Breaking News
Loading...
December 5, 2013

Info Post
Sekarang kita tengok sejauh mana Datuk Seri Anwar Ibrahim nak pusing pasal isu 40,000 pengundi hantu Bangladesh.Sebelum ini bos pembangkang itu relaks saja menafikan pernah membangkitkan dakwaan berkenaan.Ini ekoran penafian dibuat oleh Perdana Menteri Bangladesh,Sheikh Hasina semasa lawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ke negara itu baru-baru ini.

Pagi Khamis semasa menyampaikan ucapan dasarnya rasmi Perhimpunan Agung UMNO ketika menyentuh isu berkenaan,Najib telah tayang klip video rentetan penafian Anwar dan semasa beliau beberapa kali sebut isu itu dalam ceramahnya. baca selanjutnya di sini


























Wakil dari pertubuhan pembebasan Islam moro (MNLF)

Wakil dari palestin

Wakil dari partai demokratik indonesia dan partai golkar




Negarawan ulung Tun Dr Mahathir dan Tun Siti Hasmah

Tun pak lah dan tun jean

Persiden-presiden parti komponen BN











10 comments:

Anonymous said...

Sama dgn je...dulu sblm pru kemaen lg berdegar degar ckp kami memahami kos sara hidup anda..kami sedia mendengar rintihan anda..siap poster bagai di canang satu malaysia..nah..sekarang...dah dpt kuasa blk,mcm2 naek..minyak,gula,letrik,pasni tol plak naek tau..x caye?tggu je la..tu blm gst lagi..parah camni..aku bkn x skg gst tu..tp bagi la pendapatan rakyat ni naek dulu..ni idak..gaji camni gak..singapore dulu wat gst start ngan 3%..lepas 5 taun baru naik 5 %..ni kite start2 dah 6%..mane yg dikatakan rakyat didahulukan..sedih btl aku ngn umno ni..ckp x serupa bikin..asyik nak memperbodohkan org je..inshaallah pru akan datang aku x kan undi bn lagi la kalau camni...

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Assalam..
a ha ha ha...cakap pembelit...
cakap tak serupa bikin...dah sama taraf dgn anuwar dah...sabar haku sabar....

Anonymous said...

Sabar bro2 semua. Itu bezanya bila negara di perintah oleh anak orang kaya yang tak kenal erti susah dan payah.

Anonymous said...

Biasa lah najib..dia mane tau erti susah dalam hidup dia..makan durian pun guna sudu..kt pwtc terjerit2 hidup melayu..melayu mane yg senang skg ni..puiii..pastu mintak jawatan itu lah jawatan ini lah..mntk jawatan dgn mempergunakan nama melayu..konon2 umno ni la pejuang melayu..puiii..x tau malu ke?padahal nk kayakan diri sendiri..patutnye org politik ni x yah duduk dlm glc ni..biar glc2 ni duk bwh jawatankuasa parlimen biar semua ahli parlimen tahu perjalanan urus tadbir semua glc tu..saham 50 bilion bumiputra tggl brpe skg ni???mane pergi saham2 tu semua???tanah2 bumiputra bnyk yg hilang pergi mane???kerja pas ke??kerja dap ke??kerja pkr ke???sape yang perintah skrg ni???sudah lebih 50 tahun kita merdeka kat mane kedudukkan melayu skrg ni??patutnye kita skrg dah bagus..tiap kali nk pru akan dicanang bagaimana nasib dan kedudukkan melayu lps pru..patutnya dah 50 taun merdeka x perlu lagi persoalan sprti tu..tapi itu lah realitinya skrg ni..terbukti umno gagal..umno akan tewas kalau melayu maju dan cerdik..senjata terakhir umno adalah dengan mempermainkan sentimen bangsa melayu setiap kali bila mereka berada dalam bahaya..itu lah umno..dulu..kini..dan akan berakhir masa pru 14..inshaallah..

Surrhead said...

kawan2 yg komen di atas telah meluahkan apa yg saya nak komen....kita pikir pasai kenaikan harga barang kegunaan harian, dia org pikir pasal penipuan anwar.

OK la, katakan anwar tipu, siapa yg tgh susah skrg?? yg susah warga umno shj.

Dan jib tipu, semua golongan berpendapatan rendah dan sederhana susah.

nampak tak permainan umno??

tapi macai umno terpikir "syukur malaysia aman..."

Anonymous said...

Makcik sambal belacan x nk komen ke?ke tgh sibuk kt pwtc laung hidup melayu! Hidup melayu!bodoh pnye umno...

Hakimi Yusop said...

Berapa ramai mati kerana kenaikan harga barang.

Anonymous said...

Malu lah sket macai2...
Barang naik sket pon macam dah kebulor tak makan setahun...
Ape sengkek sangat ke deme...
Orang palastin tu serba kekurangan rilekkkkk je...
Belajar le bersyukor sket...
Tapi klw anon2 tu kafir harbi mana tau bersyukur...

Anonymous said...

Tak pernah plk dengar orng malaysia mati kebulur tp klw mati kekenyangan tu selalu le