Breaking News
Loading...
March 9, 2013

Info Post

Anak perempuan Sultan Sulu Jamalul Kiram III hari ini berkata, bapa saudarannya, Azzimuddie Kiram "selamat" dan mendakwa orang awam, termasuk wanita dan kanak-kanak, adalah di kalangan mereka yang dibunuh dalam apa yang digelarnya sebagai "keganasan maksimum" Malaysia. (Aii... Kau yang ceroboh kau kata pulak kerajaan malaysia ganas.)

Malaysia menolak saranan bahalul kiram 3 suku untuk mengadakan genjata senjata. Puteri Jacel Kiram mengulangi rayuan keluarganya supaya "institusi antarabangsa campurtangan untuk menyelesaikan perkara ini secara aman ".

Beliau juga menggesa Presiden Benigno Aquino III supaya melindungi rakyat Filipina di Sabah. Anak perempuan Sultan Sulu Jamalul Kiram III mendakwa orang awam, termasuk wanita dan kanak-kanak, adalah di kalangan mereka yang dibunuh dalam apa yang digelarnya sebagai "keganasan maksimum" Malaysia.

Walaupun keluarganya merayu untuk "toleransi maksimum" dari kerajaan Filipina, tetapi pasukan keselamatan Malaysia melancarkan serangan besar-besaran di Kampung Tanduo di Lahad Datu di mana Azzimuddie dan kumpulannya berkubu.

Komen aku: mereka yang ceroboh malaysia, mereka yang bunuh 8 anggota polis malaysia, last-last malaysia juga yang dipersalahkan, pompuan ini bukan gile, tapi dia hanya membaca skrip yang di tulis oleh anwar ibrahim.




5 comments:

Anonymous said...

Kan spesis macam tu di malaysia ni,dia menutuh amoi dikatakan umno yg rancang,dia kena tangkap khalwat dgn bini orang ,dia kata umno yang rancang,dia meliwat dia kata umno yg suruh dan pelbagai lagi.Tu pon pengikut taksub mereka tak nampak ke.

jijan mali said...

Ewah lanun betina ni....datanglah kat sini tengok siapa bunuh siapa. Jangan lah melalak dari kampong longkang hang tu. Tunjuk bukti, gambaqke, video ke. Mesti tak habis tuntut ilmu untuk twist&spin cerita dari Nuaq Berahi. Belajaq setengah jalan dah kena sontot kat Bang Non....tak tahan dengan tote bengkok Bang Non kut....

Anonymous said...

Suruh betina tu tunjuk bukti kanak2 yg jd mgsa srgn bls tu....tp jgn hrp kta nk nangis utk depa, laknat lg ade lah kaum hok srupa prgai satu jenis makhluk penyokong taksub kt malaysia ni.....budak kecik pun dpgunakn.....bangsat

Anonymous said...

puteri konon. islam tp penasihatnya paderi kristian. tak logik btul

Anonymous said...

pergggghhhh....sedap juga kalau dapat main bontot betina ni...perghhh.....