Breaking News
Loading...
April 16, 2013

Info Post

Maklumat terkini yang aku dapat dari beberapa kenalan dalam pas kawasan shah alam, khalid samad meminta presiden pas hadi awang supaya mengeluarkan dia dari bertanding di parlimen shah alam...

Khalid samad tidak kisah di kawasan mana pun dia di letakan asalkan bukan shah alam, kata budak-budak pas shah alam, "hadi masih belum terlambat lagi untuk mengeluarkan khalid samad kerana watikah belum di keluarkan, sekarang nie pun jentera pas agak slow berkerja, jadi kalau khalid samad dah bersuara maka hadi patut ikut"...

Bekas peguam anwar ibrahim, Zulkifli nordin akan bertanding menentang khalid samad bagi parlimen shah alam...

42 comments:

Anonymous said...

Sokong Zul yeah!!!!!

Anonymous said...

Ya Allah kau hapuskan orang yang suka buat fitnah.

Anonymous said...

mohon yb zul folo khalid kemana saja..

Anonymous said...

Zul di tendang keluar dari PKR sebab pertahan kalimah ALLAH. BN Kutip untuk terus pertahan kalimah ALLAH.

Khalid di tatang sebab JUAL KALIMAH ALLAH!

Anonymous said...

seeloknya Parlimen shah Alam nie tak diumumkan lagi biar hari penamaan calon baru khalid samat terkencing dalam suar bila buku bertemu ruas

BnTube said...

Assalamualaikum

Blog tuan telah saya pautkan dan harap tuan dapat paut blog saya iaitu

http://www.bntube.tk

Sama berkempen utk kejayaan besar Bn pada PRU13

Sekian, terima kasih

Anonymous said...

Terima kasih PM cuma sikit terkilan kenapa Ong Tee Keat tak tersenarai di Pandan.

Langsi said...

La... setakat Zul"Katak"Nordin takde maknenye Khalid Samad nak pindah parlimen!

Cukup2 la buat FITNAH!

Anonymous said...

Aku bukan orang selangor tapi aku pernah belajar Institut Tolong Melayu (ITM), pernah kerja dan menetap di selangor selama hampir 10 tahun. Selangor begitu dekat dengan hati aku walau pun kini aku dah balik dan menetap di kampung halamanku. Sebagai pengundi berdaftar di P017 aku amat berharap rakyat dan pengundi selangor tak salah memilih kali ini.

Undilah BN depan masa masa depan anak-anak cucu kita.

Hapuskan pakatan haram jadah dari bumi malaysia

Anonymous said...

Wakakaka... kutip jangan tak kutip..
Ong2 kedek2..

Anonymous said...

memang betul.. macai2 umno ni otak beku.. kihkih

Anonymous said...

Lebih mulia jadi katak yang pertahankan kalimah Allah dan menentang gejala murtad dari jadi manusia yang sanggup gadai kalimah Allah hanya untuk sesuap nasi dan sedikit keuntungan dunia...

Anonymous said...

April 16, 2013 at 2:55 PM....OTAK BEKU PUN KIRA OK DARI XDE OTAK LANGSUNG MCM CAI2 PGayR, Parti Anjing Syaiton xpun DAPigs...agak2 lu mana satu?

malim kundo said...

Otak beku inilah yang menepati janji.. Sedangkn elaun ibu tunggal selangor entah ke mana.. Zul ni ada credible yang pr xnampak.. Malah pr mensia2kn kekuatan zul nordin.. Zul lebih bagus dari khalid samad sebab tetap pertahankan Kalimah Allah sedangkan khalid samad menjadi liberal berkiblatkan Anwar Ibrahim..

Pengundi2 Shah Alam.. Zul Nordin adalah pilihan terbaik anda!!

Anonymous said...

undur undur..undur pakatan..hidup hidup,hidup yb zul ,hidup BN,HIDUP UMNN HIDUP PERKASA

Anonymous said...

Apa PAS kata,
"Isu murtad tidak penting, yang penting sekarang isu pengundi hantu".. wahahahaha! PAS oh PAS, parti ada spenderman.

Anonymous said...

Kalau Khalid Gereja benar & berani, Najib pun dia patut
boleh lawan di Shah Alam....tapi dah dasar penakut,
bacul & dayus, baru hantar Zul 'katak' aje si Gereja
mengelupur nak lari !

Hai warga Shah Alam, lihatlah betapa pengecutnya
wakil yang kamu pilih sebelum ini.... layakkah golongan
nih mewakili kamu lagi? Lu fikirlah sendiri !!!

bima sakti said...

hidup dato zul...khalid samad gereja akan mampos tertonging...

bima sakti said...

khalid samad gereja boleh pegi mamposssss....

Anonymous said...

rakyat shah alam dah sediakan liang lahad untuk khalid samad, bukan di tanah perkuburan islam tp di tanah kubur cina belakang petronas tepi highway tuuu....

Anonymous said...

Trailer...sebelum YB masuk parlimen utk 5 tahun lagi...ada brani...

http://www.youtube.com/watch?v=KgjazMEJoQQ&feature=youtube_gdata_player

Anonymous said...

zul noordin bukan melompat tapi ditendang kluar. bapak katak kan nawar ibrahim. eh! dia pun ditendang kluar sbb slah laku sex. mustapa ali je yg tak ditendang klua walupun video dia memang dah terang bulan bersuluh spotlight. kepada zul noordin selamat bertanding dengan pnuh istiqamah. zul klau tak selesa pakai songkok pkai kopiah pun ok. sbb pada kami keimanan seseorang bukan dinilai dari aksesorinya dan kopiah tu bukan milik pas

Anonymous said...

