Breaking News
Loading...
April 12, 2013

Info Post

Pagi tadi dengan riang anwar menyanyikan lagu kumpulan headwin bertajuk "kita serupa" 

Satu persatu hasil dari sembahyang hajat yang dibuat oleh pas minta Allah tunjukan kebenaran telah di tunjukan, stopa ali, manusia yang berpewatakan pijak semut pun tak mati kini KATOI BESAR...

Stopa nak salahkan sapa? nak salahkan umno? konek kau yang jahat, kenapa umno pulak yang kau nak salahkan...


Berapa la agaknya stopa bayar ayam tu...???

7 comments:

Anonymous said...

ekekekekekek..... betuiiii tu bro...

nuarr nyegehhh jekk....

toteyy wa bengkokk wooo...

lu cenonittt jekkk stopa... wakakakaa...bdan punya bagakk..

stopa anginnn satu bdann.... wa nyee cenonitt tp tak balon jubo jantann...kata stopa geremm...

stopa merayuu pada papa gomo suruhh keluarkan cpat2 video nuar balon jubo...

Anonymous said...

Anwar tersengih kerana kalahkan Stopa Ali 2:1. Anwar depan dan belakang boleh tapi Stopha Ali hanya boleh di depan sahaja...muahaaaaaaaaaa

Anonymous said...

habis la duit derma tin milo di bagi dkt betino......ingatkan guna utk kempen tp rupanya guna utk burit.....nasib la orang PAS

Abu Bakar prsu said...

eh, apa tu ?? Superman ?...Spiderman ???

oooooooooooo, Spenderman !!

Anonymous said...

Allah dah tunjukkan siapa itu pemimpin Pas!
Kepada para pengundi tunggu apa lagi? tak payah fikir lama2.. terus je buat keputusan sekarang ni jugak! Kuburkan Pas dan PKR selama-lamanya!! ayuh!!

Anonymous said...

Geli geleman aku tengok org tua kutuk ni! kenapa le Malaysia mempunyai para pembangkang yg gila sex dan tak tau malu! Islam dimalukan.. mana maruah kita??
Satu dunia akan gelakkan Islam kalau begini le para pemimpin yg ada dlm parti yg konon memperjuangkan agama suci ini!

Anonymous said...

bhuahahahahahahahahahaha....
tak sampai 4 inci....kikikikikikiki

tapi takper laaa janji ayang leh bukak bisnes car wash....
MODAL dari kutipan derma Lahad Datu......

hancuuuuussssssss......