Breaking News
Loading...
July 9, 2013

Info Post

Ingat tak dulu macam mana menggilanya pembangkang desak kerajaan untuk hapuskan akta keselamatan dalam negeri (isa)... hari-hari depa berdemo desak kerajaan hapuskan akta yang banyak berjasa kepada negara, last-last bila menteri KDN ketika itu, ckmm tak tahan, dia bawak ke kabinet dan kabinet pun bersetuju untuk hapuskan demi menjaga nama baik ckmm...

Kini pembangkang menyalak lagi, depa mintak akta hasutan pulak di hapuskan, kenapa mereka minta akta hasutan di hapuskan? jawapannya senang je, kalau akta itu di hapuskan maka senang lah untuk mereka menghasut rakyat buat apa-apa benda yang boleh menggugat keselamatan negara dan lagi satu, kalau akta ini di hapuskan, maka berpesta ria lah cina-cinabeng memaki hamun sultan dan raja-raja melayu, itulah niat pembangkang sebenarnya...

Pada aku senang je, kalau korang tak buat salah buat apa nak takut dengan akta tu...


2 comments:

Anonymous said...

setuju, kekalkan akta hasutan kenapa takutmkalauntak buat salah.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah atas keberanian YB Menteri KDN kita! Apalagi peguam-peguam dan hakim-hakim SAMPAH makin direkrut puak evangelis Kristian Zionis DAPigs/PKR (fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-MI6-Mossad-NATO - untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, termasuk Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)! Ini amat membimbangkan kerana saya amat mengesyaki mereka mahu menawan sistem Perundangan, Guaman dan Kehakiman dan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)di Malaysia!

Pemimpin Bumiputera Melayu/Islam dan Bumiputera lain, jangan tunjuk takut lansung kepada ancaman berterusan dan makin GANAS DAPigs/PKR ini – bahkan baik kembalikan segala hak BUMIPUTERA/ISLAM termasuk DEB termasuk hak perumahan untuk Bumiputera di tanah-tanah kerajaan, perniagaan dan biasisiwa khas.

Di Israel juga, penjajah Yahudi yang asyik bunuh, penjara dan menindas Bumiputera Islam Palestin, termasuk dengan mengambil hanya imigran Yahudi dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (kononnya – bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit laknat)!

Juga rejim PENDATANG Cina PENJAJAH GELOJOH Singapura yang menindas Bumiputera Melayu/Islam – termasuk dengan mengambil hanya jutaan imigran Cina dan Kristian, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Zionis!

Dan lagi, si Ban ki-moon (bekas menteri Luar Korea Selatan yang pro-US) dari UN dan birokrasinya, rata-rata pro-Barat-Zionis!
Maka kita dari dunia Islam dan “ Dunia Ketiga“ , janganlah sampai takut sangat pada gertakan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)