Breaking News
Loading...
October 8, 2013

Info Post
Aku dapat perkhabaran dari rakan-rakan kelmarin, ada seorang calon naib presiden yang cukup desperate sudah mula menggunakan senjata duit untuk meraih undi, di khabarkan sejumlah atau mungkin hampir seluruh ketua-ketua pemuda di selangor mendapat ang pau sebanyak rm 5000 satu kepala sebagai imbuhan.

Imbuhan untuk apa? imbuhan supaya memastikan setiap perwakilan mengundi calon yang desperate itu, lihatlah bertapa jijiknya permainan calon naib presiden itu, di saat presiden umno meminda perlembagaan supaya tidak ada lagi permainan politik wang, tapi calon naib presiden itu dengan muke toyar masih lagi mengamalkan politik kotor yang di mulakan oleh anwar ibrahim...

Tapi kenapa pemuda selangor dapat sorang rm 5000 sedangkan 9 ketua pemuda bahagian di perak hanya dapat rm 3000 sahaja?

Perwakilan perlu tolak calon naib presiden yang mengamalkan politik wang macam ni...

6 comments:

Anonymous said...

betul kata saudara det, tak guna najib buat transformasi dalam pemilihan kali ini tapi masih ada lagi calon-calon yang nak bertanding gunakan wang sebagai senjata untuk meraih sokongan.

Anonymous said...

Sape calon naib presiden tu?bagi la hint sikit bro.. biar perwakilan tolak time PAU nanti.

Anonymous said...

Same jelah dr pulus, money dan sahamnya...

Anonymous said...

Calon tesebut adalah Hishamuddin Hussein

Anonymous said...

Ia ke ni, jangan serkap jarang nanti
repot kat SPRUMNO untuk tindakan lanjut. dah tau poitik wang, buat apa
diamkan, nampak lu orang bersubahat.

Surrhead said...

apa yg diherankan pasal ini? tambah best, org2 inilah yg diamanahkan untuk menerajui kerajaan....dan berikutnya, majulah negara...kalau ikutkan logik org umno...