Breaking News
Loading...
September 23, 2013

Info Post

Pemimpin pas pergi buat tahlil di bangkok, mereka pergi ke sana kerana meratapi pemergian komrad cin peng yang mampos minggu lepas...

Maka dengan pemergian pemimpin pas itu, bolehlah kita samakan pas itu komunis dan komunis itu pas...

Komunis tak percaya akan kewujudan tuhan, sekali gus mereka juga menolak rukun Iman yang menjadi pegangan orang Islam...

Maka pemergian pemimpin pas untuk bertahlil atas kematian cin peng, bermakna pas juga menerima kitab merah mao dan mengakui ajaran mao yang dalam dunia ini tiada tuhan...

Sila simpan artikel dari malaysian insider itu sebagai bahan kempen untuk pru 14...

16 comments:

Muslim said...

Jgn cenderung kpd yg zalim, nanti disentuh Neraka !

Anonymous said...

syiah, komunis dan sesat memang tak boleh lari dari perjuangan pas.

Anonymous said...

Kepada muslim.... Jangan cenderung kpd kafir, jangan cenderung kpd golongan menolak kewujudan Allah.... Nanti, faham2 sendirilah!....

Anonymous said...

Ahli Pas boleh ubah Pas kepada keadaan yang lebih baik yang semua orang melayu boleh terima. Ubah kepimpinan yang bersahabat dan percaya dengan Setan kepada kepimpinan yang boleh menerima sahabat di kalangan orang islam.

Meminta bantuan Setan untuk menegakkan islam adalah satu kerja yang Ulamak Gila dan Sesat. Malah Setan yang sanggup menghulurkan bantuan untuk perjuangan menegakkan islam juga adalah Setan Gila dan Sesat.

Semoga Allah swt memandu ahli2 Pas untuk keluar daripada ketaksuban kepada Ulamak Gila dan Sesat yang sedang membawa Pas kepada kehancuran.

Kita yakin HARUN TAIB dan HARON DIN mampu mengembalikan Pas keatas landasan asal perjuangan menegakkan islam melalui Muafakat Sesama Islam dan BUKAN melalui Bermuafakat Dengan Setan.

Ana Muslimah

Anonymous said...

anon 8:06..
alu sokong 200%

Surrhead said...

Fadzil said he had known members of CP family for five years and felt that it was appropriate to attend.

Kalau faham BI, maka fahamlah niat Fadzil kat sini....wahai org2 yg Islam...

Anonymous said...

Pas makin sesat dan lari dari perjuangan asal bila mana nik aziz kerap berjumpa anwar untuk meminta nasihat, sebelum anwar ke jerman pun nik aziz secara senyap-senyap ke rumah anwar di segambut jumpa anwar.

Surrhead said...

anon..September 24, 2013 at 2:56 PM....apasal berhenti kat situ jer...kasi tambah ler yg anwar "talle" nik aziz...itu pasal jumpa senyap2....bengong...OK la, dari apa yg ko ceritakan, i boleh bayangkan yg ko mmg ikut NA, dan nampak NA gi rumah anwar, pastu ko dah pasang microphone dimana ko tahu yg NA minta nasihat anwar....betuk tak teori i??

Anonymous said...

Woi SIALhead, lu memang BANGSAT PENAKUT - tahu nak tutup mulut umat Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

Jenis apa manusia amat BANGSAT ni, sampai boleh PUJA/SEMBAH PENGGANAS PENJAJAH CINA KOMUNIS-HARAM-JADAH-chin-peng, yg. membunuh kebanyakannya umat Islam/Melayu dgn. amat kejam?!

Mana- mana puak pembela ANJING PENGGANAS BUAS KOMUNIS CINA chin peng juga patut digelar ANJING-ANJING/BABI-BABI PENGGANAS BUAS, yg. harus BERAMBUS SELAMANYA dr. Tanah Melayu ini! NGO-NGO Islam/Melayu harus buat lapuran polis pasal penyokong PENGGANAS ini dari parti politik DAPSYAITAN/PKR/PAS dsbnya - apalagi si parti penyokong PENGGANAS ini memerintah Selangor dan P. Pinang! Kalau di Jerman/Barat cthnya, sesiapa, apalagi pemimpin politik, menagagungkan Hitler/Nazi secara terbuka, akan diPENJARAkan dan dikecam habis-habisan! Tapi kat M'sia ni, tak takut lansung CINA PENDATANG termasuk pemimipin politik mereka, mengagungkan PENGGANAS Komunis CINA yg. terlibat dln. pembunuhan beramai (GENOCIDE) perkauman ke atas BUMIPUTERA Islam/Melayu! Memang SYAITAN puak CINA PENDATANG mcm BABI PENGGANAS ini!

