Breaking News
Loading...
July 30, 2013

Info Post

Pengerusi Badan Pemantau Jenayah,  MyWatch, R. Sri Sanjeevan memiliki senarai anggota polis yang sedang disiasat kerana terlibat dengan sindiket dadah, kata Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli.
Rafizi membidas kenyataan Menteri Dalam Negeri, yang menafikan penglibatan polis dalam kes tembakan Sanjeevan pada 27 Julai lalu.

“Bagaimanapun, saya bersetuju dengan pandangan Sanjeevan berkaitan bilangan anggota yang terlibat serta berat kesalahan mereka, yang menunjukkan keseriusan dalam keterlibatan sesetengah anggota polis dalam sindiket seperti itu,” jelasnya.

Justeru itu, beliau menyifatkan Zahid terlalu awal untuk mengeluarkan kenyataan untuk menafikan keterlibatan polis.

Kata Rafizi “Zahid juga perlu melihat insiden ini jauh ke hadapan, sekiranya polis terlibat, beliau juga tidak boleh menolak kemungkinan mungkin ada sebahagian anggota dalam KDN yang juga terlibat,”

12 comments:

Anonymous said...

mamat ni mmg kaki spin

Anonymous said...

dia adalah raja Spin Kebangsaan

Anonymous said...

Tengok la pula siapa bosnya.

Bapak borek anak rintek.
Bos borek anak buah rintek.

Anonymous said...

kepala hotak juga, spne gila..

Anonymous said...

da tak ada Akta EO , APA polis boleh buat apa..Taukey , mastermind sukar di tuduh sebb meka TIDAK terlibat secara lansung dan tambahan mka ni mempunyai peguam yg handal handal, Networking yg hebat hebat , so Polis buat kawan aja lah..Tanya Ah Jib Gor what really happened?

Anonymous said...

Kaki Spin yerk..silap2 ada kaki yang singgah kt kepala dia..

Anonymous said...

Kena kat dia baru ade akai..cari gak polis minta tolong..

Anonymous said...

Ah Jib Gor ada perasan ka bila ISA dan EO dihapuskan inilah jadinya.

Anonymous said...

bodoh punya manusia..depa ni tak tau ke yg semua tu polis undercover.. puak puak ni yg gadai nyawa utk keamanan tpi babi macam paria tu dgn babi melayu rafizi yg expose keselamatan anggota polis undercover semua ni..

Anonymous said...

Jahat betullah si PENGKHIANAT Melayu ini!

Saya syak Sajeevan ini ditembak oleh SAMSENG DAPBANGKAI/PKR, untuk menanamkan terus KEBENCIAN orang India kepada umat Islam/Melayu serta UMNO/K'jaan BN - termasuk polis dan KDN sebab diketuai pemimipin Melayu/Islam!

Lagipun, yang herannya, kalau PENJENAYAH India boleh bunuh orang Islam/Melayu dengan amat kejam, contohnya kes Allahyarham Datuk Sosilawati dan 3 rakan Melayunya termasuk usahawan dan bijak-pandai Melayu, serta kes yang terbaru ini, doktor wanita Melayu yang sampai dipotong jarinya oleh dua SAMSENG muda India, tak pula MELALAK si INDIA RASIS DAP/PKR!

Tengok kita orang Melayu/Islam, tak pula tuduh orang India macam-macam, atas kes-kes yang seperti bersifat perkauman benci-Melayu/Islam ini! Dan tak pula kita marah polis macam-macam, walaupun Melayu/Islam hari-hari jadi mangsa jenayah/kemalangan jalanraya-industri/kebakaran hari-hari, yang sungguh MERAGUKAN!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

melontarkan tuduhan adalah amat mudah spt yg selalu dibuat rafizi ni...
99.9% peratus tuduhan nya adalah rekaan semata Mata utk mencari publisiti...

Anonymous said...

tembak pengasas Arab malaysian bank terang2 cinabeng sekutu kuat rafizi tapi senyap je rafizi mangkok ni...
geng dia tembak tak pe...