Breaking News
Loading...
April 11, 2013

Info Post
Kita patut contohi brother nie, inilah cara yang betul untuk menjaga kampung halaman kita, dia tahu yang masuk ke kampung dia tu adalah petugas-petugas dan barua-barua anwar dan LGBT walau pun ada yang berketayap, kita semua harus mencontohi brother nie, kalau nampak orang luar, bukan orang kampung kita, maka kita wajib menghalau mereka keluar...

Video petugas dan barua anwar di halau macam anjing oleh penduduk kampung... aku ingat budak-budak tu berani sangat, rupenye baru kena jerkah sikit dah ketar lutut... kikikikikikiki

13 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

datang nak tabur fitnah tu makannya ... BANGGA AKU SEBAGAI ANAK JOHOR!

Anonymous said...

orang johor kuat bekerja bukan macam pembangkang. kerjanya tadah kantung je. orang nak berehat2 pun diajak merapu

Anonymous said...

Macam celaka orang Johor. Joget kuat. Akhlak takde.. piiirahhh

Anonymous said...

org johor memang best.....!!!kasi sound jer budak ingusan tuh...kencing pon bercabang lagi...duit belanje pon mak bapak bagi....ade hati nak kacau tanah johor....silap tempat laa bro...

Anonymous said...

orang pr lagi la celaka..kongkek depan belakang kuat..main bini orang kuat..melancap depan laptop kuat..berakhlak la sangat..ptuihh

Anonymous said...

perghhhh dasat le macai UMNO... orang nak pi masjid pun nk halang... Tunggu la hangpa kat sana satgi...

Anonymous said...

Woiii.....ang jgn buat dajal .mereka nak tabug fitnah takan tak halang.bodohhhhhh

aliriaruz said...

Berketayap tp bodo piang, salute brother ni

Anonymous said...

Yaaaa itulah cara ajar puak yang selalu menghasut memecahbelahkan umat...Salute bro...Terbaeeek..

red giant said...

orang johor...mmg terbaiklah korang!!halau pencacai2 ni!!!puiihh!!!

Anonymous said...

Anwar Ibrahim mengajar pegikut2 mengamal sikap biadap, saya setuju cara org tempatan melarang org dari luar daerah berbuat sesuatu tanpa menghurmati akan penduduk prihatin kampung tersebut...

Bagi salam dan minta laluan, itu yg terpuji:-) , itulah kalau dah otak di racuni dgn dakyah dan tohmahan cerita, begitulah yg terhasil... Masuk kg Cina atau kg Keling pandai pulak ikut tari... Tak faham tak faham

CyWar Putrajaya said...

SALUTE!!!!