Airmata saya MENGALIR dan hati saya begitu MEMBARA marah setiap kali membaca sejarah malang umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain, diBUNUH dgn. amat kejam oleh militia PENGGANAS-KOMUNIS yg. diketuai PENDATANG CINA-HARAM-JADAH chin-peng! Kita jgn. Lupa sama sekali, nasib arwah polis/tentera Islam/Melayu yg. dipaksa masuk ke dlm. sarung-sarung/sangkar-sangkar babi, atau Imam/Bilal serta orang kampung kita dipaksa makan babi dsbnya - , sebelum ditembak, dipancung, disembelih termasuk perut diburaikan, dipotong alat sulit, dicungkil, biji mata, ditikam dgn. bayonet, dsbnya dgn. amat kejam! Atau peristiwa Bukit Kepong, di mana polis-polis Islam/Melayu dan isteri serta anak-anak mereka ditembak/ditikam sebagi tebusan serta diBAKAR hidup-hidup, oleh PENGGANAS-HARAM-JADAH Komunis ini! Beribu rakyat dan polis/tentera, terutamanya yg. Islam/Melayu dibunuh mereka, demi menubuhkan satu lagi negara KOMUNIS CINA PENDATANG!

Bila darah yg. mengalir adalah kebanyakan dari umat Islam/Melayu, termasuk tentera/polis/orang kampung dari umat Islam/Melayu, akibat dibunuh kejam PENGGANAS KOMUNIS CINA, jgn. harap ANJING-ANJING PENYOKONG PENGGANAS ini akan simpati, tetapi BERSORAK pula mengagungkan PENGGANAS KOMUNIS CINA DAJAL ini! Semacam mereka mungkin juga BERSORAK, bila polis/tentera yg. majoritinya Islam/Melayu kita dibunuh amat kejam di Lahad Datu tak lama dulu, atau oleh geng kongsi gelap!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Surrhead said...

"Airmata saya MENGALIR dan hati saya begitu MEMBARA marah setiap kali membaca sejarah malang umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain, diBUNUH dgn. amat kejam oleh militia PENGGANAS-KOMUNIS yg. diketuai PENDATANG CINA-HARAM-JADAH chin-peng!" hoi....mana link yg ko baca sampai air mata MENGALIR...kakakakaka...hero hindustan ko ni.....kakakaka...air mata mengalir.....kakakaka

Ni nak cerita pasal bukit kepong sikit -
According to eyewitness accounts, there were about 200 Communists attacking, led by Muhammad Indera, a Malay Communist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bukit_Kepong_Incident

ini cite sikit pasal bukit kepong....kalau nak auta pun, pandai la sket...

makcik sambal petai ikan bilis

Anonymous said...

Woi SIALhead, lu ini memang BODOH mcm. KATAK! Aku memang minat cerita HINDUSTAN - lu nak hina filem India pula skrg aaahhh?!

Ya, memang ada tali-barut Komunis, yg. amat sedikit. dr. si Melayu yg. mungkin dah KAPIR! Tapi,Parti Komunis Malaya diTUBUHkan, dan diKETUAI si PENDATANG PENGGANAS BUAS KOMUNIS CINA chin peng, dan dimonopoli puak CINAnya!

Jadi baik lu pi balik sekolah si BODOH! Di http://helenang.wordpress.com/2013/09/21/pasal-abu-chin-peng-mca-bertengkar-dengan-kdn/, Pasal abu Chin Peng, MCA bertengkar dengan KDN, Oleh Helen Ang, September 21, 2013:

Kekejaman komunis

Komunis mengurung mangsa mereka dalam sangkar babi.

Ada yang diikat kaki dan tangan mereka di tiang buluh lalu diusung melalui jalan-jalan untuk ditunjukkan kepada orangramai yang seterusnya akan memaki-hamun si mangsa.

Komunis membunuh dengan menjalankan hukuman terbuka di mana mangsa dipukul sehingga mati dengan kayu dan batang besi ataupun ditikam dengan bayonet dan lain-lain senjata tajam.

Mangsa dikerat anggota tubuh mereka tatkala masih hidup serta dikorek biji mata mereka, Alat sulit mangsa dipotong dan perut mereka dirobek sehingga terkeluar usus.

Ada juga mangsa komunis yang digantung dan ada yang dipenggal kepala.

Oleh kerana siksaan kejam yang dilakukan oleh mereka maka komunis digelar “pengganas”.

Chin Peng ialah kepala pengganas komunis. Dia mengetuai regimen komunis yang paling kuat yang bergiat di Perak.....

Makcik Sambal Belacan.






Surrhead said...

hoi, amitha belacan, kat sekolah dulu cikgu ajar umpama Bodoh, mcm Lembu, bukan katak ler, bodoh....

Suka pulak ko yer, bila dpt posting cina kutuk cina, dlm isu ini komunis ler...

tapi ko, amitha belacan, ko ni rasis,ko rata2 nak hasutkan kebencian di kalangan warga malaysia, mcm melayu VS cina/india/dll.....jadik, sedar la dan cuba berubah...hentikan kemunafikkan...

Anonymous said...

Woi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka itu, kalau lu tak suka BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Malaysia ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British-Zionis lagi, lu boleh BERAMBUS!

Anonymous said...

kalau perbuatan itu lebih banyak membawa kepada perkara yang tak baik adalah lebih elok jangan lakukan. lagipun chin peng itu telah banyak membuat onar, tumpah darah, dan melakukan kekejaman jasmani dan rohani terhadap rakyat negara ini terutamanya orang melayu.

Anonymous said...

jangan kau ingat yang anon..September 24, 2013 at 2:56pm itu berkawan hanya dengan orang UMNO sahaja dan jangan kau ingat yang orang yang kehulu kehilir bersama nik aziz itu tak bermulut.