Breaking News
Loading...
April 20, 2013

Info Post

Lim Kit Siang dalam sidang akhbar yang diadakan tengahari 19 April 2013, menitiskan air mata kerana menuduh ROS, BN & SPR mensabotaj peluang beliau menang di Parlimen Gelang Patah. Tiada siapa yang mensabotaj siapa, DAP yang mensabotaj partinya sendiri.  

Usaha DAP & Pakatan pembangkang untuk menyembunyikan kesilapan sendiri dan menuduh pihak lain dengan perbuatan sabotaj memang sudah dijangka.  

ROS sudah pun menjelaskan bahawa DAP boleh menggunakan logo parti itu untuk PRU13 dan bahawa parti itu tidak diharamkan; namun untuk mengkaburi mata rakyat, DAP terus berlakon seolah-olah menjadi mangsa “pembunuhan politik” – seperti yang disebut oleh Lim Guan Eng.  

Sebenarnya semua ini berpunca dari DAP sendiri yang mengenepikan rintihan 723 hati ahli-ahli sendiri yang tidak berpuas hati dengan pemilihan barisan CEC parti tersebut.  

Tindakan Lim Kit Siang menangis semasa sidang akhbar: sebuah sandiwara untuk meraih undi simpati. Menangis untuk dapatkan undi. DAP sedang mempergunakan PAS untuk dapatkan undi Melayu sahaja. Itu helah sulit mereka. 



10 comments:

Anonymous said...

memang babi cina ni, kau yang buat taik pas tu nak salahkan orang lain.

kluangman said...

Sial haramjadah ini patut memberi semangat kpd jentera parti untuk pastikan dia maut di gelang patah

Anonymous said...

pukimak lu blogger umno...

umno bapak anjing said...

puki lu punya mak. apa masalah dengan butuh bapak lu kalau DAP nak guna lambang PAS? ada susahkan mak bapak lu ke?

Anonymous said...

Plawok plawok pas makin hampir dgn hukum Tuhan Dan pas rela jd kuda tungangan ke neraka .... No vote for pas this time ....

Anonymous said...


Anonymous umno bapak anjing said...

puki lu punya mak. apa masalah dengan butuh bapak lu kalau DAP nak guna lambang PAS? ada susahkan mak bapak lu ke? << KESIAN KAT MAMAT PAS NI...PUKI YG MELAHIRKAN DIA ADALAH PUKI SIAL..KESIANN MAK BAPAK DIA..TAK BACA BISMILLAH SEMASA KONGKEK NAK JADIKAN DIA JANIN DLM PERUT MAK DIA..KESIAN KESIAN...HE HE

Anonymous said...

DAP memang susahkan semua orang melayu, mak bapak korang melayu tak?

Anonymous said...

PUKIMAK PUNYA NIK AZIZ.

kalau tak tahu buat la cara tak tahu. dah la tua bodoh, tak nak mampos, balik jaga cucu la tua lahanat!!

KZSO said...

Lee kuan yew pon pernah menangis selepas dia berjaya bawa keluar singapork dari Malaysia

Anonymous said...

puki lu punya mak. apa masalah dengan butuh bapak lu kalau DAP nak guna lambang PAS? bapak kau main dengan mak kau masa mak kau datang bulan agaknya, tu pasal perangai macam babi beria sokong DAPig