Breaking News
Loading...
April 15, 2013

Info Post
Walau pun di maki, di hina, di fitnah dan di aibkan oleh penyokong pas dan pakatan haram, najib tetap menghormati nik ajis sebagai ahli politik dan orang tua, nik ajis yang ketika itu terlantar sakit macam dah nak mampos pun najib datang melawat, malah najib mengarahkan supaya nik ajis di hantar ke IJN dengan kadar segera menggunakan penerbangan first class dari kota bharu ke kuala lumpur, sudah tentu harakah black out kan cerita ini...

Tapi tanyalah petugas-petugas di IJN, mereka semua tahu bertapa perihatinnya najib keatas kesihatan nik ajis walau pun nik ajis mengatakan orang umno itu kafir dan sembahyang orang tak di terima Allah, tapi atas dasar sesama Islam dan menghormati saudara sesama Islam, najib persetankan semuanya...


11 comments:

Anonymous said...

Kenapa mata aku berair tengok gambar ni?
Puas najib dimaki nik aziz, di kafirkan dan mcm2 lagi tapi najib juga yg melawat dia.
Ya Allah, selamatkan lah bangsaku dari perpecahan begini.
Melayu jawi bertauhid!

Anonymous said...

Percaya atau tdk sejak dulu kini dan selamanya orang2 BN mmg baik hati tapi kalau berseliseh dgn org2 pas tengok kita semacam tdk hairan kami ikut contoh pemimpin kami biar dicaci dimaki dipanggil binatang sekali pon tp org BN tetap BN bila org lain dpt susah org BN hulurkn tangan

RH said...

Memang kita baik hati kekadang nampak seakan-akan penakut. Tapi tidak mengapa, bak kata pepatah kita yg diam tidak bererti kita kalah. Setuju?

Kamarul said...

ehh.. Nik Aziz pakai baju 1Malaysia? Nuar tak marah ke?

Anonymous said...

DS Najib mempamerkan ciri-ciri seorng pemimpin islam yang sejati dan tau erti persaudaran sesama islam walau pun berlainan ideologi politik.

sky awana said...

sesiapapun kena maki hamun org jgn jwb balik, krn Allah pasti akan kembalikan maki hamun tersebut kepada org tsb.
ABU Hurairah dan Said Al-Magburi meriwayatkan: “Ada seseorang lelaki memarahi Saidina Abu Bakar. Ketika itu Rasulullah duduk di sebelahnya. Nabi diam saja, begitu juga Abu Bakar.
Selepas orang itu selesai memaki hamun dengan mengeluarkan kata-kata kesat, Abu Bakar membalas makian itu, tetapi Rasulullah bangun dan beredar dari situ. Abu Bakar hairan dan terus mengekori Nabi Muhammad sambil berkata: “Ya Rasulullah, dia memaki saya dan engkau pula diam. Ketika saya menjawab maki hamun itu, tiba-tiba engkau bangun lalu pergi.”
Rasulullah lantas menjawab: “Sesungguhnya malaikat mengembalikan semua makian orang itu kepadanya ketika engkau diam, tetapi ketika engkau membalas makian itu, maka malaikat pergi dan syaitan pula masuk dan saya tidak suka duduk bersama syaitan.”

Anonymous said...


KEPIMPINAN najib terus berhemah dan amalan bersederhana memimpin negara menjadikan pihak lawan (pembangkang) dalam negara dan (musuh) diluar negara makin iri hati, bertambah gila untuk mencari idea merosakan segala yang dibina dan kesejehtraan yg dinikmatilah rakyaat negara ini.

macai haram pr yg disanjung puak hampas ibarat pemimpin KATAK BAWAH TEMPURUNG.

Anonymous said...

Kepimpinan melalui tauladan, berdisiplin giat maju.. Bersih cekap dan amanah.. Itu dia amalan kita.... ;)

Xpas said...

Walau berbeza pandangan selagi berSyahadah selagi itulah bersaudara.

Langsi said...

Buat mike2 yang dok teriak Hidup Melayu...,

37 Calon Parlimen MCA akan ditentang oleh 5 calon Melayu... yg dok teriak Hidup Melayu nak pangkah calon Melayu ke MCA? Kalo pangkah calon MCA... toksah la dok teriak kuat2 lagi Hidup Melayu, buat perabih kan borih je! Sepatutnya bertambah besar kemaluan kerana ngaku Melayu tapi pangkah MCA!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!
ABCD - Asalkan Bukan Calon Dacing!
NAJIB - Negara Akan Jahanam Ikut Barisan
Parlimen dibubarkan pada Hari RABU
RABU - Rakyat Akan Buang UMNgOk!
Pengundian PRU 13 pada hari AHAD
AHAD - Akan Hancur Angkatan Dacing!

Anonymous said...

OOOOOOOOO MCA Vs ape ye ooo calon melayu. OK gitu. Tapi ehhh aku pelik sikit calon melayu vs DAP dan PKR ape pula? yela PKR bukan melayu tulen pun. yang tulen pun hehe hehem. geli nak sebut.


Alih -alih paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih.


kwa kwa kwa