Breaking News
Loading...
October 7, 2013

Info Post

Sudah bertebaran cerita ada calon naib presiden umno menggunakan pengaruh orang istana untuk memujuk ketua-ketua bahagian supaya mengundi beliau pada pemilihan akan datang...

Pada aku sikap dan perangai calon itu macam budak-budak dan penakut, heloo... kalau nak bertanding gunakan kekuatan sendiri, jangan gunakan orang lain untuk selamatkan bontot kamu...

Aku tak salahkan orang istana itu, pada asalnya appoiment di buat untuk berjumpa dengan orang istana itu pasal hal lain, tapi bila dapat peluang jumpa, hal pemilihan pulak yang di bincang dan dengan merayu calon naib presiden itu meminta pengaruh orang istana itu untuk membantunya supaya memujuk ketua-ketua bahagian di negeri itu memberi undi kepadanya...

Perlukah orang yang tak ada keyakinan diri macam tu jadi naib presiden umno?

Siapa orang itu det? 

Hahahah... Kalau tak de hal aku akan dedahkan sehari sebelum pemilihan bahagian nanti...

4 comments:

Anonymous said...

Semua ketua ketua cawangan diarahkah hadir..sultan diminta menangis utk raih undi bg calon ini...

Anonymous said...

sial punya orang, tak pasal sultan di heret dalam pergelutan politik, harap jawatankuasa disiplin umno pantau hal ini.

Anonymous said...

aku tau siapa...jeng..jeng..jeng!

Anonymous said...

Ya aku pun dah tahu. Memang sial dia ni.