Humbankan ajer juak2 PR ni kelongkang pada PRU 13 ni..diangkat jd YB dari golongan gila kuasa ni bukan ada pekdah pun...taunya ceramah politik jer..kerja x da tara mana...

samdol said...

UMNO Shah Alam takda pemimpin berwibawa ke? Malulah sikit. Zul ni masa dalam PKR, apa yang dia tak kata kat kita? Mahafiraun lah. Orang PAS yang lain pun tak gamak nak panggil pemimpin kita macam. Setakat maki-maki je. Parlimen Kulim Bandar Baru, tak pernah balik. Penyata kewangan PRU11 tak bagi kat SPR.Kutuk orang India / Hindu kaw kaw je. Ini macam serupa nak bagi menang percuma kat PAS je.

Anonymous said...

Kalau zul nordin katak agak-agaknya Din pudu, Husam pekasam, Mat sapu bini orang dan lim kit sial tu layak dipanggil BABI HUTAN.

Betul tak kawan-kawan.

Anonymous said...

Puak2 Pakatan Racun ni memang dah terbantut pemikiran akibat terlalu taksub dengan ketua2 Penabur Racun mereka. Sekarang ni bukan orang UMNO saja yang tentang korang tau tak. Korang tau lah nasib korang tak lama lagi. Hidup BN!

Anonymous said...

Yeaaahhhhh...bravo YB Zul...

Setuju dgn anon t 3:35 PM..YB Zul bkn melompat parti tapi dia di singkirkan dari parti pukiarr krn istiqomah dia dlm mmprtahankn kalimah Allah dari di gadaikan oleh puak Melayu/Islam pakatan demi undi...

Pembela penyalahgunaan Kalimah Allah menentang penggadai kalimah Allah dan agama demi meraih undi dan kuasa (PAS)Khalid ger.......mcm xpercaya lak...

Kuntum said...

Zul Nordin kalau menang nnti kasi bersih shah alam dr premis2 maksiat & rumah urut ok. Biar samseng2 dap xdpt carik makan

Anonymous said...

Betul...I like!

Langsi said...

Pertahankan kalimah tapi takut dan takwa pada ALLAH langsung takde!

Yg berdemo pertahankan kalimah... dgn bersubang, rambut panjang kaler-kaler, pompuannya tak bertudung pakai tshirt lengan pendek..... bercampur laki-pompuan! Lawak-lawak...

Pulak tu... kat sabah- Sarawak taknak plak dibantah penggunaannya sebab takut penggundi Sabah Sarawak lari ke?

YB yg riak dgn Motor Besar dan dlm penutup rencana2nya dlm blog dia diakhiri dgn AMIGOS... bukannya salam. Lawak... Lawak...

Anonymous said...

aku mmg sokong datuk zul lawan khalid gereja! baik punye arrangement!

Anonymous said...

langsi...apa kata kau cadangkan stopa spender jadi calon parlimen shah alam!

Anonymous said...

dia takkan berani punya dgn dato zul sebab dato zul bercakap melalui pengalaman pengetahuan,keimanan dan fakta !!!! khalid samad plak membunuh org islam dan menyokong sejak dari mula penggunaan kalimah allah oleh bukan islam.... WELCOMe AS BN's MP YB DATO ZUL....

Anonymous said...

sokong Dato Zul sebab pertahankan kalimah Allah SWT...lempar khalid sebab mempertaruhkan Islam demi politik..

Anonymous said...

Aku sokong datuk zul!!! Mantap

Anonymous said...

yessss!!!! saya duduk atas pagar tapi kalau zul nordin, saya akan undi sbb MP sebelum ni tak de buat apa pun utk shah alam for the last 4yrs or so...so khalid your time is up, pack your bags and go...u made a mistake of not being thankful after we voted for you...zul nordin is better than you...ini kali lah it has to be zul nordin

Anonymous said...

hai khalid gereja.....dengan YB zul kamu takut tapi dengan Allah kamu tak takut. Ko tunggulah kat Shah Alam tu kalau ko benor2 ada teloq....apa cerita mau lari2.???

GF said...

salam2all,

masalah tangga rumah?

Tegang lebih lama, promosi kapsul herba pacak langit rm100 utk 3 botol, klik di bawah untuk keterangan lanjut.

kapsul herba pacak langit tegang lebih lama

Anonymous said...

Korok mu....
Khalid tu kawan aku. Dia kata, mata hidup selu pun dia akan bertanding Parlimen Shah Alam.

Binawe mu... Buat certa merepek.

Anonymous said...

mana ada lg org nk sokong pakatan..pru2008 mereka marah pasal kyir toyo je bg penyapu ..skrg mereka dh kembali 'Gegar' bg undi sama BN,NI FAKTA TINJAUAN DI BUAT,

Ajika said...

Saya anak selangor , mengucapkan berbanyak terima kasih kepada saudara di atas nasihat dan pujian untok bn. insyah allah kita akan berjuang untok bn kembali berkuasa di selangor.

Anonymous said...

saya sokong jugak BN tapi x lah bodoh nak sokong Zulkifli Nordin.. Come on lah BN...Byk lagi yg berwibawa daripada si haprak Zul...
REPLACE ZUL utk kemenangan Selangor Kita.