Breaking News
Loading...
April 30, 2013

Info Post

DAP mengakui Dr Mazlan calon BN mampu memberi saingan yang sengit terhadap Anwar,menurut sumber DAP majoriti undi kepada Anwar setakat ini telah merudum teruk di tempat sendiri strategi BN meletakkan calon yang baik seperti Dr Mazlan memberi kesan besar kepada pengundi Permatang Pauh.

Strategi menghangatkan kembali video China Doll kononnya wujud klon dan dilakonkan di Thailand menurut sumber DAP telah memakan diri apabila makin ramai percaya bahawa Anwar punyai masaalah moral. DAP berasa gusar melihat Anwar tidak bijak...

komen aku: DAP baru tau ke anwar ibrahim nie bodoh... aku dah lama tau dah...

9 comments:

Anonymous said...

AnuWow memang dari dulu lagi tak bijak.. bodoh sebenarnya sebab berkat doa2 rakyat Malaysia yg ikhlas meminta petunjuk dari Allah.. bukan doa2 riak dan takabur oleh ahli2 Pas.. AnuWow akan tewas di halaman sendiri..!

Anonymous said...

Anwar Berahim bijak lah! Bijak menipu, bijak meliwat, bijak berzina, bijak benda-benda haral daaa.... hehehe

hardcore BN supporter said...

anak beranak Nuar ni memang BAHALOL TAHAP KRONIK....lain kalilah Nuar or may be NEVER

Anonymous said...

pandah macam dap pun kena bodoh anuar juga. apatah lagi pas yang sedia bodoh. mahadir yang bijak pun di tipu anuar. padanlah ahli pas pkr dap terus di tipu.

Anonymous said...

Hmmmmm..... nik ajis kata ANUUwar budaknya bijak.... kah.... kah... kah..

jijan mali said...

Nuaq Berahi memang bijak....bijak kelentong orang....kahkahkah

Anonymous said...

ORANG YANG BODOH BAHLOL JE KATA ANWAR BIJAK........DASAR OTAK LEMBU.

Anonymous said...

anwar salam macam sial...nampak sgt tak ikhlas...lu pegi mampos la...penngkhianat...semog amti cepat sikit bikin negara porak peranda la lu

tobeng said...

Idea cari klon aljub dari siam memang betul2 kelakar punya.Siap ambil gambar klon dalam samar2 cahaya depan balai polis bukit kayu hitam konon2 untuk bukti klon tu memang wujud.

Apa tak ambil saja rakaman video klon yang clear dan tayangkan pada umum?Tunjukkan bukti betul2 inilah klon anuwar yg berlakon dalam china doll.Tunjukkan muka dan susuk tubuhnya sejelas2nya.Takkan kalau dah kena tangkap tapi tak ambil rakaman video sebelum2 tu.Lagi satu takkan boleh rilek aje bergambar depan balai kalau betul kena tangkap?

Buat skrip nak menipu tapi bodoh punya plot cerita sampai penyokong2 aljub pun terpinga2 sebab cuba diperbodohkan sampai ke tahap itu.

Last2 senyap gitu aje cerita klon,tak meletup pun,tapi kantoi sendiri.Mesti cina2 dap geleng kepala.Melayu2 pas mungkin bertakbir tak bertempat macam biasalah.Melayu2 pkr pulak mungkin dah boleh terima aljub seadanya macam wan jijah.