjaya di selesaikan dalam masa 3 hari selepas 2 anggota keselamatan mati di tembak, siapa menteri dalam negeri ketika itu...?? tun dr mahathir.

Hisham ckmm kalau tak boleh handle situasi itu dari awal kenapa tak di serahkan bulat-bulat kepada IGP dan PAT (panglima angkatan tentera), kalau dia buat macam tu dari awal, aku yakin rakyat nampak tindakan dia tu cukup profasional, tapi kini sudah terlambat, dah 8 anggota keselamatan telah terkorban...

Pada aku hisham ckmm sudah boleh serahkan kerusi parlimen sembrong kepada orang lain, kerana aku yakin dan percaya, pengundi di kawasannya itu tak akan mengundi dia pada pru akan datang, jadi hisham ckmm ko jangan mimpi la nak jadi ahli parlimen dan menteri lagi la lepas ni...

Hisham ckmm dalam sidang media nya pernah meminta tentera sulu letak jawatan, weii baghdad, tentera sulu nak letak jawatan apa? kau tu yang patut letak jawatan pasal ko dah FAIL...




18 comments:

Anonymous said...

selain hisham ni, kj pun sama. buat hancur negara je. bagi la kat muka baru tanpa muka2 org tak berkenan ni.

Anonymous said...

dia tak layak jadi menteri pertahanan....bgus lagi dia menjadi menteri pelancongan.....hahaha

Anonymous said...

bodoh betul mangkok ni, dia nak suruh askar sulu letak jawatan apa? letak jawatan sebagai askar? dia yang patut letak jawatan.

Anonymous said...

Setuju. Ahli UMNO satu malaysia setuju Hishamuddin CKMM letak jawatan menteri dlm negeri. Jgn bertanding lg utk PRU13. Naik menyampah tgk muka dia. Najib dengarlah suara akar umbi.

Anonymous said...

HEI... HISHAM.. Ka rilek la tak payah jadi menteri KDN. Buat malu je. Polis Malaysia lawan Tentera gerila MNLF???? Apa ke jadah nya? Mana ATM? mana GGK? Mana PT91 ? Mana Sukhoi? FA 18 Hornet? Kenapa ATM dibarisan kedua? Letak jawatan lah... seluruh ahli UMNO berdoa dan amat berharap kau letak jawatan segera...! Memalukan..

Anonymous said...

HEI... HISHAM.. Ka rilek la tak payah jadi menteri KDN. Buat malu je. Polis Malaysia lawan Tentera gerila MNLF???? Apa ke jadah nya? Mana ATM? mana GGK? Mana PT91 ? Mana Sukhoi? FA 18 Hornet? Kenapa ATM dibarisan kedua? Letak jawatan lah... seluruh ahli UMNO berdoa dan amat berharap kau letak jawatan segera...! Memalukan..

Anonymous said...

hisham menteri KDN paling lembik dlm sejarah Malaysia. Pak Lah yg 'lembik' tu pun tegas bila melibatkan soal keselamatan negara! kalau Hisham jd calon BN PRU13 kat tempat aku, aku tak undi BN! poodah. pelingkup UMNO dan BN! PM kena tegas pilih calon yg berwibawa!

Anonymous said...

berani ke pm gugurkan hisham tu? dia kan sepupu pm.

Anonymous said...

Maaf, Hisham bertaraf sepupu, biar hancur negara dia biki, dia akan tetap jadi PM satu hari nanti. awwwww....

Anonymous said...

Garnick serves as Editor in Chief of Perspectives on Prostate
Diseases, a quarterly report from Harvard Health Publications.
For quick recovery from sexual weakness due to over
masturbation one needs to take proper herbal supplement and lead a healthy lifestyle and consume healthy diet.

Applying a penis vitamin cream (most health professionals recommend Man
1 Man Oil) can help to ensure that the area has an ongoing supply of skin-rejuvenating, disease-fighting and sensation-enhancing nutrients to keep it looking and feeling
healthy and sexy.

My website ... www.adventistclub.com

Anonymous said...

Hi, thiѕ ωeekend iѕ pleasаnt
fοr me, as thіs mοment i am rеаԁing thіs impressive іnfοrmаtiѵe ρaгаgrаph hеre
at my hоuѕe.

Herе is mу web site :: Dien thoai

Anonymous said...

I couldn't resist commenting. Perfectly written!

Look into my blog: minecraft accounts

Anonymous said...

I'm excited to find this page. I wanted to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new information in your site.

my page; play minecraft free

Anonymous said...

Actually when someone doesn't know afterward its up to other visitors that they will assist, so here it takes place.

Also visit my web site: free minecraft accounts

Anonymous said...

Hi, after reading this remarkable article i
am as well delighted to share my familiarity here with friends.


Here is my web-site: Kill Twitter Account

Anonymous said...

Excellent way of explaining, and fastidious post to obtain information about my presentation subject, which i am going to convey in
institution of higher education.

Feel free to visit my weblog - Amazing Tricks

Anonymous said...

Please let me know if you're looking for a article author for your weblog. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd
love to write some articles for your blog in exchange for a link
back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.
Thanks!

Feel free to visit my blog; convert virtapay

Anonymous said...

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Many thanks for supplying these details.



My webpage lost password ()